Het Ducati 620/1000/1100/1200 Multistrada Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* *O* *O*

dus ze bestaan toch echt ;)

proficiat en veel leuke kilometers,

ik hoop dat je komt vertellen over je eerste ervaring en nu lekker :]
 
Super!! Maar na een weekje 848 sturen wel effe wennen aan t rechtop zitten. Voelt wel veel vertrouwder op natte wegen, maar dat kan ook tussen de oortjes zitten owv de electronica. Alleen de buddy, daar wil ik echt iets aan doen, vind 'm gewoon te breed als je effe een voetje aan de grond moet zetten, en ik ben met 186 toch niet echt klein. Het accessoire boekje geeft al optie's op 2 andere buddy's dus maar eens kijken.
 
Super!! Maar na een weekje 848 sturen wel effe wennen aan t rechtop zitten. Voelt wel veel vertrouwder op natte wegen, maar dat kan ook tussen de oortjes zitten owv de electronica. Alleen de buddy, daar wil ik echt iets aan doen, vind 'm gewoon te breed als je effe een voetje aan de grond moet zetten, en ik ben met 186 toch niet echt klein. Het accessoire boekje geeft al optie's op 2 andere buddy's dus maar eens kijken.


Die buddy vind ik wat te veel in een kuil zitten, te weinig bewegingsruimte op.
Een andere kost ca 180 euro, dat is een comfort. Die gaat er bij mij ook wel op komen....
Ja het sturen is inderdaad heel anders als je van een 848 af komt. Is voor mij ook wennen..... Vooral de bochten voelen door het brede stuur anders aan ............
 
Grappig... het voelde voor mij juist weer zeer vertrouwd aan na de SSie.
Maar ik heb ook meestal een handlebar gehad. :]
 
veel plezier voor degene met een nieuwe multistrada.

heb tevens een vraag, kan iemand mij vertellen hoeveel bpm er op het kenteken vermeld staat
van de nieuwe multistrada´s

bij voorbaat dank
 

superfilmpje.................Ik wil emigreren..................

en nog een, met een hele goede tip Nokneeee

 
Laatst bewerkt:
zo, weer effe wat gerommeld en gefreubeld...na het carbon rekje nu een kofferrek gemaakt voor mijn Oxfrod tassen. Ik wilde ze vrij van het lakwerk kunnen monteren, en ik gebruik ze eigenlijk te weinig om hard cases van Duc voor 900 euri aan te schaffen..
Moeilijkste was het bedenken van monteren van de tassen op zo'n manier dat ik ze er gemakkelijk af kan nemen, opgelost met aluminium strip aan de binnenkant tas en alu U profiel (25x25) aan de buitenkant en vervolgens door de achterkant van de tassen aan elkaar vast geschroefd..
full

full

full

full
 
zo, weer effe wat gerommeld en gefreubeld...na het carbon rekje nu een kofferrek gemaakt voor mijn Oxfrod tassen. Ik wilde ze vrij van het lakwerk kunnen monteren, en ik gebruik ze eigenlijk te weinig om hard cases van Duc voor 900 euri aan te schaffen..
Moeilijkste was het bedenken van monteren van de tassen op zo'n manier dat ik ze er gemakkelijk af kan nemen, opgelost met aluminium strip aan de binnenkant tas en alu U profiel (25x25) aan de buitenkant en vervolgens door de achterkant van de tassen aan elkaar vast geschroefd..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat ziet er netjes uit! dat rekje is ook zelf gemaakt ? en dan met name die platte strips die om de pijpen heen klemmen...
 
dat ziet er netjes uit! dat rekje is ook zelf gemaakt ? en dan met name die platte strips die om de pijpen heen klemmen...


Ja, rekje is ook zelf gemaakt. 15 mm CV pijp, CV beugels, rubber sokjes om de pijp ter plaatse van de CV beugels, meter plat van 25 en 20 breed, M8 draadijzer en wat imbusboutjes M6 en moeren. En oja, een spuitbusje glanzend zwart van de Action voor 1,99 euri! Het geheel is gemonteerd op de originele montage punten op het frame. Het denkwerk kost de meeste tijd, het bleef eerst maar in mijn kop hangen om het rek af te steunen aan de voetsteunen achter, maar zag toen het voorste originele montagepunt. Het bedenken van de tas ophanging heeft ook effe geduurd, wilde eerst met fietstas haken werken, maar om die stevig aan de tassen gemonteerd te krijgen was een te grote uitdaging. :?
 
zo, weer effe wat gerommeld en gefreubeld...na het carbon rekje nu een kofferrek gemaakt voor mijn Oxfrod tassen. Ik wilde ze vrij van het lakwerk kunnen monteren, en ik gebruik ze eigenlijk te weinig om hard cases van Duc voor 900 euri aan te schaffen..
Moeilijkste was het bedenken van monteren van de tassen op zo'n manier dat ik ze er gemakkelijk af kan nemen, opgelost met aluminium strip aan de binnenkant tas en alu U profiel (25x25) aan de buitenkant en vervolgens door de achterkant van de tassen aan elkaar vast geschroefd..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
:} :} :} :} :] :] :] :] :Y :Y :Y *O* *O* *O*
 
*O* start probleem opgelost...
Was toch de accu B|

gelukkig is de CPU niet vervangen, scheelt veel geld.
 
Hoe had jij die klep kappen ook al weer gespoten Karel?

Sorry voor de later reactie, beter laat dan nooit!

Licht opschuren met scots brite en vervolgens zwart spuiten.
Had nog een busje met een restje hittebestendig zwart.
Heb vervolgens de letters rood ingevuld met een rood lakstiftje.
En dan alles in de blanke lak.

Heb vandaag de twee uitlaatbussen gedemonteerd en ook zwart gespoten.
Dat staat ook Super! Zal nog wel een foto plaatsen.
 
Ok mannen! Ben weer in den lande na een verblijfje nabij het eiland Lanzarote... om iig een beetje feeling te houden met de 1200.

Maar... het is niet meer nodig... HIJ IS ER!!! Helaas door tijdgebrek en regen niet erg veel mee gereden, maar dat half uurtje wél genoten! *O* *O* *O*

Zadeltje ook gelijk lager en dat scheelt een slok op een borrel. Of het genoeg is moet nog blijken.
Daarna passen in de schuur en kijken natuurlijk... :9~ :9~ :9~

Balen voor jou gizmo88, kan alleen maar duimen voor je dat het voor de14e nog gaat lukken.

Foto's van deze fotograaf in spé zullen zsm volgen.

Saluti!
 
Hee, noknee, wat heb jij dan gedaan om dat zadel lager te krijgen? gelijk een ander zadel erop? En hoe bevalt dat, is die ook smaller? heb niet zozeer een probleem met de hoogte maar wel met de breedte..

gefeliciteerd met je bike. Welke kleur heb je?
 
hey noknee, mooi man, komende dagen moet het droog blijven dus dat wordt lekker inrijden...

laat eens horen als je in de buurt van Gorinchem gaat rijden.

geniet ervan
 
~
Ok mannen! Ben weer in den lande na een verblijfje nabij het eiland Lanzarote... om iig een beetje feeling te houden met de 1200.

Maar... het is niet meer nodig... HIJ IS ER!!! Helaas door tijdgebrek en regen niet erg veel mee gereden, maar dat half uurtje wél genoten! *O* *O* *O*

Zadeltje ook gelijk lager en dat scheelt een slok op een borrel. Of het genoeg is moet nog blijken.
Daarna passen in de schuur en kijken natuurlijk... :9~ :9~ :9~

Balen voor jou gizmo88, kan alleen maar duimen voor je dat het voor de14e nog gaat lukken.

Foto's van deze fotograaf in spé zullen zsm volgen.



heel goed Noknee, geniet ervan...

.Ik denk dat ik maar een leenfiets voor 14 mei moet vragen anders heb ik een gigaprobleem...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gelijk dat lagere zadel aangeschaft; is net zo breed, maar lager dus. Wat is je probleem dan met de breedte van het zadel als je toch makkelijk bij de grond kan?

Enne... in de buurt van Gorinchem rijden... als ik hem uit de schuur haal, dan ben ik al in de buurt... ;)

O en hij is rood (natuurlijk)
 
Laatst bewerkt:
Lager zou wel helpen denk ik, maar heb echt het gevoel dat het de breedte is die het me lastig maakt. Moet m'n benen gewoon ver uitsteken. Wil het toch eerst eens proberen voordat ik m bestel.

Tja, rood is ook mooi....
 
Accu is nu opgelost, nu nog het grote in elkaar schroeven nog :P
ik verwacht hem Hemelvaart terug te hebben.
 
Lager zou wel helpen denk ik, maar heb echt het gevoel dat het de breedte is die het me lastig maakt. Moet m'n benen gewoon ver uitsteken. Wil het toch eerst eens proberen voordat ik m bestel.

Tja, rood is ook mooi....

Je kan de mijne weleens proberen als je in de buurt bent. Verder is er ook nog iets aan de fiets zelf mogelijk, maar weet niet precies wat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan