MF Gooi en Vechtstreek deel * 73 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me="Terror"]ziet langzamerhand alleen nog maar x'jes, f'jes, cijfertjes, en ¡²³¤€¼½¾‘’¥' tjes en is de examens nú al meer dan zat :z [/me]

:P
 
Laatst bewerkt:
[me="spookz0r"]niet blij :(.[/me] Spuitwerk van de motor is nog niet klaar. Uitlaat die ik had uitgekozen uit de 2010 catalogus van Leovince is niet meer leverbaar voor bouwjaar van mijn 600RR. Vraag me af wat die uitlaat dan nog in de catalogus doet :/
 
Net terug van een ritje naar kalsbeek... Scheen het zonnetje een beetje hier... kom je onderweg gewoon in de regen terecht... Gelukkig was het maar motregen, maar fris was het wel in het leer.

Zusje heeft nog een shirtje gekocht : Alles op het gebied van motoren | Kalsbeek Motoren

En zelf heb ik thermo onderkleding gekocht. Alles op het gebied van motoren | Kalsbeek Motoren & Alles op het gebied van motoren | Kalsbeek Motoren en dat als setje voor 50 euro...

Broek aangehouden op de terug weg. Geen verkeerde beslissing... was meteen een stuk minder fris :)
 
[me="spookz0r"]niet blij :(.[/me] Spuitwerk van de motor is nog niet klaar. Uitlaat die ik had uitgekozen uit de 2010 catalogus van Leovince is niet meer leverbaar voor bouwjaar van mijn 600RR. Vraag me af wat die uitlaat dan nog in de catalogus doet :/


Anders Kalsbeek motoren ff bellen? Die hebben meestal een hoop Leo's voor de 600RR

Heb er zelf ook een onder hangen. Erg tevreden mee.
 
[me="spookz0r"]niet blij :(.[/me] Spuitwerk van de motor is nog niet klaar. Uitlaat die ik had uitgekozen uit de 2010 catalogus van Leovince is niet meer leverbaar voor bouwjaar van mijn 600RR. Vraag me af wat die uitlaat dan nog in de catalogus doet :/

Hebben ze je wel een datum kunnen geven van wanneer hij dat klaar zou zijn voor je ? En heb je ook al een ander uitlaatje uitgekozen dan ?

Wat me trouwens afvroeg... bij die RR zie je vaak maar 1 uitlaat onder die kont. Is het niet mogelijk om daar 2 pijpjes te hebben ? Lijkt mij persoonlijk mooier.
 
Net terug van een ritje naar kalsbeek... Scheen het zonnetje een beetje hier... kom je onderweg gewoon in de regen terecht... Gelukkig was het maar motregen, maar fris was het wel in het leer.

Zusje heeft nog een shirtje gekocht : Alles op het gebied van motoren | Kalsbeek Motoren

En zelf heb ik thermo onderkleding gekocht. Alles op het gebied van motoren | Kalsbeek Motoren & Alles op het gebied van motoren | Kalsbeek Motoren en dat als setje voor 50 euro...

Broek aangehouden op de terug weg. Geen verkeerde beslissing... was meteen een stuk minder fris :)


Ik was daar ook voor die Rev'it setjes voor €50,-
Was bijna allemaal uitverkocht en niet in mijn maat :(
Toen maar A'stars gekocht die 3x zo duur waren :X
Moet zeggen dat ik de kwaliteit wel beter vind van A'stars
 
Hmmm, heb jij alleen op de rekken gekeken of heb je ook nog naar maten gevraagd ?

Ik kijk eerst op de rekken of ik het kan vinden... Zie ik niet alles hangen ga ik gewoon vragen of ze nog van die revit spullen hebben... Natuurlijk lopen ze dan naar het rek, dan kijk ik even sloom uit me ogen en gaan ze doosjes van achteren halen met verschillende maten :) hehehe
 
Hebben ze je wel een datum kunnen geven van wanneer hij dat klaar zou zijn voor je ? En heb je ook al een ander uitlaatje uitgekozen dan ?

Wat me trouwens afvroeg... bij die RR zie je vaak maar 1 uitlaat onder die kont. Is het niet mogelijk om daar 2 pijpjes te hebben ? Lijkt mij persoonlijk mooier.

Die is er wel. Laser Extreme.

XTR_HON_CBR600RR_03_RS.jpg


Vind ik persoonlijk niet zo mooi.
 
Anders Kalsbeek motoren ff bellen? Die hebben meestal een hoop Leo's voor de 600RR

Heb er zelf ook een onder hangen. Erg tevreden mee.

Kan hem wel daar bestellen maar ben niet zon klusser zeg maar, het eronder hangen wordt het probleem dan :) Heb ook geen momentsleutel. Gewoon debiel dat ie wel in de nieuwe catalogus staat maar niet meer leverbaar is. Vindt die laser persoonlijk ook niet mooi. Alternatief wat ik kan kiezen is deze:

Leo%20Vince%20SBK%20FACTORY%20EVOII%20FULL%20SYSTEM%20CARBON.jpg


Maja motor is straks helemaal zwart en dan zon rvs einde eraan weet niet of dat mooi staat.

Als het goed is is de motor nu dus aankomende week klaar :)
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, heb jij alleen op de rekken gekeken of heb je ook nog naar maten gevraagd ?

Ik kijk eerst op de rekken of ik het kan vinden... Zie ik niet alles hangen ga ik gewoon vragen of ze nog van die revit spullen hebben... Natuurlijk lopen ze dan naar het rek, dan kijk ik even sloom uit me ogen en gaan ze doosjes van achteren halen met verschillende maten :) hehehe

Ik had het ook gevraagd. Maar ze hadden niks meer. Maar ben erg tevreden met die andere die ik nu heb.
 
Kan hem wel daar bestellen maar ben niet zon klusser zeg maar. het eronder hangen wordt het probleem dan :) Gewoon debiel dat ie wel in de nieuwe catalogus staat maar niet meer leverbaar is. Vindt die laser persoonlijk ook niet mooi. Alternatief wat ik kan kiezen is deze:

[afbeelding]

Maja motor is straks helemaal zwart en dan zon rvs einde eraan weet niet of dat mooi staat.

Als het goed is is de motor nu dus aankomende week klaar :)


Ziet er niet verkeerd uit. En er is altijd wel iemand die je wilt helpen met het er onder beunen van die pijp. Desnoods kom je hier een keer langs.

Heb zelf deze:


full
 
Mjah wil gewoon die evo2 klinkt ook wat leuker zo te horen op die filmpjes. Even met Kalsbeek bellen ondertussen :)

Bij Kalsbeek hebben ze hem als het goed is nog en anders moet ie uit Italie komen duurt het 8 dagen.
 
Laatst bewerkt:
morgen afhankelijk van het weer een ritje? Uurtje of 11 verzamelen tot ong 5 uur... Verzamelplek volgt nog afhankelijk van de animo. Om 10 uur morgenochtend hak ik de knoop definitief wel of niet door.
 
morgen afhankelijk van het weer een ritje? Uurtje of 11 verzamelen tot ong 5 uur... Verzamelplek volgt nog afhankelijk van de animo. Om 10 uur morgenochtend hak ik de knoop definitief wel of niet door.
*O*


joe hebt pm!


Misschien haak ik wel aan. Maar moet eerst 's ochtends naar Ro om mn nieuwe voorband om te laten leggen. Daarna thuis monteren... 11u wordt krap denk ik voor mij. We bellen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan