honda cbx 2010

multilex

MF veteraan
17 apr 2010
2.406
0
amsterdam
:] hier het begin van mijn projecktje, word wel wat denk ik
full
 
Mooi project!Prachtige blokken die 6pitters.(Heb er ook al eens wat leuks mee gedaan)
Succes!

Gr.Gerard
 
Hee,een ander uitlaatsysteempje erop,lekker!
Vind het wel jammer van die 13 in dozijn brug,beetje zonde voor zo'n speciale fiets.
 
das een andere jerryt....................ik heb n zilver blok uit 78 en dat is de bovenste foto maare die inox is dat jouw werk? erg nettjes gedaan!!!!!!!!
 
Danku,er circuleren nu 3 van deze frame's in Duitsland.
Moet ook nog zo'n tank voor mijn eigen fiets maken,lekker organisch.
Genoeg over mijn spul gelult,het is jouw topic.(topicvervuiling)
 
ik ben hier allen maar om lekker over moters te lullen en intresses te delen dus dat stukje vervuiling is meer als welkom jerryt!!! begin echt warm te lopen alsk mede cbxers tegen kom, dit is mn 2e en krijg maar niet genoeg van die dingen...............6fever! hoe doe je dat trouwens met kentekens?
 
Okee,mooi om te horen!We hebben hier allemaal dezelde ziekte,das mooi.
Ben helemaal geen Honda man maar toen ik met dat machtige 6pitter blok bezig was en het project zag groeien dacht ik bijmezelf ooit moet er zo'n ding komen!
Komt er ook echt wel,alles op zijn tijd,ben nog jong....
 
Deze ga ik ook volgen, blijf het mooie blokken vinden die 6 pitters...

Uitlaat ziet er in elk geval al erg goed uit...
 
snap wat je bedoeld jerryt, ik n cbxer vanaf kinds eerst bix stansaard maar wat gepimpt deze 2e totaal verbouwd, mijn droom is er een met n spondonframe dusssssssssss nice to meet you jerryt hahaha!!!
full
 
snap wat je bedoeld jerryt, ik n cbxer vanaf kinds eerst bix stansaard maar wat gepimpt deze 2e totaal verbouwd, mijn droom is er een met n spondonframe dusssssssssss nice to meet you jerryt hahaha!!![afbeelding]

_O- Laat die nou ook nog in mijn 'ooit te willen maken' mappie zitten! _O-

Laten we eerlijk zijn,zo'n geil blok vraagt om een speciaal buizenframe/brug!
(Nou,zo hebben we wel weer genoeg gespampt)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan