MF Gooi en Vechtstreek deel * 70 *

Voor de dames:

  • Grote lens

    Stemmen: 2 15,4%
  • Kleine lens

    Stemmen: 1 7,7%
  • Eikel :')

    Stemmen: 10 76,9%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, hij is overleden bij zijn motor.

Eerst kwamen er een paar ziekenauto's. 1 Stond er zelfs toevallig letterlijk een paar meter (!!!) vandaan in de file. Na de diagnose is er bij hem hartreanimatie (met AED) verleend. Toen politieauto's, vervolgens trauma helicopter. Ziekenauto's en trauma heli gingen allemaal terug. Goudkleurig doek ging over hem heen en hij werd in een begrafenisauto afgevoerd.

-O-
 
@Teun: ik vin em wel wijs. :Y

Zou alleen zelf voor spaken gaan ipv die dichte wielen. Voor de rest zo kaal en clean mogelijk... (en voor een paar knaken minder :X )
 
:Z dit is echt te vroeg op mijn vrije maandag............... Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar het is voor een goed doel!!!!!!!!!! Vissen *O*

full




Koffie :Z
 
Laatst bewerkt:
Mogguh luitjes!

Zo, weer lekker een halve werkweek voor de boeg *O*

Ik mis trouwens Kato en Girl al een tijdje hier of heb ik er overheen gelezen? Iemand enig idee hoe het met ze gaat?
 
Ja donderdag gaan we met de motoren erheen en dan zal er weer veel naar boven komen: ook van vorige ongelukken. Voor meerdere personen is dit niet het eerste dodelijke ongeluk dat we meemaken. (Van mij is dit het tweede).

Ik heb, direct toen het geberurd was, zelfs ruim 30 foto's staan te maken, ook van dichtbij. Ik dacht: "Vernietigen kan altijd nog maar als de familie erom vraagt en ze zijn niet gemaakt krijg ik er achteraf heel veel spijt van." Tot op heden is voor mij wel het gevolg dat 1 foto op mijn netvlies gebrand staat. (Details zal ik iedereen besparen).

brrrr dat kan ik me voorstellen, jij ook heel veel sterkte -O- :/
 
Goeiemoggeuh :W

Wel heftig om te lezen hoor wat jullie hebben meegemaakt fred en ernst. Hoop echt dat jullie en ook iedereen hier dit nooit (meer) mee hoeven maken.

Tijd voor koffie.
 
Zooow, de week weer goed begonnen, 13,3 km hardgelopen! *O*

Nu even bellen, heb mijn keuze gemaakt wat betreft mijn luxeprobleem! :)
 
Moggeh! *O*


@ Teun: hmmm, toch niet verkeerd hoor! :)


[me="Coonie"]is met de trapfiets naar het werk...tegenwind in de polder maar zoveel mooie vogeltjes en knijntjes en en en ......[/me] *D
 
Mogguh :W

Strax de motor maar een beetje wassen, niet normaal hoeveel ongedierte er op zit.
Ik reed gister door de N-O polder en daar werd flink bemest. Gevolg: vliegenzwermen, tak takketak tak B|
 
Goeie morgen allemaal!!

@iedereen: Sterkte aan allen die 48th gekend hebben!!

@Noor: en wat is je keuze?? trouwens goed bezig zo op de vroege maandag!! *O*
 
Goeie morgen allemaal!!

@iedereen: Sterkte aan allen die 48th gekend hebben!!

@Noor: en wat is je keuze?? trouwens goed bezig zo op de vroege maandag!! *O*
Als het goed is heb jij een email met daarin een afbeelding en maten. Hopelijk heb je daar wat aan.

Ondertussen ben ik in contact gekomen met iemand hier in de buurt. Hij zou mij nog laten weten wat hij kan betekenen. Ik hou je op de hoogte ;)


Enne goed gedaan Noor! Misschien dat ik vanavond ook nog wel weer ff ga lopen...

Ik moet alleen even kijken hoe mijn avond verloopt. Ouders gaan morgenochtend op vakantie en hun afvoer (onder de grond naar de riolering) is verstopt. Had ze gisterenavond dus ook al over de vloer hier voor eten, de was en ander ongein :P
 
Ik moet alleen even kijken hoe mijn avond verloopt. Ouders gaan morgenochtend op vakantie en hun afvoer (onder de grond naar de riolering) is verstopt. Had ze gisterenavond dus ook al over de vloer hier voor eten, de was en ander ongein :P

Dat wordt dus weer spitten Michiel... _O- nog spierpijn van gisteren?
 
Mogguh :W

Noor: Welke wordt het?

Zo, even goed lang geslapen en ik voel me fit en fruitig *D :)
Zie nu alleen onderaan in het midden van me scherm een plaatje met wireless lan ofzo, maar krijg dat kreng niet weg -O-
 
Dat wordt dus weer spitten Michiel... _O- nog spierpijn van gisteren?
Alleen in mn rechter been :P Maar dat komt van het tegels aanstampen bij gebrek aan een goede hamer :X

Valt me verder allemaal reuze mee *D


Maar denk dat ik inderdaad straks weer even verder ga. Die helling moet idd nog en een stukje erom heen. En verder nog een andere bak tegen het huis aan een stukje minder diep maken (tegel of 16 leggen en het nodige groen eruit) :)
 
Ik moet alleen even kijken hoe mijn avond verloopt. Ouders gaan morgenochtend op vakantie en hun afvoer (onder de grond naar de riolering) is verstopt. Had ze gisterenavond dus ook al over de vloer hier voor eten, de was en ander ongein :P

Kan je er niet van dat heftige spul ingooien dat het vanzelf oplost ?? of is het al te ver ontwikkeld ? hehehe
 
Als het goed is heb jij een email met daarin een afbeelding en maten. Hopelijk heb je daar wat aan.

Ondertussen ben ik in contact gekomen met iemand hier in de buurt. Hij zou mij nog laten weten wat hij kan betekenen. Ik hou je op de hoogte ;)


Enne goed gedaan Noor! Misschien dat ik vanavond ook nog wel weer ff ga lopen...

Ik moet alleen even kijken hoe mijn avond verloopt. Ouders gaan morgenochtend op vakantie en hun afvoer (onder de grond naar de riolering) is verstopt. Had ze gisterenavond dus ook al over de vloer hier voor eten, de was en ander ongein :P

Morguh Michiel. Ik heb je mailtje gahad. Ik zal vandaag even bellen om te horen hoe enwat. Zou die jonge in je buurt het ook kunnen maken?

Ik heb zelf gisteren niks meer aan mijn fiets gedaan. ben na de hockey de kroeg in gedoken en pas rond 10 uur thuis gekomen en mijn nest ingedoken. ik ga vanavond maar weer verder met mijn uitlaat systeem. wat een pokke werk is dat zeg!!
 
Kan je er niet van dat heftige spul ingooien dat het vanzelf oplost ?? of is het al te ver ontwikkeld ? hehehe
Het gaat niet om de afvoer IN het huis... maar het zit ergens buiten onder de grond :/

Geloof dat ze vandaag gingen bellen en hopelijk dat iemand kan kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan