MF Gooi en Vechtstreek deel * 73 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand dat debat aan 't kijken op RTL? Mijn kan je opvegen, wat een knuppel die cohen :')
:^



Vandaag de nachtrit overdag gereden... 3u vertrokken hier thuis, half8 thuis :] Redelijk door gereden. Mooie route hoor zo overdag *D

Nieuwe vering is echt top! Ook met duo rijdt het super *D Motor staat nu alleen heel erg schuin op de jiffy met als gevolg dat er koelvloeistof door de overloop weg loopt :?



Ritje voor morgen; gaat 'm hier niet worden om zo vroeg op de motor te stappen :N Ben best gebroken nu :P Misschien dat ik later 's middags een rondje ga doen. Laat het nog wel weten.

Veel plz voor de rijders iig :Y

@Noor&Nee; netjes gedaan hoor :Y
@Diddle; fijne verjaardag gehad?
@Studie-bollen; -O- hoort er ook bij he



:W bankhangen
 


Onbewerkt filmpje van het eifel weekend. Ff een lekker stukkie rijden met Ernst achter de camera en ToSie voorop *O* :] Achteraan rij ik... en??


Owja, zelfde stuk als Erwin gepost had komt ook voorbij ongeveer halverwege :+
 
k*t, debat gemist. Dat wou ik zien. '(

Vanmorgenom kwart voor negen op de motor gesprongen, planning was zo tegen 7 uur weer thuis te zijn. Is iets uitgelopen, ben net 10 minuten binnen. Wel erg lekker gereden, ben weer zo'n 400km verder.

En ik heb zelfs even een burnout(je) gedaan. Stoer he? *Kijkt mij eens echt stoer zijn* :')

Voorband zit nu echt wel een beetje op z'n eind, van de week eens bellen naar Koeman voor een andere set. Eindelijk...daar kijk ik al 13k km naar uit!

Vanavond even oliefilter, olie en een NAKS bestellen denk ik. Begint steeds meer geratel vanaf te komen en ik heb een donkerbruin vermoeden dat het de NAKS is. Daar rij ik nu al een paar duizend kilometer mee omdat je er best even mee door kan rijden, maar nu heb ik wel wat ruimte voor preventief onderhoud. Bovendien...als je timing dusdanig verloopt dat je kleppen de zuiger raken dan ben je dus erg ver van huis, en dat voor een onderdeeltje van 60 euro.

Ritje voor morgen denk ik even overna. Enerzijds wil ik zoveel mogelijk rijden, en is lekker vroeg ook hopelijk lekker rustig. Anderzijds voel ik m'n knieën nu best wel en is een keertje uitslapen ook niet een beroerd vooruitzicht.

En de motor zit nu vol met vliegjes. Eigenlijk wil ik d'r niet zo in het openbaar tonen.
 
hehehe, moet wel echt huiswerk doen, maar ach... met leuk gezelschap gaat het allemaal veel gemakkelijker he *D


Ja ik moet ook echt huiswerk maken, en daar moet ik me ook echt bij concentreren.
Dan moet ik niet een één of andere spring-in-het-veld om me heen hebben :+
 


Onbewerkt filmpje van het eifel weekend. Ff een lekker stukkie rijden met Ernst achter de camera en ToSie voorop *O* :] Achteraan rij ik... en??


Owja, zelfde stuk als Erwin gepost had komt ook voorbij ongeveer halverwege :+


Zo, dat gaat lekker vlot! Had ik never nooit niet bijgehouden :N
Ook gewoon bijna niemand tegenkomen op dat hele stuk, naaizzz :}
 
Ja ik moet ook echt huiswerk maken, en daar moet ik me ook echt bij concentreren.
Dan moet ik niet een één of andere spring-in-het-veld om me heen hebben :+

Das nou jammer... zie net dat ik alleen wat lees werk heb als huiswerk. 2 hoofdstukken over groepsklimaat. Dus valt wel mee voor mij.

Maar succes met jou huiswerk dan :)
 
Ik ga m'n bedje in... Weltrusten allemaal en tot morgen weer :W

Voor die alleen die dus morgenochtend al weg gaan om te gaan rijden... Heeeel veel plezier en hou het rubber onder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan