Het algemene Vulcan topic

.
full

full
 
Ok even een interessepeiling:

2 weken geleden heeft een auto op de parkeerplaats tegen mijn motor aangereden en de motor is omgevallen in de struiken, daarbij is het achterspatbord geknikt en zitten er 2 deuken in de tank.
Nu heb ik van de verzekering een bedrag teruggekregen en ik overweeg om misschien ook een oude liefde, een Triumph Daytona T959 uit 1998 te kopen.
Nu ben ik benieuwd of iemand van hier interesse heeft mijn Vulcan VN 1500 A uit 1989 over te nemen.
Wat er nu aan mankeert is dus het beschadigde spatbord en de twee deuken in de tank. Verder (wat niets met het omvallen van de motor te maken heeft) zit er speling op de schakel as, moeten er nieuwe koppelingsplaten in, nieuwe voorvork keringen en de voorrem moet gereviseerd worden.
Ik heb er een goed Vulcan achterspatbord bij maar die moet nog wel op kleur gespoten worden.
laat maar horen als je interesse hebt.
Op de foto's is het spatbord nog goed.
hier wat foto's:[afbeelding]


Dit had ik eerder moeten weten. Forward controles misschien los te koop?
 
Hoi Daan, ik wil het liever niet los verkopen want ik heb niet de mogelijkheden thuis om de motor later in onderdelen te gaan verkopen, sorry !
 
€ 1.000,– voor het hele boeltje.
Er zit een z.g.a.n. custom made Mustang zadel op, de forward controls zijn nieuw ca. € 700,–
ik heb er nog een set dubbele koplampen bij en een nieuwe kleine teller met controle lampjes. Ik had dit alles zelf later willen monteren maar ik had daar tot nu toe simpelweg de tijd niet voor...
full

full

full
 
Laatst bewerkt:
full

Oh ja er zijn ook nog Harley risers bij die er ook nog op moesten.
Deze risers zijn passend voor het 1 inch stuur wat erop zit.
En ik heb ook nog nieuwe open luchtfilters liggen die erop moesten als de airbox en de luchtfilterkasten eraf zouden gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ok even een interessepeiling:

2 weken geleden heeft een auto op de parkeerplaats tegen mijn motor aangereden en de motor is omgevallen in de struiken, daarbij is het achterspatbord geknikt en zitten er 2 deuken in de tank.
Nu heb ik van de verzekering een bedrag teruggekregen en ik overweeg om misschien ook een oude liefde, een Triumph Daytona T959 uit 1998 te kopen.
Nu ben ik benieuwd of iemand van hier interesse heeft mijn Vulcan VN 1500 A uit 1989 over te nemen.
Wat er nu aan mankeert is dus het beschadigde spatbord en de twee deuken in de tank. Verder (wat niets met het omvallen van de motor te maken heeft) zit er speling op de schakel as, moeten er nieuwe koppelingsplaten in, nieuwe voorvork keringen en de voorrem moet gereviseerd worden.
Ik heb er een goed Vulcan achterspatbord bij maar die moet nog wel op kleur gespoten worden.
laat maar horen als je interesse hebt.
Op de foto's is het spatbord nog goed.
hier wat foto's:[afbeelding]


Misschien dat ik wel interesse heb,
De mijne zijn de zuigers en cilinders overleden.

Stuur mij een pb met je prijs!
Heb ik eindelijk die forward controls misschien _O-
 
Ja hij is rijdbaar maar vanavond komt Daan 1975 kijken, ik houdt je/jullie op de hoogte.
Er zijn nl nog meer geïnteresseerden van dit forum !
Het fietsje blijkt populair te zijn want via mijn advertentie op Marktplaats heb ik nog 4 geïnteresseerden in de wacht...maar als iemand van hier hem wil dan heeft dat mijn voorkeur want hij gaat alleen naar een liefhebber !
 
Snap ik, dank je.
Gaat lukken !

Er komt trouwens morgen weer iemand kijken die hem ongezien telefonisch gekocht heeft, we gaan het zien...
 
De Vulcan is zojuist verkocht aan aan liefhebber uit Maarssen.
Hij heeft zelf al een VN 1500 en genoeg tijd en mogelijkheden om mijn beauty in topstaat te brengen !
Het is een èchte liefhebber en dat voelt goed...😯
Het deed mij wel een beetje pijn toen ik de Vulcan op de aanhanger de straat uit zag rijden ! 😣
Maar ik heb de tijd en de mogelijkheden niet om hem weer goed te krijgen EN IK WOU EINDELIJK WEER EENS RIJDEN !
Het maakt niet uit wat je rijdt maar dat je rijdt.
Ik ga zaterdag mijn volgende motor ophalen, een gifgroene Triumph Daytona T 595 uit 1998.
Zin an ! 😁
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan