MF Gooi en Vechtstreek deel 72, Eifeleditie 2010 uncensored!

Status
Niet open voor verdere reacties.
23 jul, 01:00: Ellen's 21th Birthday (l)

;)
Echt waar :') D'r is 1 ding dat ik WEL weet en hij niet, moet jij 't weer posten :')


[me="Terror"]trekt z'n vleugeltjes en aan, pakt z'n mandje met magische spulletjes en gaat met Mofl daten
full
[/me]
Dat jij uberhaupt nog online kan komen zeg :P
:+
 
Laatst bewerkt:
Hahahahaha.... geweldig dit :)

Terug uit zandvoort.... was een leuke rit... al was het dan niet echt warm... wel jammer. Paar bekende daar gezien... En JAN gespot :) hehehe Volgende keer mag je de zon meenemen jan.

Leuke vriendin Diddle... nu maar afwachten wat ze van bartje vind :) hehehe Maar idd zoals ze hierboven al zeiden... je kan haar niet goed genoeg ingelicht hebben dat ze haar hyves hier neer laat zetten :) hehehe UT word meteen hondsdol hehehehe.
 
Even snel, lees vanaaf wel weer bij op 't werk... :Y

@ Jantah, Jazzuki, CD, gezellig dat jullie er waren! :Y

[me="Noorus"]is nu naar werk...[/me]
 
En weer thuis, was gezellig op Zandvoort: Noor, Phoen, Jazz en CrazyDungeon gespot :W


Heb ik nog wat gemist hier? O-) _O-
 
Nou ik ben ook weer terug... :]

Eerst even naar Ro vanwege de resonantie onderaan de bochten; same story... kan er niets aan doen, zit er waarschijnlijk in. Lekker laten zitten en hopelijk stopt het vanzelf ooit weer :P Lijkt trouwens wel iets minder te worden als de motor goed warm is...

Daarna naar Motozoom en een regenpakkie gescoord. Uiteraard gepast en zat opzich prima, maar natuurlijk weer niet OP de motor gepast. Dat ga ik straks nog even doen. Hopelijk zit het niet te krap, anders wordt het omruilen...


Nu op naar een verjaardag :W
 
Zal ook niet verder komen dan de B en de O! :') (tweetaktolie dan wel te verstaan 8-) ) Wat betekend in hemelsnaam ook alweer die A?? :/

Suzuki is de ontwikkelaar van dit blokje! ;) Vanaf 1988 :X - 1993 heeft Suzuki de RGV gemaakt. Daarna heeft Aprilia dat overgekocht en heeft nog één en ander verbeterd en opgevoerd en is er verder mee gegaan! *D

Aandrijving
 
WTF. Nee echt. Zijn de laatste pagina's nog de moeite waard? Want het vorige deel ging op het eind niet echt ergens meer over.

Zo, wieder zu hause. Het was een kutdag, maar dat 5 Mei bevalt me wel. Lekker rustig op de weg. Precies een halfuur gedaan over Schiphol-Huizen, niet slecht. De koekblikkers die wél nog op de weg zijn zijn dan ook wel extreem achterlijk, maar allah, dat kan er vandaag dan ook nog wel bij. |(
 
Die helm geloof ik wel, dat opschrift op je helm ook..

Maar die stoppels.. daar kan je niet mee geboren zijn toch? O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan