honda cbx 2010

dit zadel...
full
 
Een mooi 1100r tje :9 , zijn al lekker zeldzaam ..


(maat van me heeft er ook nog 1 , dingen kun je bijna goud voor beuren ... O-) )
 
Een mooi 1100r tje :9 , zijn al lekker zeldzaam ..


(maat van me heeft er ook nog 1 , dingen kun je bijna goud voor beuren ... O-) )


het word ook een 1100f in r trim, cbx kost ook al klauwen met geld ( moet nieuw carburatie setje hebben, 2200 euro komt eerst.........) ;)
 
Een mooi 1100r tje :9 , zijn al lekker zeldzaam ..


(maat van me heeft er ook nog 1 , dingen kun je bijna goud voor beuren ... O-) )


hij trouwens anders om, had later de r in 900 bol d'or trim..........de zilveren n stukkie terug :9~ wil kijken of ik alle twee setjes zo kan maken dat ik af en toe kan wisselen :P
 
hij trouwens anders om, had later de r in 900 bol d'or trim..........de zilveren n stukkie terug :9~ wil kijken of ik alle twee setjes zo kan maken dat ik af en toe kan wisselen :P


Ik heb zelf de CB1100f (Amerika met GietWielen) en de R versie in de RB en RD gehad , m`n laatste RD` heeft een maat van me nu dus nog .. ;(

CB1100F is denk ik nog wel zo schaars , mooi spul om er zo`n Superbike van te maken .
Ziet er lekker uit allemaal ...
 
Ik heb zelf de CB1100f (Amerika met GietWielen) en de R versie in de RB en RD gehad , m`n laatste RD` heeft een maat van me nu dus nog .. ;(

CB1100F is denk ik nog wel zo schaars , mooi spul om er zo`n Superbike van te maken .
Ziet er lekker uit allemaal ...


de f is al door iemand mishandelt helaas, wilde eerst met kuip maare dan ziet t r weer niet uit met bol spul of ook dat demontabel maar dat word dan elke keer n hele vebouwing......



mooie collectie gehad/ heb jij! spijt?


full
 
heb ook nog 2 bol 900's moet ook nog wat mee (een zonder en een met kenteken en extra blok) net 2,5 jaar heel huis gebouwd in mn eentje dus budget laag op t moment, en ook behoorlijk bek af............eerst cbx maar de straat op, deze zomer zou lekker zijn maar dan moet mn geld boom heel hard groeien _O-
 
~
de f is al door iemand mishandelt helaas, wilde eerst met kuip maare dan ziet t r weer niet uit met bol spul of ook dat demontabel maar dat word dan elke keer n hele vebouwing......



mooie collectie gehad! spijt?




Spijt is wat veel gezegd`, maar ik zou zo`n 1100R-D nu meer waarderen om wat je er evt van kunt maken , niet om het geld wat hij waard is . Want je draait je een keer om, en het geld is op .. (maar `je kunt nu eenmaal niet alles houden in je leven)

We hebben het deze week er net nog even over gehad, wat de 1100r kan opbrengen,
zal tegen de 10.000 euro zitten dachten wij . (moet je hem op E-bay knallen)
 
Laatst bewerkt:
Vond nog een oude foto .. O-) Eeuwen oud :')

(bootje mensen herkennen dit plekje wel . ;) ..)

Haven - Akkrum .

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan