Het Ducati 620/1000/1100/1200 Multistrada Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zolang de nieuwe 1200 nog niet is uitgeleverd zijn de luchtgekoelde tweekleppers nog aan zet: :X })
Youtube filmpje met daarin de werking inside van onze blokken. Altijd ff leuk om te zien wat er gebeurt op de plaats waar het altijd donker is.....op de motor :+


Is een beetje promo voor oliemerk, maar zo mooi die techniek!!
 
Laatst bewerkt:
...Gaat ie nou of gaat ie niet.... :? Wat denken jullie?
In ieder geval knap de bandjes gebruikt... ;)
full
 
die gaat :Y

kijk maar naar het voorwiel en hoe zijn lichaam en hoofd helemaal naar links hangen en ik geloof zijn ogen wijd open :+
 
Okee, je mag de mijne wel lenen hoor :+

wanneer wordt ie dan gemaakt door de dealerdddddddddd

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
sssssssssssssssstttttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttttttttttttttttttt
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnn
dddddddddddeeeeeeeeeeeee
ppppppppppppppppllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnggggggggggggggg
vvvvvvvvvvvvvvoooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
1
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii



:+







:+
 
Laatst bewerkt:
jullie kunnen stilaan een hulpgroepje "wij wachten op onze multistrada"beginnen.

of is dat iets voor een nieuw topic?

_O- :+ :o :X
 
:X


zoiets.

Ik kan wel rijden met mijn motor maar elke keer als ik hem dan afzet moet ik 'm aanduwen.
En thuis technisch operen is geen optie door gebrek aan gereedschap.
En omdat ik zelf te dom en te lui geweest ben om afgelopen winter al een afspraak te maken voor een grote beurt ben ik nu aan het wachten tot 1 Mei want dan mag ik 'm brengen...

eerder was er geen tijd dus nog 1 week wachten en daarna nog minimaal een week voordat die terug is.
Hij gaat naar een hobby-monteur die het in de avonduren doet. Voordeel is dat het me maar de helft kost, nadeel is dat het geen officieele Ducati Dealer is maar ik ben niet van plan om deze motor ooit in te ruilen.
Ben nu helemaal klaar met kopen qua andere motor. Deze is perfect en dan heb ik er nog maar weinig meegereden.

groeten ;)
 
Ach 020-010, zoietsssssssssss

Het is te gek voor woorden dat dit soort wedstrijden in tweeën moeten worden gesplitst.
En dan willen ze nog het Wk organiseren, zelfs een normale bekerfinale lukt niet...

Meer zeg ik er niet over Rick, ik houd mij in.;)
 
oh de beker, ja ik volg het niet eh. maar als neutrale toeschouwer is het moeilijk te vatten en heb ik er eigenlijk geen woorden voor.
 
Vandaag de velgen weer op gehaald.
Zwart gepoadercoat!
Ook maar direct nieuw rubber er op.

Riderick kun je de foto weer updaten in de OP?

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan