3e gsx-F Toerrit -de gevuldekoeken editie-

Ik heb de dvd;s gekocht, pb me voor je adresje, dan pb ik mn rekeningnummer ;)

En ik wil best een taart regelen voor de volgende meeting, maar dan wordt het geen appeltaart, maar marsepijnen taart. En dan moet ie wel bij mij thuis gegeten worden, want ga m niet mee nemen op de motor :+
 
Ik heb de dvd;s gekocht, pb me voor je adresje, dan pb ik mn rekeningnummer ;)

En ik wil best een taart regelen voor de volgende meeting, maar dan wordt het geen appeltaart, maar marsepijnen taart. En dan moet ie wel bij mij thuis gegeten worden, want ga m niet mee nemen op de motor :+



:X :X :X :X kijk uit wat je zegt. :X :X :X :X
Er hebben hier mensen uitspraken gedaan over koeken.....​
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de dvd;s gekocht, pb me voor je adresje, dan pb ik mn rekeningnummer ;)

En ik wil best een taart regelen voor de volgende meeting, maar dan wordt het geen appeltaart, maar marsepijnen taart. En dan moet ie wel bij mij thuis gegeten worden, want ga m niet mee nemen op de motor :+

Tenzij de rit voor de 5e is ?
 
Ik heb de dvd;s gekocht, pb me voor je adresje, dan pb ik mn rekeningnummer ;)

En ik wil best een taart regelen voor de volgende meeting, maar dan wordt het geen appeltaart, maar marsepijnen taart. En dan moet ie wel bij mij thuis gegeten worden, want ga m niet mee nemen op de motor :+

zwak hoor.. ik heb ook al tot 2 keer toe een appeltaart in mn tanktas meegenomen.. 1 keer zelfs helemaal naar luxemburg :P
 
haha.. nee sorry de newbies zijn toch vooral degene die wat neiuws meoten inbrengen om geaccepteerd te worden? :P gevulde koeken hebben we al gehad.. wie regelt de bbq
Misschien willen we wel niet geaccepteerd worden??
En als laatste door een Honda rijder in een soes cluppie :9
heb al ergens eens gepost dat ik misschien wel een bbq plus klein tochtje kan houden, mits ik iets voor mezelf vind in de vorm van een huis Vd zomer. En anders wordt het een jaartje wachten :9
 
deze honda rijder heetf wel 2 soesjes gehad...

en in totaal in minder dan 2 jaar 23k km op de soesjes gemaakt en dat zijn in principe alleen plezier ritjes geweest omdat ik op 5 minuten lopen van mn werk af woon :P...

ik ben alleen wat geupgrade :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan