Het grote GSX-F topic - deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds vandaag ben ik ook officieel eigenaar van een Triumph Daytona T595 *D

zie hier onder mijn schat (Wel nog gestript vanwege onderhoud :) ):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat we tot nu toe hebben gedaan / zijn tegen gekomen :
Kapotte Cool fin switch/relais = Vervangen (nu hopen dat dit de storing was -> ECM code)
Lekkende waterpomp (moet vervangen worden)
Linker achterkniperlicht vervangen
Nieuwe remblokken voor (R+L)
Nieuwe rem olie
Nieuwe blok olie (Vol synthetisch)
Nieuwe oliefilter
Achterlicht lag los
Iets slechte accu (komt nog een nieuwe gel accu voor)
Linker Clipon de bout daarvan heeft beschadigd/tot geen draad
Rechterspiegel kapot (moet nog gerepareerd worden)

Hoop er morgen voor het eerst op te rijden en uiteraard komen er dan fotos :)


GEFELICITEERD!!!! *O* *O*

tis wel jammer dat er een f rijder minder is.. nou maar hopen dat je met deze meer plezier zal hebben :)
 
Dat was die van mij.
I know, dacht dat nog iemand het had :) Maar een 750 op drie poten is ook bijna een 600 :P

Vandaag fijn gereden, het nieuwe voorbandje doet zijn werk ook al wel goed. De remblokken gaan er volgende week vlak voor de vakantie pas in omdat de huidige nog wel even gerekt kunnen worden :P
 
Sinds vandaag ben ik ook officieel eigenaar van een Triumph Daytona T595 *D

zie hier onder mijn schat (Wel nog gestript vanwege onderhoud :) ):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat we tot nu toe hebben gedaan / zijn tegen gekomen :
Kapotte Cool fin switch/relais = Vervangen (nu hopen dat dit de storing was -> ECM code)
Lekkende waterpomp (moet vervangen worden)
Linker achterkniperlicht vervangen
Nieuwe remblokken voor (R+L)
Nieuwe rem olie
Nieuwe blok olie (Vol synthetisch)
Nieuwe oliefilter
Achterlicht lag los
Iets slechte accu (komt nog een nieuwe gel accu voor)
Linker Clipon de bout daarvan heeft beschadigd/tot geen draad
Rechterspiegel kapot (moet nog gerepareerd worden)

Hoop er morgen voor het eerst op te rijden en uiteraard komen er dan fotos :)
Dat heb je even goed voor elkaar vriend! *D
Gefeliciteerd met je nieuwe motor! *O*

En waag het niet om ons hier te verlaten!
 
Mooie fiets DD!

Ben hier trouwens vergeten te melden. Zaterdag bij verlaten van een rotonde achterkant uitgebroken->highsider :( . Ben zelf goed vanaf gekomen afgezien van schaafwonden aan rechter hand (door val/klap handschoen afgerukt). Motor is alleen op linker kant doorgeschoven volgens mij en maar paar dingen stuk hoop ik, krijg de motor vanmiddag thuisbezorgd.
 
Mooie fiets DD!

Ben hier trouwens vergeten te melden. Zaterdag bij verlaten van een rotonde achterkant uitgebroken->highsider :( . Ben zelf goed vanaf gekomen afgezien van schaafwonden aan rechter hand (door val/klap handschoen afgerukt). Motor is alleen op linker kant doorgeschoven volgens mij en maar paar dingen stuk hoop ik, krijg de motor vanmiddag thuisbezorgd.
Dat is echt klote :X sterkte met herstel van je hand en de motor!
Gelukkig dat je zo goed er af ben gekomen!
 
Liep jouw Soes niet ook al op drie cylinders laatst DirtDiver, of was dat iemand anders? Beviel zeker wel zo'n motor met een gebrek :P
De mijne liep in het begin op drie poten ja :P
Dat was die van mij.
de mijne ook ;)

en de nieuwe loopt continu op 3 poten *O*

Dat heb je even goed voor elkaar vriend! *D
Gefeliciteerd met je nieuwe motor! *O*

En waag het niet om ons hier te verlaten!
Tis hier veel gezelliger dan het T595 topic dus ik ga hier niet weg hoor ;) en iemand moet jullie toch laten zien wat echt Posen is met je bike _O-

POSER ALERT:

T595.jpg

T5951.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor de mensen die hem willen horen (klinkt uiteraard echt niet zo mooi als in het echie maar ja zie het als een voor proefje ;) )

Mijn T595 :) je moet je geluid wel erg hard zetten want anders hoor je niks :+ (is opgenomen met een Iphone dus vandaar de kwaliteit)
 
Voor de mensen die hem willen horen (klinkt uiteraard echt niet zo mooi als in het echie maar ja zie het als een voor proefje ;) )

Mijn T595 :) je moet je geluid wel erg hard zetten want anders hoor je niks :+ (is opgenomen met een Iphone dus vandaar de kwaliteit)
Wat een damage control zeg. Het is gewoon een naaimachientje.

:+
 
vraagje,
ik reed gisteren iets te hard over de rotonde. Daarbij gingen m'n banden piepen. Maar dat kan toch eigenlijk helemaal niet?
 
'Voelde' je de achterkant zoals iedereen (ik in ieder geval) van iets te enthousiast rijden in de regen wel gewend is?

Op zich kan het volgens mij namelijk wel met dit warme weer dat het asfalt wat minder grip geeft, en dat de boel wat piept en slipt (totdat er op een ander deel weer grip te pakken valt).
 
'Voelde' je de achterkant zoals iedereen (ik in ieder geval) van iets te enthousiast rijden in de regen wel gewend is?

Op zich kan het volgens mij namelijk wel met dit warme weer dat het asfalt wat minder grip geeft, en dat de boel wat piept en slipt (totdat er op een ander deel weer grip te pakken valt).

De achterkant deed niet zoveel. Ik was het gas rustig aan het opbouwen. Elk rondje ietsje platter zeg maar. Het leek alsof de voorkant een beetje wilde glijden. Maar geen moment gedacht dat ik onderuit zou gaan. Zat me meer te verbazen over het geluid.

Zou het ermee te maken kunnen hebben dat de voorvering voelt als een natte sok? Is overigens niet lek en komend weekend word de olie vervangen
 
Voor de mensen die hem willen horen (klinkt uiteraard echt niet zo mooi als in het echie maar ja zie het als een voor proefje ;) )

Mijn T595 :) je moet je geluid wel erg hard zetten want anders hoor je niks :+ (is opgenomen met een Iphone dus vandaar de kwaliteit)


Dat kan beter :+


@Johan, uitlaat klonk trouwens vreselijk goed toen je gisteren langs kwam rijden
 
vandaag even kd oefenen op de rotonde en de piep was er niet. Geen idee wat er zondag aan de hand was
 
avond :W
Dat kan beter :+


@Johan, uitlaat klonk trouwens vreselijk goed toen je gisteren langs kwam rijden

thnx!
zelf ervaar ik het enkel als herrie :+
binnekort eens een ander een rondje laten rijden zodat ik zelf het eens aan kan horen :9
Trouwens toch nog langs een paar mooie weggetjes gereden richting berkel en roderijs. moest omrijden vanwege afzetting tour de france.

Verder nog:

B2BWild.. je hebt me blijgemaakt met een rechter imitatie spiegel. maakt me verder weinig uit, gun je die set spiegels, verwacht nu enkel wel 2 plakjes taart bij de komende toerrit van je :+


Afgelopen dagen dus ook de zumo eens goed aan het uittesten geweest.
vind het een geweldig ding!
Nu heb ik hem hier in de buurt nog niet echt getest op na adres rijden, maar heb zelfs het idee dat hij van zichzelf al een beetje snelweg probeert te vermijden.
Kan dit overigens nog niet bevestigen aangezien ik gister op vreemd terrein reed.
Het voedingskabeltje heb ik overigens nu gewoon onder mn kuip hangen.
Moet hier alleen nog een rubbertje voor maken oid, waarmee ik het metalen gedeelte van het stekkertje af kan schermen.


Vandaag kreeg ik overigens te horen dat ik vrij langzaam over drempels en slecht wegdek heenrijd.
terwijl ik zelf het idee had dat ik van mn fiets werd gelanceerd als ik iets harder zou gaan rijden.
mn voorvorken zien er niet bepaald lek uit. en veren ook nog met het indrukken.

mn achterveer daarentegen zit nauwelijks geen speling in.
Zou je deze normaal door je eigen "op het zadel laten vallen" moeten voelen veren ?
of is er nog een andere manier om de werking te testen?
Zou misschien ook nog kunnen dat hij te stug is ingesteld?
 
vandaag even kd oefenen op de rotonde en de piep was er niet. Geen idee wat er zondag aan de hand was

is het gelukt?
ik rij er zelf zelden (net nog ff :+ ), maar anders zou je eens moeten komen rijden op de speeltuin hier.
is een klaverbladje aan de snelweg hier met een benzinepompje eraan voor de nodige versnaperingen voor motor en mens. inmiddels wel 1 oprit verpest door een soort van stalen chicane om overlast te minderen, maar blijven er nog twee hele mooie vlakke op/afritten over plus een afrit met een scherpe bocht erin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan