Het Ducati 620/1000/1100/1200 Multistrada Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ja, los. De stof bovenop zit niet geplakt, tenminste niet bij die van de Biggelaar. Er zit ruimte tussen de stof en de zitting. Het zal vast nog wel lekker zitten, maar of het duurzaam is..

Foto voor de OP heb ik nog steeds niet :S
 
okee, dat moet dan hersteld worden. Klopt uiteraard niet.
Wel een mooie bike he, volgende week aflevering als het goed is :?
 
En jawel, het langverwachte kindeke Ducati is eindelijk gekomen. Morgen ga ik haar ophalen!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

En gizmo88...? Ben je ook al gebeld?
:Y
 
...

Weet iemand waar je goedkoop voor een 1100 een kettingset kan laten monteren? Dus 2 tandwielen en de ketting? Heeft het zin om een andere tandwielverhouding te hebben?


Gewoon thuis.. ;) is veruit het goedkoopste. Waar het anders kan hangt natuurlijk? samen met waar je woont..

Ikzelf heb een 14T voortandwiel erop laten zetten bij aflevering en dat bevalt uitstekend! Zit ie voor mijn gevoel beter in het toerenbereik. Er zijn veel postings daarover te vinden, succes!
 
tis feest tis feest tis feest

*O* *O* *O*

geloof dat er stilaan een eerste MF multistrada topic voorjaarsritje georganiseerd moet worden...:]
 
Ik wacht wel op hun reactie, zij hebben nog niet gebeld. Het gesprek verliep (weer) vreemd.
 
Laatst bewerkt:
Ik wacht wel op hun reactie, zij hebben nog niet gebeld. Het gesprek verliep (weer) vreemd.

Nou ja, alvorens daar een mening over te geven eerst maar (weer) even afwachten. Zal voor je duimen.

Wie zat er nou nog meer te wachten op een nieuwe 1200?
 
Zojuist een e-mail verzonden, kijken of ze daar wel op reageren.
Ik ben er zo fel op omdat ik hem moet hebben als ik op vakantie ga. Direct na de vakantie is nl. een ritje gepland waar ik de Multi voor moet hebben. Anders valt dat in duigen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan