Het Ducati 620/1000/1100/1200 Multistrada Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
blijf dat ook raar vinden... Hippo lijkt wel DE ducati-dealer van Nederland.
Maar misschien verklaart dat ook wel het verschil in prijs. Alhoewel het me sterk lijkt dat zij meer betalen dan bijvoorbeeld DZ.

Hoop dat je wel tevreden bent over het onderhoud van DZ, lees verschillende ervaringen in het Ducati topic...

Nog een half uurtje Gizmo...

Nooit klachten gehad over het onderhoud. Ben weliswaar geen techneut, maar wel erg kritisch en weet wat ik wil en wat niet. Kom daar nu al een jaar of zeven.
Het enige is de ietwat 'autistische' vorm van communiceren. Zie dat overigens wel meer bij motorzaken. Moet ook zeggen dat dat wel wat verbeterd is bij DZB sinds kort.

@gizmo88; als je vandaag belt... moet je dat eens aangeven, dat Hipo er al drie heeft afgeleverd en dé dealer van NL (allerlei Ducatiprijzen in de wacht gesleept), kennelijk achteraan staat. En dit zeggende... er werkt sinds kort aan het frontoffice nog een jongen die daarvoor langere tijd bij de importeur heeft gewerkt. Misschien een vorm van 'curatele'?
 
Laatst bewerkt:
Rick, het onderhoud kan je overal laten doen ook bij Hipo.........

Ja, inderdaad nog een half uurtje..............

Hij heeft nu nog een les, op de lichte,.....maar hij haalt het wel hoor.

Veel te vaak bij mij achterop gezeten, zelfs op een ZX10, "pa kunnen wij nog wat harder" zei hij dan.

Trouwens het eindschot van een zx 10 is echt subliem, dat zal ik nooit vergeten. Echt, niet te geloven..........Maar je mist wel het motorgevoel van een twee cylinder
 
Nooit klachten gehad over het onderhoud. Ben weliswaar geen techneut, maar wel erg kritisch en weet wat ik wil en wat niet. Kom daar nu al een jaar of zeven.
Het enige is de ietwat 'autistische' vorm van communiceren. Zie dat overigens wel meer bij motorzaken. Moet ook zeggen dat dat wel wat verbeterd is bij DZB sinds kort.

@gizmo88; als je vandaag belt... moet je dat eens aangeven, dat Hipo er al drie heeft afgeleverd en dé dealer van NL (allerlei Ducatiprijzen in de wacht gesleept), kennelijk achteraan staat. En dit zeggende... er werkt sinds kort aan het frontoffice nog een jongen die daarvoor langere tijd bij de importeur heeft gewerkt. Misschien een vorm van 'curatele'?


ik bel zeker als ik vandaag weer niets hoor. Terwijl ze bij Hipo wel weten wanneer ze worden afgeleverd. Dat is toch heel vreemd, hoe kan dat nou voor een topdealer....
 
Met gevaar af dat ik dit topic alleen al met mijn posts kan vullen, is er nieuws vanuit Bologna.

Ik heb gebeld met DZ, en zij vertelde mij dat er uiterlijk vrijdag 5 binnenkomen. dit hebben ze van d eimporteur vernomen. Dus Noknee, er is licht aan het eind van de tunnel, en toch nog op tijd voor mijn vakantie van 14 mei. Hij kon het nog niet garanderen, pas als zij er staan is er zekerheid, maar dat geldt voor alles in het leven...

Maar het moet goed komen.
gr.
Gizmootje...
 
Laatst bewerkt:
Met gevaar af dat ik dit topic alleen al met mijn posts kan vullen, is er nieuws vanuit Bologna.

Ik heb gebeld met DZ, en zij vertelde mij dat er uiterlijk vrijdag 5 binnenkomen. dit hebben ze van d eimporteur vernomen. Dus Noknee, er is licht aan het eind van de tunnel, en toch nog op tijd voor mijn vakantie van 14 mei. Hij kon het nog niet garanderen, pas als zij er staan is er zekerheid, maar dat geldt voor alles in het leven...

Maar het moet goed komen.
gr.
Gizmootje...

Hmm... eerst zien... maar zou wel mooi zijn, kan ik direct na mn vakantie gaan rijden.

On second thought... toch lichtelijk irri dat je deze info pas hoort nadat je zélf hebt gebeld. Maar goed, laat maar gaan, wil me de pret (straks) hierdoor niet laten bederven.
 
Laatst bewerkt:
blijf dat ook raar vinden... Hippo lijkt wel DE ducati-dealer van Nederland.
Maar misschien verklaart dat ook wel het verschil in prijs. Alhoewel het me sterk lijkt dat zij meer betalen dan bijvoorbeeld DZ.

Hoop dat je wel tevreden bent over het onderhoud van DZ, lees verschillende ervaringen in het Ducati topic...

Nog een half uurtje Gizmo...


Ten eerste (na een dag vakbeurs overheid & ict pffff);

Gizmo; heel goed van je zoon :} lekker :]

V.w.b. de dealerds...ik weet dat dealerschappen met kredieten werken, en het zou ermee te maken kunnen hebben dat de ene wel en de andere (nog) niet kan leveren. Als klant heb je daar recht op om dat te weten, en die vraag dus ook gewoon te stellen, het is geen pakkie boter toch? Die plakkaten van Duc zijn wel aardig, maar zeggen niets over de verstandhouding met de fabriek (importeur is eigenlijk nog maar een tussenstation) en vele Duc dealers hebben er dan ook wel ergens eentje hangen in een van de categorieën.
Autistisch reageren op een klant vraag is niet meer van deze tijd, ook niet bij motorrijders. Kan me Bas v Asten nog herinneren, kon ook verschrikkelijk brommerig zijn, al hing dat er wel vanaf hoe je jezelf opstelde, maar nogmaals, dat was 15-20 jaar terug...en toen had je nog maar 3/4 Duc dealers over heel NL. SAFE r'dam, Bas, Biggel en Leo.

Voor Gizmo en Noknee, het zou geweldig zijn en ook niet meer dan normaal dat ze van de week nog komen! :9
 
:) Het rekje..
full
 
en van de andere kant..
full


en donderdag komen de termi's erop }) *O*
 
Laatst bewerkt:
Gisteren de 1200 van Biggelaar gezien. Tjonge jonge wat is dat ding in het echt toch leuk! Ik vond het model op de foto's erg lelijk, maar nu ik hem echt gezien heb snap ik dat sommige hem gewoon al gekocht hebben.
Wat me alleen opviel was dat het zadel een los lapje lijkt. De stof is niet vastgeplakt aan het kussen ofzo..

Weet iemand waar je goedkoop voor een 1100 een kettingset kan laten monteren? Dus 2 tandwielen en de ketting? Heeft het zin om een andere tandwielverhouding te hebben?
 
Gisteren de 1200 van Biggelaar gezien. Tjonge jonge wat is dat ding in het echt toch leuk! Ik vond het model op de foto's erg lelijk, maar nu ik hem echt gezien heb snap ik dat sommige hem gewoon al gekocht hebben.
Wat me alleen opviel was dat het zadel een los lapje lijkt. De stof is niet vastgeplakt aan het kussen ofzo..

Weet iemand waar je goedkoop voor een 1100 een kettingset kan laten monteren? Dus 2 tandwielen en de ketting? Heeft het zin om een andere tandwielverhouding te hebben?


Had je nog een foto van je bike voor op de 1ste pagina 8-)
 
Gisteren de 1200 van Biggelaar gezien. Tjonge jonge wat is dat ding in het echt toch leuk! Ik vond het model op de foto's erg lelijk, maar nu ik hem echt gezien heb snap ik dat sommige hem gewoon al gekocht hebben.
Wat me alleen opviel was dat het zadel een los lapje lijkt. De stof is niet vastgeplakt aan het kussen ofzo..

Weet iemand waar je goedkoop voor een 1100 een kettingset kan laten monteren? Dus 2 tandwielen en de ketting? Heeft het zin om een andere tandwielverhouding te hebben?


Dat zadel kan ik niet beamen'een los lapje stof'. Hij rijdt ook heerlijk, dat is veel belangrijker....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan