MF Gooi en Vechtstreek deel * 73 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ alle kokers: het is gelukt hoor! Mie met kip en nog wat groene hussel er doorheen... :9


Zit nu een beetje vol. Zo maar een stukkie rijden dan denk ik :Y

Hoeveel zijn er eigenlijk al die meegaan?? :?
 
Zo thuis, geen tijd om die 7 pagina's door te lezen :P

Gill, ik rijd even langs mn beste vriend, daarna kom ik jullie kant op, kben er rond 8 uur ;) Halve tank is zat toch?
 
Zo thuis, geen tijd om die 7 pagina's door te lezen :P

Gill, ik rijd even langs mn beste vriend, daarna kom ik jullie kant op, kben er rond 8 uur ;) Halve tank is zat toch?
Durf het niet te zeggen... Die van mij zit al weer nokkie vol, dus ik zie wel wanneer ie leeg is :P

Denk dat ik ook zo zachies aan maar eens ga vertrekken..

Tot straks dan! :W
 
@ JeGo en paps :}
Handige donders :P

Enne voor eet tips is het nu wat laat :+
Maar het vlees van de bbq smaakte weer :9~ *O* :+
 
Mijn eet-tip: MacDonalds :9 (doe'k alleen omdat zoonlief zo graag wil natuurlijk O-) )

PP: van Tweety naar Kermit :')

Rijders: veel plezier en doe voorzichtig :)

Noor: :W
 
Mijn eet-tip: MacDonalds :9 (doe'k alleen omdat zoonlief zo graag wil natuurlijk O-) )

-O-
Jij bent toch ook wel een beetje van de gezonde maaltijden he...alle hoop is op jou gevestigd om groenvoer onder X zijn neus te zetten })
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisteravond vegatarisch uit eten geweest en eerlijk is eerlijk, ik heb zelden zó lekker gegeten :Y

Tipje voor Girl en Kato :W (want a'foort)

Interesse? klik
 
Laatst bewerkt:
Pfffff, eindelijk klaar met dat geschuur |(

Heb nu geen fut meer om te rijden vanavond, maar morgen vastwel! :Y :P (als het niet al te ver uit de buurt is tenminste, want ik heb weer piketdienst)

Handige donders die JeGo en Sr. maar de volgende keer mag je mn synchronisatiesetje van Carbtune wel ff lenen hoor! ;)

:W
 
leren jij! (waar is dat msn nerd-smiley?)

anders kan je net zo goed meerijden straks. :P

Deez?
full
 
Laatst bewerkt:
Pfffff, eindelijk klaar met dat geschuur |(

Heb nu geen fut meer om te rijden vanavond, maar morgen vastwel! :Y :P (als het niet al te ver uit de buurt is tenminste, want ik heb weer piketdienst)

Handige donders die JeGo en Sr. maar de volgende keer mag je mn synchronisatiesetje van Carbtune wel ff lenen hoor! ;)

:W
Ik kom na m'n examens even langs om de striptang terug te brengen goed? Of heb je 'm toevallig nodig eerder?


edit;
Stofkappie gebruikt :+ ?
 
Laatst bewerkt:
Ik kom na m'n examens even langs om de striptang terug te brengen goed? Of heb je 'm toevallig nodig eerder?


edit;
Stofkappie gebruikt :+ ?
Striptang mag je houden, kheb er nog eentje hier.
Yep stofkappie was erg nodig, maar nu zijn de muren en al het houtwerk geschuurd, dus afnemen en schilderen en daarna behangen en daarna de trap bekleden. :')
 
Striptang mag je houden, kheb er nog eentje hier.
Yep stofkappie was erg nodig, maar nu zijn de muren en al het houtwerk geschuurd, dus afnemen en schilderen en daarna behangen en daarna de trap bekleden. :')
eejjj.. Bedankt man :P :Y

Succes nog ;) :+
 
Striptang mag je houden, kheb er nog eentje hier.
Yep stofkappie was erg nodig, maar nu zijn de muren en al het houtwerk geschuurd, dus afnemen en schilderen en daarna behangen en daarna de trap bekleden. :')

Hey, das mooi *D
Zoek nog iemand die hier de trap wil bekleden :Y
Dus als je klaar bent met thuis oefenen, kan je hem hier doen *O* :+
 
:N trap zelf laten we doen :P (door Upstairs, het wordt wengé met rvs schopplaatjes) :9~
 
Laatst bewerkt:
:N trap zelf laten we doen :P (door Upstairs, het wordt wengé met rvs schopplaatjes) :9~~

Sjips :+

Dacht eindelijk iemand gevonden te hebben die het aandurft.
Tuurlijk, winkel willen wel ;)
Maar die hebben allemaal kennelijk geen last van de kredietcrisis?
Allemaal rond hetzelfde bedrag.
 
-O-
Jij bent toch ook wel een beetje van de gezonde maaltijden he...alle hoop is op jou gevestigd om groenvoer onder X zijn neus te zetten })
Geloof me: het is gezonder voor X dat ie naar de Chinees gaat, dan wanneer hij wacht op wat ik hem voor ga zetten _O-


Goed bezig, Plex! *D

Klinkt niet verkeerd, PP. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan