MF Gooi en Vechtstreek deel 71, bijna Eifeltijd!!!

Coonie's stuiter probleempje :P

  • Geen gehips vóór 10 uur 's morgens!

    Stemmen: 10 35,7%
  • Mies: Hortensia's (alle kans)

    Stemmen: 2 7,1%
  • Vinnut wel gezellig, maar dan alleen met veel drank op

    Stemmen: 2 7,1%
  • Dé rede waarom ik helemaal niet mee ga :')

    Stemmen: 1 3,6%
  • Eikel!

    Stemmen: 4 14,3%
  • Laat lekker gaan, maar niet tijdens het onbijt/koffie

    Stemmen: 5 17,9%
  • Als Zot meedoet vind ik alles goed :')

    Stemmen: 4 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh allemaal :)

Ziet eruit dat het een mooi dagje gaaat worden. Zodirect even pijn lijde nbij de mondhygieniste en dan eens kijken hoe het met de motor is :) Ook maar alvast rondkijken voor nieuwe kleding :P
 
Noor en Phoen; heel veel plezier in de Eifel!!

Spook; succes bij de mondhygieniste

Michiel; fijn dat je weer wat opgeknapt bent maar het zonnetje zal een hoop goed doen!

ik heb hem

[afbeelding]

wordt nog wel wat aan aangepast })

Leuk!! Gefeliciteerd ermee.

Dat is een hipje waard *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
@ALL: Morguh!!

Ben echt moe zeg en met dit mooie weer zou ik niets liever willen dan motor rijden!!! :9~

maar ja :N ben nog steeds aan het wachten op materiaal voor mijn uitlaat dus tot die tijd kan ik nog niet mijn motor seizoen opennen. Hopelijk komt het vandaag binnen en kan ik dit weekend alles rond krijgen en dan zondag rijden. :?
 
Mogguh *D

@Ro: nice!
@Poll: Jij stemde op 'Mies: Hortensia's (alle kans)'


4 dagen lang })
 
Goeiemoggeuh :W

Girl heel veel plezier bij je check up straks.

En fijn dat alles weer beter gaat met de kleine WB... maar 16 boterhammen... zo zo, die heeft flink trek :)

en een groep van 18.. flinke groep... zal vast ontzettend gezellig worden... Volgend jaar toch ook maar me best doen om mee te kunnen. Ik ga er met die poll vanuit dat Coonie van plan is om met jullie eifel vakantie de mensen zo te wekken sochtends ? Succes ermee ;) hehehe

CF, je moet ff naar het linkje van Hilversum kijken.. staan als het goed is ook in die openingspost 3 verzamelpunten. 1 daarvan is hilversum en daar is het startpunt van as zondag.

Spook, succes straks bij de mondhygieniste. brrrr... jij liever dan ik. Verders hoop ik dat ze een beetje rap zijn met je motor. Met dit weer wil je toch graag rijden.

Laten we hopen dat je je spullen binnenkrijgt vandaag slick. Nog niet hebben kunnen rijden dit seizoen... bah dat moet pijn doen... tis zo lekker weer...

Noor en Phoen, al zal ik jullie vast nog wel spreken... wens jullie ontzettend veel plezier in de eifel. Geniet overal van.. de bochten, het weer, de omgeving, elkaar... maar doe wel voorzichtig en hou het rubber onder.

Shit hey, wat een post weer. Tijd om koffie te drinken.
 
Donderdagochtend is er nog zon maar geleidelijk aan neemt vanuit het westen de bewolking steeds verder toe. In de loop van de middag en in de avond is er kans op een bui. De temperatuur loopt flink op. In het oosten lokaal tot 28 graden. In het westen wordt het een graad of 23 en daar koelt het in de loop van de middag af naar zo'n 18 graden


:o
 
Ik ken het gevoel Slick, nog even volhouden, dan kan je lekker rijden *D

Jazz: Ik zal er eens even kijken en dan beslissen of ik aansluit of niet zondag morgen ;)

Heb je geen zwangerschapspak dan Diddle? En op n trike kan toch best? :+

28 graden coonie? Woehoe!!! Ik ga lekker in de zon bakken :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan