De Betuwse motormuizen

De crf450 weer klaar maken voor aankomend seizoen. Dus alles helemaal uit elkaar en schoonmaken. En het blok moest gereviseerd worden ( nieuwe zuiger lagers etc )
 
Lekker bezig!
waarom moest het blok gereviseerd worden?

ik heb hier nog een vast gelopen blok van m'n srad staan.. die wil ik ook ooit nog weer een keer aan de praat zien te krijgen.. gewoon om een beetje ervaring op te doen met zo'n motorblok... ik heb er alleen nog geen tijd voor... (voorlopig zoiezo nog niet :+ )
 
Omdat de zuiger er 60 uur in zat. En omdat ik ook af en toe endurance supermotard wedstrijden rijd moet de motor gewoon fris klaar staan voor het aankomende seizoen. En ik laat het liever reviseren als repareren ;)
 
Even een vraagje voor de Betuwers!

Omdat het voor mijn eigen omgeving zo goed gelukt is om via zo'n MF topic iemand te vinden (Kom oorspronkelijk uit de Betuwe! maar nu in Westervoort) die de mijn motor wil maken zoek ik nu voor een collega iemand uit omgeving Kesteren die haar motor wil nakijken. Het zit als volgt:

Collega van me rijdt ontzettend graag motor, en sinds ik dat doe wil ze er ook weer aan beginnen. Helaas is haar motor op dit moment niet rijdbaar. Ze weet niet wat het is maar hij start niet, aan de accu ligt het niet zegt ze, die is nieuw en ligt aan een druppellader.

Wat ze graag zou willen is dat iemand naar haar huis toe kan komen (ophalen is duur!) om in ieder geval na te kijken wat er aan de hand is zodat ze een inschatting van de kosten kan maken. en om zo een inschatting te maken of het de moeite waard is om te repareren (duh, maar bij wie is geld geen kwestie). Verder weet ik dat er benzine lekt.

Wie o wie weet iemand in de buurt van Kesteren? Het zal uiteraard niet voor niks hoeven.

Ohja, het gaat om een Yamaha FZ 750 Genesis uit '89
 
Even een vraagje voor de Betuwers!

Omdat het voor mijn eigen omgeving zo goed gelukt is om via zo'n MF topic iemand te vinden (Kom oorspronkelijk uit de Betuwe! maar nu in Westervoort) die de mijn motor wil maken zoek ik nu voor een collega iemand uit omgeving Kesteren die haar motor wil nakijken. Het zit als volgt:

Collega van me rijdt ontzettend graag motor, en sinds ik dat doe wil ze er ook weer aan beginnen. Helaas is haar motor op dit moment niet rijdbaar. Ze weet niet wat het is maar hij start niet, aan de accu ligt het niet zegt ze, die is nieuw en ligt aan een druppellader.

Wat ze graag zou willen is dat iemand naar haar huis toe kan komen (ophalen is duur!) om in ieder geval na te kijken wat er aan de hand is zodat ze een inschatting van de kosten kan maken. en om zo een inschatting te maken of het de moeite waard is om te repareren (duh, maar bij wie is geld geen kwestie). Verder weet ik dat er benzine lekt.

Wie o wie weet iemand in de buurt van Kesteren? Het zal uiteraard niet voor niks hoeven.

Ohja, het gaat om een Yamaha FZ 750 Genesis uit '89


Ja ik kom toevallig uit de buurt van Kesteren, ben niet handig met motoren maar als deze vrouw in kwestie een leuk blond jong ding is mag ze deze zomer wel bij mij achterop. Ik ben echt een behulpzaam persoon. :t
 
Hi allemaal!

Hier ook een Betuws wonende motormuis...eh kat.

Wordt er nog gereden? Kan ik ergens aanhaken?

Lijkt me gezellig!!

full
 
Heb nu vakantie en werk in de horeca, dus vooral overdag vrij. Deze week zou ik dinsdag en vrijdag redden.
 
De straat motor staat nu nog zielig in de hoek van de garage met 2 lekke voorvork keeringen -O- Hopelijk van de week tijd om deze te gaan vervangen :)
 
Hier uit Tiel. Op een cb900f hornet. Ik zet zelf routes uit en heb er een aantal op myroute app geknald.

Wanneer gaan we voor een rondje?
 
Hai! Ik kom weliswaar niet uit de Betuwe, maar wel vlakbij. Ik kom van oorsprong uit Beneden-Leeuwen en ben sinds een jaartje verhuisd naar Druten, niet veel verder dus.

Als er een keer gereden wordt vind ik het wel leuk om aan te haken. Zal dit topic in de gaten houden :)
 
Ik kon vandaag een afspraak maken met de fysio om 13.25 op maandag de 6e....beetje kuttijd, maar ja...mijn rug zit een beetje vast.

Kunnen wij mssn hierna een kort rondje doen?

Hopelijk met betere temperaturen als vandaag :X

Heb maandag de hele dag de tijd. Vertel mij wat qua temperaturen, werk deze week 5 dagen >30 graden in de horeca :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan