MF Gooi en Vechtstreek deel 71, bijna Eifeltijd!!!

Coonie's stuiter probleempje :P

  • Geen gehips vóór 10 uur 's morgens!

    Stemmen: 10 35,7%
  • Mies: Hortensia's (alle kans)

    Stemmen: 2 7,1%
  • Vinnut wel gezellig, maar dan alleen met veel drank op

    Stemmen: 2 7,1%
  • Dé rede waarom ik helemaal niet mee ga :')

    Stemmen: 1 3,6%
  • Eikel!

    Stemmen: 4 14,3%
  • Laat lekker gaan, maar niet tijdens het onbijt/koffie

    Stemmen: 5 17,9%
  • Als Zot meedoet vind ik alles goed :')

    Stemmen: 4 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh

Welkom de nieuwe gezichten :W


Vrije dag en een schilder over de vloer, denk dat ik straks ook maar naar Zandvoort rij :Y
Wat is daar te doen eigenlijk? :$
 
Seau dan, laat je binnen ook meteen alles schilderen?
 
Moggeuh... tijd om de dag eerst met een goeie bak koffie te beginnen...

Ondertussen bedenken of ik mee rij straks naar zandvoort of niet... Voor de werkers vandaag... dikke pech zeg _O- nee hoor... sterkte vandaag en maak er toch wat van.
 
Mogguh! ;) snel nog ff zwaaien in het oude deeltje :W

@ Erwin: heb alleen eerste seizoen hier -O-
 
Laatst bewerkt:
Ej, op de valreep *D


Moggeh! *O* *O*

Pre-Eifelgangerts vast viel spaB, werkerts: ik voel met jullie mee, vrije-tijds-peeps: geniet ervan! *O*


Vanmorgen té mooi weer om niet op de trapfiets naar het werk te gaan *D
Bijne de enige op de weg.......ikkie en zo'n 2054984656005 net uitgekomen vliegende monstertjes B|....... je vertrekt met lipstick en komt aan met een snor.....zo gek was die gsxx nog niet :')

Thé! :)
 
F*ck man... weer veels te laat eigenlijk! B|

Vanavond nog ff wat aan de brommer gedaan. Had met montage afgelopen winter een foutje gemaakt. Er zitten slangen op m'n spruitstuk van ongeveer een meter. (Welke gek dat bij Suzuki verzonnen heeft? :/ )
Die heb ik ff flink ingekort en weer gemonteerd zoals ik dacht dat ze zaten, van de ene naar het andere spruitstuk. Dat was niet zo vertelde iemand me, maar hij liep als de brandweer. Half gas gedraagde die zich alleen anders en ik dacht dat dat aan de afstelling van de gaskabels lag. Dat gecontroleerd en dat bleek perfect afgesteld te zijn! *D Toen kon het alleen nog aan die slangen liggen, dat omgedraaid zodat ze weer terug op hetzelfde spruitstuk zitten.
Moest alleen daarvoor het luchtfilter demonteren. Heb bij de racer enorm lopen kutten daarmee, dus zag de bui al hangen. B| Niet was minder waar *Floempie* en hij zat er weer op! *O* *D
Gestart en PERFECTO! *D *D *D

Nu ben ik dus hier en naar de klote! :X Chiel, ik heb respect voor jou geknutsel in je hokje! :} Ik moest bovenstaande ff naast de heftafel doen en heb gelijk overal last van. :P Verwend kreng ben ik eigenlijk! :')

Nu pitten en morgen nog ff BRAVO doen! :P :W
Jij ook weer goed bezig *D

De ruimte is zeer beperkt hier ja, gebruik ook een dik stuk schuimrubber om onder mn knieën te leggen of een krat bier met een plankje erop om op te zitten soms :') En nu het ook vol ligt met tuingereedschap is het helemaal een bende |( Maarja, lukt prima *D


Ik ga maar eens heeeeel hard werken nu om de laatste dingen af te krijgen, daarna neem ik de rest van de dag vrij :Y ff een goed stuk op de motor rijden :Y :]

@Eifel-gangers; enjoy!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan