Triumph Speed Triple deeltje 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister eindelijk de naar onze huisdealer voor nieuwe Hyperpro *O*

Staat de S3 inmiddels op de raceafdeling (van zo'n klein zaakje wat in de WSS en WSB rijdt 8-) ) met de achtershock er al uit, komt de monteur naar me toe. Ze hebben het verkeerde setje opgestuurd, deze zijn voor een 675. Ik: "En nu??? B|" We zetten 'm weer in elkaar en maken een nieuwe afspraak. Ik balen, want speciaal een dag vrij genomen. Ik: "Hebben ze nergens bij Hyperpro zo'n setje voor een S3 liggen dan?" Monteur en magazijn bellen met Hyperpro, en ja hoor vlak over de grens bij Almelo zou een setje liggen. Die konden ze dan opsturen en vandaag (zaterdag dus) gaan monteren. Ik:"Jullie hebben hier toch zat motoren staan, als ik nou dat setje eens op ga halen dan kunnen jullie het vandaag nog afmaken". En ja hoor, ik krijg een VFR1200 met navigatie mee om even naar Duitsland te rijden om het setje op te halen *O* Toen ik terug was zijn ze gelijk met 2 man gaan sleutelen en ongeveer 1,5 uur verder was de S3 voorzien van nieuwe achter- en voor- veren :}
Ik heb het hele traject wat gevolgd, en het blijkt dat de standaard veer te slap is, en dat wordt gecompenseerd met te veel olie. Er moest namelijk wat olie uitgehaald worden, om op de basisafstelling van Hyperpro te komen.
Helm op en maar eens een rondje rijden :] Wat een verschil, de S3 is veel rustiger en stabieler aan de voorkant *O* Achter kon ik zo snel niet veel verschil merken, maar ik ben echt super tevreden over deze modificatie en kan het echt iedereen aanraden :Y
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Mooie verhaal, lekker kort ook :P

ben wel blij dat het zo goed bevalt, vroeg me al af wat daadwerkelijk het verschil zou zijn :Y
 
PJOTR, BRUMBY, DANDRUF en mede SD rijder

ritje zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar
in totaal 653 km uit en thuis
mooi uitgezet door BRUMmeister


toch een foto plaatsen
full



net nog op een verjaardag geweest in 's gravezande.
vrouwlief was er al dus ben ik ook daar nog ff heen gereden


(maar ja ik was ook de benjamin)
 
Laatst bewerkt:
PJOTR, BRUMBY, DANDRUF en mede SD rijder

ritje zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar
in totaal 653 km uit en thuis
mooi uitgezet door BRUMmeister


toch een foto plaatsen[afbeelding]


net nog op een verjaardag geweest in 's gravezande.
vrouwlief was er al dus ben ik ook daar nog ff heen gereden


(maar ja ik was ook de benjamin)

Brian, Jij jonge god, niets is je teveel! :}
Thuis na 698 km kwam ik niet verder dan witbier en de bank. :Z

Brumby, mooie route man, bedankt voor het voorrijden en uitzetten, en dat hotel gaat er zeker van komen!!
 
PJOTR, BRUMBY, DANDRUF en mede SD rijder

ritje zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar
in totaal 653 km uit en thuis
mooi uitgezet door BRUMmeister


toch een foto plaatsen[afbeelding]


net nog op een verjaardag geweest in 's gravezande.
vrouwlief was er al dus ben ik ook daar nog ff heen gereden


(maar ja ik was ook de benjamin)
das een eindje tuffen op 1 dag zeg :} :} :}
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Mooie verhaal, lekker kort ook :P

ben wel blij dat het zo goed bevalt, vroeg me al af wat daadwerkelijk het verschil zou zijn :Y
Verder ga ik voorlopig geen vergelijk meer plaatsen, ik ga nu eerst weer eens wat kilometers op de Blade maken. Die heeft dit jaar nog geen 1.000km gereden :X
 
Verder ga ik voorlopig geen vergelijk meer plaatsen, ik ga nu eerst weer eens wat kilometers op de Blade maken. Die heeft dit jaar nog geen 1.000km gereden :X
:W

Moggel @all

Nog geen 1000 KM :? dat krijg je als ook een Speed hebt staan _O- _O-

Dus nu is het "Blad-time" })
 
Hallo triplelaars :W

Hier nog een filmpje van de speed triple op de testbank


110pk en 105nm koppel vanaf pakweg 4000 toeren tot de begrenzer erin komt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan