MF Gooi en Vechtstreek deel 71, bijna Eifeltijd!!!

Coonie's stuiter probleempje :P

  • Geen gehips vóór 10 uur 's morgens!

    Stemmen: 10 35,7%
  • Mies: Hortensia's (alle kans)

    Stemmen: 2 7,1%
  • Vinnut wel gezellig, maar dan alleen met veel drank op

    Stemmen: 2 7,1%
  • Dé rede waarom ik helemaal niet mee ga :')

    Stemmen: 1 3,6%
  • Eikel!

    Stemmen: 4 14,3%
  • Laat lekker gaan, maar niet tijdens het onbijt/koffie

    Stemmen: 5 17,9%
  • Als Zot meedoet vind ik alles goed :')

    Stemmen: 4 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik op de SM... zie je het voor je, lekker in mijn positiekleding want een passend pak heb ik niet, slippertjes aan en gas :')

Heeey toppertje!

Gewoon omdat het zo'n lekker plaatje is :9~

hot-guy.jpg
 
Laatst bewerkt:
Morgen :W

Laatste keer tandarts gehad dit jaar, werd er wel zat........

Ro: Nice bike! Wel met de luxe van een electrische start?
Mooi Weer *O*
Zwangeren: veel plezier met echo's
Eifelgangers Noor&Phoen: Hoop dat het weer wat mee zit........ziet er niet erg rooskleurig uit....


Tuintje weer in :Y
 
Zo mondhygieniste overleefd :)

Net even langs van Heerdt geweest, onderdelen zijn nog onderweg voor de motor. Gingen even kijken of ze ipv een grijze onderkuip nog een zwarte konden regelen voor mij. Mooie helm gezien die ik denk ik wel ga halen :)

Meteen nieuwe uitlaat laten bestellen. Meneer ven Leovince was vanmorgen langsgeweest met de nieuwe catalogus dus er daar eentje van uitgezocht :D

Sbk evo II factory carbon :D

leo_vince_evoii.jpg


Op de termignoni moetst ik waarschijnlijk lang wachten en de leovince was wat gunstiger geprijsd :P
 
Laatst bewerkt:
welke slet stemde er nog meer op 'Als Zot meedoet vind ik alles goed :')'.
 
sommigen mensen zijn zeikerts van nature :')

@ Toppie: :}
@ Achi: Kunstklapper? :/


Ik zeik dagelijkt tegen de hortensia's.....en groeien dat ze doen :')

Geen klappertje nog, ben pas.....lama........ivm knarsen de voortandjes laten restaurenen. Afgelopen weekend had ik een deel van de restauratie in mn hand....vandaag weer gefixed *O*
 
Zo mondhygieniste overleefd :)

Net even langs van Heerdt geweest, onderdelen zijn nog onderweg voor de motor. Gingen even kijken of ze ipv een grijze onderkuip nog een zwarte konden regelen voor mij. Mooie helm gezien die ik denk ik wel ga halen :)

Meteen nieuwe uitlaat laten bestellen. Meneer ven Leovince was vanmorgen langsgeweest met de nieuwe catalogus dus er daar eentje van uitgezocht :D

Sbk evo II factory carbon :D

[afbeelding]

Op de termignoni moetst ik waarschijnlijk lang wachten en de leovince was wat gunstiger geprijsd :P

Mooie pijp!!! ziet er strak uit. is het een race demper of heeft het al een E keur?
 
Schiet dan al wel op. kun je in augustus weer rijden (dan is het nog lekker weer) hahah

mijn schoonzus is dan ook uitgerekend. wordt mijn eerste neefje! dus ook wel erg leuk.

Leuk joh! Maar in augustus rijden zie ik nog niet gebeuren hoor ;)

Spook; mooi uitlaatje zeg!! :P

Ro; :') _O- _O- _O-
 
Wat een tempo opeens weer :YDóen! Je moet voor ons allemaal rijden, dus dat wordt een flink rondje ;)

Zot: gefeliciteerd! *O*

Spook: mooi ding :)


Was niet van plan een hele tank leeg te gaan rijden, maar je weet maar nooit... :9

Mooi dat je mannetje zich weer beter voelt. Alweer naar school?
 
Zo mondhygieniste overleefd :)

Net even langs van Heerdt geweest, onderdelen zijn nog onderweg voor de motor. Gingen even kijken of ze ipv een grijze onderkuip nog een zwarte konden regelen voor mij. Mooie helm gezien die ik denk ik wel ga halen :)

Meteen nieuwe uitlaat laten bestellen. Meneer ven Leovince was vanmorgen langsgeweest met de nieuwe catalogus dus er daar eentje van uitgezocht :D

Sbk evo II factory carbon :D

[afbeelding]

Op de termignoni moetst ik waarschijnlijk lang wachten en de leovince was wat gunstiger geprijsd :P



Daar hippen we voor! *O* *O* *O* *O*


Ritje van Press: Daar hippen we voor! *O* *O* *O* *O* *O*
 
welke slet stemde er nog meer op 'Als Zot meedoet vind ik alles goed :')'.

_O-

@Spookzor: mooi pijpje!

Gisteravond in de auto trouwens Fred gespot, met Ernst achterop in Hilversum, reed nog een 600rr achter volgens mij..rabasa? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan