MF Gooi en Vechtstreek deel 72, Eifeleditie 2010 uncensored!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet nog een schilder met busje uit den haag, die was niet lekker bezig :X

Die werd alleen ff bemoedigend toe gesproken.
 
Laatst bewerkt:
Om het effies makkelijk te houden:

Laat de voorkant zoalstie is. Als je dan naast je motor staat en met beide handen op de tank duwt moetie voor en achter even ver/snel inzakken als terugkomen. Pas wel op dat je motor niet omsodemieterd.

Probeer qua dempinginstellingen niet te extreem te gaan zitten (bijna max. open/dicht) als het goed is is de demper met alles redelijk middle-of-the-road gewoon goed.

Zorg ervoor dattie niet teveel op z'n neus komt te staan want dan krijgt de originele voorvering het weer zwaarder.

Is dat zo? *kuch* :$
Mijn voorvering is nog op de standaard comfort stand... en mijn achtervering is op sport en nog 2 klikjes extra... (de voorveerspanning dan, de andere instellingen heb ik wel op sport gezet).

Dit was ook wel naar aanleiding van een gast bij de ten kate dag. Die was hevig beledigd toen ik vroeg of hij het boekje wou hebben om te weten wat wat is. Hij had namelijk 7 jaar bij WP gewerkt. :X
 
Hoe heb je dat reservoir nou weggewerkt? :)
Links achter het duo stepje :+


Om het effies makkelijk te houden:

Laat de voorkant zoalstie is. Als je dan naast je motor staat en met beide handen op de tank duwt moetie voor en achter even ver/snel inzakken als terugkomen. Pas wel op dat je motor niet omsodemieterd.

Probeer qua dempinginstellingen niet te extreem te gaan zitten (bijna max. open/dicht) als het goed is is de demper met alles redelijk middle-of-the-road gewoon goed.

Zorg ervoor dattie niet teveel op z'n neus komt te staan want dan krijgt de originele voorvering het weer zwaarder.
Voorkant kan ik ook niets instellen ;)

Demping heb ik op gevoel (nog niet mee gereden) ingesteld op; ingaand 50% uitgaand 70%. Nu alleen nog even spelen met de veerspanning. Dat is gewoon een kwestie van meten volgens de basisregels... lastig als je alleen bent :P
 
Laatst bewerkt:
Die snap ik niet.

Maar koekblikker kreeg terecht een neuscorrectie. Dat de motorrijder zich fout positioneerde is duidelijk, maar dat geeft helemaal niemand het recht om daar zó gebruik van te maken. Motorrijder zat fout maar was duidelijk niet met z'n aandacht bij wat er naast hem of achter hem gebeurde, en ook voor de automobilist moet duidelijk zijn dat de motorrijder zich niet bewust is van de auto.

Had goed fout kunnen gaan, tik was verdiend. En het is een fransoos. Sowieso een tik verdiend.
 
Die snap ik niet.

Maar koekblikker kreeg terecht een neuscorrectie. Dat de motorrijder zich fout positioneerde is duidelijk, maar dat geeft helemaal niemand het recht om daar zó gebruik van te maken. Motorrijder zat fout maar was duidelijk niet met z'n aandacht bij wat er naast hem of achter hem gebeurde, en ook voor de automobilist moet duidelijk zijn dat de motorrijder zich niet bewust is van de auto.

Had goed fout kunnen gaan, tik was verdiend. En het is een fransoos. Sowieso een tik verdiend.
_O-
 
Jaaaahhhhh Laatste pagina!

Daar gaan we weerrrrr
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
full

:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
 
Om het effies makkelijk te houden:

Laat de voorkant zoalstie is. Als je dan naast je motor staat en met beide handen op de tank duwt moetie voor en achter even ver/snel inzakken als terugkomen. Pas wel op dat je motor niet omsodemieterd.

Probeer qua dempinginstellingen niet te extreem te gaan zitten (bijna max. open/dicht) als het goed is is de demper met alles redelijk middle-of-the-road gewoon goed.

Zorg ervoor dattie niet teveel op z'n neus komt te staan want dan krijgt de originele voorvering het weer zwaarder.

Heb nu twee handpalm afdrukken in mijn tank, en nu?


Zwaai tijd,

Nou vooruit dan maar :W
Op naar de praxis, laatse dingen halen en dan de boel afmaken.
 
Maar lucht waarschijnlijk wel op...

Dan nog... wat schiet je ermee op? Voor hetzelfde geld stap je op je motor en geeft de automobilist in een vlaag van woede een dot gas....

Aggressie in het verkeer is nooit goed. :N Zeker niet als je op de motor zit.

Bovendien vond ik de motorrijder ook maar érg raar rijden. Beetje zwalken.. had hij wel richting aangegeven? etc...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan