Triumph Speed Triple deeltje 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe was trouwens de circuitdag ?


oeoehh, dat was lekker! lekker weer, lekker gereden, alleen wel een van de zed-jes er af gegaan terwijl hij net had besloten om een circuit fiets erbij te nemen, dat was jammer

is er trouwens niemand die eind van de maand mee wil naar het Sauerland met Zoefzuki?
 
Laatst bewerkt:
oeoehh, dat was lekker! lekker weer, lekker gereden, alleen wel een van de zed-jes er af gegaan terwijl hij net had besloten om een circuit fiets erbij te nemen, dat was jammer

is er trouwens niemand die eind van de maand mee wil naar het Sauerland met Zoefzuki?

och..................tis maar een Zletje.

Berijder er wel goed vanaf gekomen dan?

Zit nog te dubben en moet even overleggen met de directie hier. :/
 
ff nieuwe piep gekocht

!BwiscNQ!Wk~$(KGrHqJ,!jgEv1+0By7pBMJdm8u7WQ~~_12.JPG
 
verduiveld mooie piepe. Als nu die bloemen er maar niet afwaaien :9~ :9~

Ben nog aan het zoeken naar pijp. Kijken maar nog nie kopen niet :N Mag niet van financiele directeur |( Ik denk er over om deze guy gewoon af te zetten :Y

Suc6 met twarme weer en veel drinken _O-

:W
 
Hallo allen,

Ben met een ombouw bezig en wil deze velgen (misschien) gebruiken.
Heeft iemand duidelijke foto's van deze velg (alleen dan van de andere zijde)? :)

Aangezien het van een Speed Triple is, waar kan ik het beste om raad vragen dan hier... :)

full


Dus waar hij tegen het achterbrug aan moet.
Als je ook bv. de breedte weet, waar het as er doorheen moet, graag.
Alle info is welkom!

Alvast bedankt!
Rickson
 
Hallo allen,

Ben met een ombouw bezig en wil deze velgen (misschien) gebruiken.
Heeft iemand duidelijke foto's van deze velg (alleen dan van de andere zijde)? :)

Aangezien het van een Speed Triple is, waar kan ik het beste om raad vragen dan hier... :)

[afbeelding]

Dus waar hij tegen het achterbrug aan moet.
Als je ook bv. de breedte weet, waar het as er doorheen moet, graag.
Alle info is welkom!

Alvast bedankt!
Rickson

sorry alleen oude type velg foto (1050 2005/2007) (deze is te koop trouwens)
20100615_003.jpg

dit is de nieuwe type velg voor de 1050 (vanaf 2008 past dus ook op vorige 1050, weet niet of deze op een 955 past, weet dat op een 1050 5J brede velg zit en op een 955 6J weet niet of de AT het zelfde is (term die ze bij autovelgen gebruiken, weet niet of dat bij motorvelgen het zefde is :) )
20100614_014.jpg
 
Laatst bewerkt:
GAAF

zijn er die op een 1050 een enkle hoge uitlaat hebben , of plaatjes er van?
weet dat op de tiger 1050 een enkele arrow kan, zou die op de speed triple passen?
(vind dat carbon uitlaatstukje wel :9~~

ik sprak laatst een Triumph dealer die het erover had dat de Tiger en Speed Triple uitlaten nogal eens op elkaar overgezet worden. De passing is niet 1-op-1, maar met een minimum aan laswerk is dit wel te doen. Dit was Salland Twin Motoren in Zwolle, wellicht dat zij je verder kunnen helpen? Doe ze de groeten van me ;) (Michiel van G&G, dan weten ze waarschijnlijk genoeg)
 
Laatst bewerkt:
oeoehh, dat was lekker! lekker weer, lekker gereden, alleen wel een van de zed-jes er af gegaan terwijl hij net had besloten om een circuit fiets erbij te nemen, dat was jammer

is er trouwens niemand die eind van de maand mee wil naar het Sauerland met Zoefzuki?
willen wel :Y maar kunnen :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan