MF Gooi en Vechtstreek deel * 73 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Factory EvoII carbon with carbon endcap. Artikelnr 7022c bij Leovince :) iig op de prijslijst van 2007/2008. Hij stond ook gewoon in de nieuwe catalogus maar ze leveren hem niet meer ofzo :/
 
Laatst bewerkt:
Factory EvoII carbon with carbon endcap. Artikelnr 7022c bij Leovince :) iig op de prijslijst van 2007/2008. Hij stond ook gewoon in de nieuwe catalogus maar ze leveren hem niet meer ofzo :/

Das precies dezelfde als ik heb.
Leuk pijpie. Met killer best stil en zonder redelijk aso :P
Anders gewoon bij Kalsbeek bestellen en samen met iemand er onder beunen.
 
Laatst bewerkt:
@ Rabasa: die maken ze nu dus helaas niet meer :/

Yoshimura heb ik ook naar zitten kijken vooral de rs-5 maar die is absoluut niet e-keur en zonder killer best hard geluid:
Verder ook nog aardig aan de prijs
 
Middag allen :W

Mijn koekblik voor het weekend *D
Net op de a6 aan het spelen geweest samen met een R1. Natuurlijk volgens de toegelaten snelheid. O-)
full
 
Laatst bewerkt:
Rij normaal een insignia.
Die staat bij de schade herstel :X , dit is een van hun leen auto's

Dit is ff heel wat anders, mischien verwijft, maar wel super vet. :Y
 
Hé, X heeft 'm ingeruild voor 'n Kawa _O-

[afbeelding]
Zonde... :(

Van dat mooie koolzaadveld dan... O-)

Net weer bezig geweest met de Soes. (ja alweer B| )
Hij reageerde normaal tot 2/3 gas, gaf je meer gas, wat je al snel doet op die soes, zakte het vermogen weg, en maakt hij een wat brommender geluid.

Ik had bedacht dat dat mogelijk aan de sunchronisatie van de carbs kan liggen. (mede omdat ik hoop dat dat het is, omdat er tegenop zie om de carbs uit mekaar te moeten halen :P )
In het maintenance manaul werd beschreven hoe je dit kan controleren en bijstellen.
Hiervoor had je meeredere druk/vacuum metertjes nodig (voor iedere carb 1), en die hebben wij niet.
Dan zou je hem zo moeten afstellen dat beide metertjes dezelfde druk aangaven

Toen kwam mijn vader met het idee om het drukverschil te meten met een zogenaamde U-buis.

Naar het tuincentrum geweest en een paar meter doorzichtige slang gekocht.
Hiermee een soort U-buis gemaakt en op de carbs aangesloten.

Wat benzine in de buis gedaan en gestart. (het niveau in beide kanten zou dan ongeveer even hoog moeten blijven, en anders moet je hem afstellen zodat dat het geval is)
Starten en ''floep'' alle benzine uit de buis schoot meteen de linker carburateur in :P

Na wat stellen aan en synchronisatie schoefje, heb ik het nu voor mekaar dat hij op 4duizend touren mooi gelijk staat.
Onder de 4K iets hoger in de linkerbuis
Boven de 4K iets hoger in de rechterbuis.

Proefrijden heb ik nog niet gedaan.
Ga ik vanavond of morgen doen.

Hoop dat het probleem nu opgelost is, en me zo het werk van de carbs demonteren bespaart :P

Gs aan het infuus:[afbeelding]

Haha... geweldig zeg! :} :} :}

@GN: hier gaat gewokt worden met paprika, taugé, garnalen en mie met een Szechuan sausje... En nee, voordat mensen doordenken, geen Ellen hiero... :/
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan