MF Gooi en Vechtstreek deel 71, bijna Eifeltijd!!!

Coonie's stuiter probleempje :P

  • Geen gehips vóór 10 uur 's morgens!

    Stemmen: 10 35,7%
  • Mies: Hortensia's (alle kans)

    Stemmen: 2 7,1%
  • Vinnut wel gezellig, maar dan alleen met veel drank op

    Stemmen: 2 7,1%
  • Dé rede waarom ik helemaal niet mee ga :')

    Stemmen: 1 3,6%
  • Eikel!

    Stemmen: 4 14,3%
  • Laat lekker gaan, maar niet tijdens het onbijt/koffie

    Stemmen: 5 17,9%
  • Als Zot meedoet vind ik alles goed :')

    Stemmen: 4 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

full
 
Laatst bewerkt:
Aaf! :W

RetepV komt ook naar de MFMM en zal er ook zijn met het gele monster!

Monster!!?!!? Waar?!!? :9

Sta net buiten met de pauze, begint een fransoos, die hier ook werkt, tegen iemand te brabbelen dat er een 'very nice aR eS two-fifty' staat! Ikke: *D 'It's mine!' *D
Heb dus even flink mogen posen met m'n brommer en dan kan mijn dag niet meer stuk! :P

Cool! :Y

Okee: Dan zal ik hier maar ff aangeven hoe het zit met het woord Goodbye!

De juf vraagt aan groep zes: Wie weet waar het woord "Goodbye" vandaan komt?
Jantje steekt zijn vinger op en antwoord: "Uit Groningen juf!"

De juf is erg verbaasd :? en vraagt Jantje hoe hij daar bij komt.

Jantje antwoordt: "Nou kijk, vorige weekend logeerde ik bij mijn neefje in Groningen en 's avonds hoor ik door de muur van de slaapkamer mijn oom tegen mijn tantje zeggen: Doe uw benen eens wied, dan kan ik er goodbye!"

Vandaar! ;)

_O-

Dank voor jullie beterschapswensen voor zoonlief. Het is nu nog een zielig hoopje.

Jeempie, Noor..zul je altijd zien. Verandert dat je beslissing?

Lankh: lastige dilemma's hoor ;)

Aah vervelend voor hem zeg… :/

En nee, dat verandert de beslissing zeker niet! *D

Goodbye :W :')

Sjow, ff snel eten en naar Utrecht.
Vanaaf de beediging *O*

Plezier! :Y

Voila... thuis van me stage en nu weer rete snel weg naar school... Begint op een normaal leven te lijken zo.. O.o Kan niet wachten op de samenvatting van vanavond.

beterschap aan de kleine nog WB... hoop dat hij zich nu wel al wat beter voelt.

Voila.. ben weer weg.. toedels :W

*O*

Dank jullie wel :) Mannetje ligt nu lekker te slapen.

Wat een heerlijk weer!! Ik zie (een deel van) jullie straks! :W

Is er gereden!!? Aaah Jego-aaf… zie het al… :Y

Origineel dempertje mee kan nooit kwaad.

Toos is vandaag druk geweest met een steadystand op de trailer te prutsen. Staat als een huis. Kan ik nu makkelijk de motor er in m'n eentje opzetten. :P


[afbeelding]


Maar dan met de zijplaten andersom zodat de bouten aan de binnenkant vallen. Past-ie precies in de rijgoot...

Goed bezig Toos! :Y

Assen volgende week dinsdag :Y
ff kieken of die ouwe soes een beetje vooruit komt :P

Weet mijn laatste tijd niet dus maar ff nieuwe neerzetten ;)

Leuk joh!!! Veel plezier (vast)! :Y

Zoowww, laatste dagje gewerkt vandaag… Morgen lekker vrij en dan donderdag naar de Eifel! *O* :]
 
En weer veilig thuis! *D

JeGo en moeder: hartstikke bedankt voor de gastvrijheid! ;)

Redde het nog net met donker visier! Dan weten jullie ook wat de reden was dat ik zo nodig vroeg weg moest! :P

En willen jullie niet meer zo gillen dat ik het licht moet aan doen, raakt 'ie een beetje overstuur van! O-) :+

Ik vond het een waardevol avondje + dat het ook gewoon fijn is om iedereen te zien die mee gaan! :)
 
We hebben d'r nooit ontmoet man :P Nu GAAAAAAAAN, voor iemand dat wel doet ;)
:^

Als je iemand leuk vindt gewoon zeggen. Wie weet gaat er een wereld voor je open... ;)

(draai het eens om: hoe zou jij het vinden als iemand naar je toe kwam en zou zeggen dat ze je leuk vindt...)
 
Megaquotes van Noor zijn bijna net zo goed als een samenvatting. :+

Lekker bezig ToSiE, hoe stond de motor dan eigenlijk eerst op de trailer? Gewoon met spanbanden?

Veel plezier op Assen Pino! Zit er nog steeds een stijgende lijn in de situatie vwb familie en ziekte?

JeGo-gangers veel plezier vanaaf.

Phoen, Noor en aanhangers, veel plezier in de Eifel alvast.

Noor, je contract liep 5 mei af toch? Begin je dan direct op 6 mei bij het LdH of zit daar nog even tussen?

Nou, inc. de beterschaps wensen aan het zoontje van WB en de felicitaties aan Noor en UT ben ik wel weer bij dacht ik. Nog dingen die ik mis? :+

@CF, voor wat betreft die rit moet je even in het Newbie topic gluren. Misschien dat Paul ook wel weer een link naar het betreffende topic in z'n onderschrift heeft staan, daar heb ik eerlijk gezegd niet op gelet.

Animo was geloof ik vrij laag de laatste keer dat ik keek, 3-4 man voor een normale groep, 2 man voor een snelle groep. Als ik meerijd pak ik gewoon weer de normale groep, dat bevalt me prima. Maar dat is àls. Als er daar 3 man gaan rijden, is het misschien ook wel een idee als ik thuis weer eens gezellig ga zitten zijn, of even kijk of m'n pa en z'n vriendin misschien meewillen naar de MFMM. Aan de andere kant, een klein groepje is wel lekker rijden. Hmm, nog steeds een dillema. :+




Zit een beetje te spelen met de plannen voor de zomervakantie. Het idee is om op de motor naar Z-Frankrijk te vertrekken dan waar de rest van de toko hier een huisje heeft geboekt. Paar dagen eerder vertrekken, goedkope camping of wildkamperen, dan een nachtje in dat huisje blijven pitten en dan weer terug naar huis.

Heb wel een paar passen gevonden die ik zeker wil rijden, maar misschien heeft iemand van hier nog absolute aanraders, of juist plekken om te vermijden? :]

Ook dat hangt overigens van de financiën op dat moment af. Eerst eens even Mapsource zover krijgen dat ie m'n 2010 Europa map accepteert. Kreng is locked, en ik kan me echt niet meer herinneren hoe ik die werkend heb gekregen de vorige keer. Torrent gestart met een map die al unlocked zou moeten zijn, gemak dient de mens. :')


En even een zijstraat, maar hoe staat het met de dames die in verwachting zijn, alles gezond en wel? Denk, 'k vraag het maar, want ik heb nog helemaal geen echo's gezien in dit deel. :+
 
8 april was ik er en toen was het nog de oude. Als de MotoGP heren de nieuwe ook goedkeuren zal de oude er wel uit gaan gok ik...

Superbikes hadden iig wel de nieuwe al....

en idd... zou toch ff een foutje in het plattegrond zitten van MSL .... :P
 
:^

Als je iemand leuk vindt gewoon zeggen. Wie weet gaat er een wereld voor je open... ;)

(draai het eens om: hoe zou jij het vinden als iemand naar je toe kwam en zou zeggen dat ze je leuk vindt...)

Dat zou wel een stuk makkelijker zijn. :X

Nogmaals, gemak dient de mens. Waarom doen ze dat niet? :+
 
Megaquotes van Noor zijn bijna net zo goed als een samenvatting. :+

Lekker bezig ToSiE, hoe stond de motor dan eigenlijk eerst op de trailer? Gewoon met spanbanden?

Veel plezier op Assen Pino! Zit er nog steeds een stijgende lijn in de situatie vwb familie en ziekte?

JeGo-gangers veel plezier vanaaf.

Phoen, Noor en aanhangers, veel plezier in de Eifel alvast.

Noor, je contract liep 5 mei af toch? Begin je dan direct op 6 mei bij het LdH of zit daar nog even tussen?

Nou, inc. de beterschaps wensen aan het zoontje van WB en de felicitaties aan Noor en UT ben ik wel weer bij dacht ik. Nog dingen die ik mis? :+

@CF, voor wat betreft die rit moet je even in het Newbie topic gluren. Misschien dat Paul ook wel weer een link naar het betreffende topic in z'n onderschrift heeft staan, daar heb ik eerlijk gezegd niet op gelet.

Animo was geloof ik vrij laag de laatste keer dat ik keek, 3-4 man voor een normale groep, 2 man voor een snelle groep. Als ik meerijd pak ik gewoon weer de normale groep, dat bevalt me prima. Maar dat is àls. Als er daar 3 man gaan rijden, is het misschien ook wel een idee als ik thuis weer eens gezellig ga zitten zijn, of even kijk of m'n pa en z'n vriendin misschien meewillen naar de MFMM. Aan de andere kant, een klein groepje is wel lekker rijden. Hmm, nog steeds een dillema. :+




Zit een beetje te spelen met de plannen voor de zomervakantie. Het idee is om op de motor naar Z-Frankrijk te vertrekken dan waar de rest van de toko hier een huisje heeft geboekt. Paar dagen eerder vertrekken, goedkope camping of wildkamperen, dan een nachtje in dat huisje blijven pitten en dan weer terug naar huis.

Heb wel een paar passen gevonden die ik zeker wil rijden, maar misschien heeft iemand van hier nog absolute aanraders, of juist plekken om te vermijden? :]

Ook dat hangt overigens van de financiën op dat moment af. Eerst eens even Mapsource zover krijgen dat ie m'n 2010 Europa map accepteert. Kreng is locked, en ik kan me echt niet meer herinneren hoe ik die werkend heb gekregen de vorige keer. Torrent gestart met een map die al unlocked zou moeten zijn, gemak dient de mens. :')


En even een zijstraat, maar hoe staat het met de dames die in verwachting zijn, alles gezond en wel? Denk, 'k vraag het maar, want ik heb nog helemaal geen echo's gezien in dit deel. :+

Contract loop 1 juni af, dan begin ik ook bij het LdH. Laatste week van mei heb ik nog lekker vrij... :)

Ennuh, gave vakantieplannen al hoor! :) :Y
 
CF, die MFMM rit staat op de 1e pagina onderaan alle foto's. Kijk daar even..

Ben weer thuis... pffff dat was me weer een avondje zeg... Blij dat ik thuis ben en zo lekker me bedje in kan duiken.

Zeg jullie dus alvast weltrusten allemaal en tot moggeuh :W
 
Lekker die vakantie man, ik wil eind juni richting de eifel voor 'n lang weekend. 's kijken of er tegen die tijd mensen mee willen (met mij :+ ). Anders gewoon lekker alleen rondkachelen.
 
Ik moet ook nog vakantie plannen :) Kan zo met je mee rondkachelen :P Binnenkort sowieso veel rijden meot de schade van de afgelopen 2 weken niet rijden inhalen.

MFMM is dit weekend toch?
 
Laatst bewerkt:
Aaf :W

Leuke premeet :Y en Jego nogmaals bedankt voor de gastvrijheid *D

Nog ff de buis bekijken en dan het mandje in :Z :z

Alvast truste all :W
 
Ik moet ook nog vakantie plannen :) Kan zo met je mee rondkachelen :P Binnenkort sowieso veel rijden meot de schade van de afgelopen 2 weken niet rijden inhalen.

MFMM is dit weekend toch?
Jupzz zondag.. Heb jij wat gehoord over 'n trialcursus bij Jon?
 
Aaf :W

Leuke premeet :Y en Jego nogmaals bedankt voor de gastvrijheid *D

Nog ff de buis bekijken en dan het mandje in :Z :z

Alvast truste all :W
Was weer een gezellige avond zo ja :Y



Enne dames, thnx voor de waarschuwing... :j moet zeggen dat onderweg naar huis de rillingen door mn lijfje gingen en ik nu als een zombie aan het typen ben :$


Tijd om te gaan slapen en ff wat energie op te bouwen :z
 
Nee niets over gehoord. Geeft hij die dan?

Heb hem sowieso al ff niet gesporken. Moet ook nog steeds ff langs om de motor te laten zien maja.

Hmmz zondag dan moet het deze week wel heel erg meezitten wil ik mee kunnen naar de MFMM.
 
Laatst bewerkt:
Nee niets over gehoord. Geeft hij die dan?

Heb hem sowieso al ff niet gesporken. Moet ook nog steeds ff langs om de motor te laten zien maja.

Hmmz zondag dan moet het deze week wel heel erg meezitten wil ik mee kunnen naar de MFMM.
nope... Maar hij heeft me gevraagd of ik zondag mee doe aan een trailcursus. Dacht misschien ben jij er ook bij ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan