MF Gooi en Vechtstreek deeltje 74. "De Zeikende Hortensia"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Achi en Pino: welkom terug inderdaad. Qua weer hebben jullie dikke mazzel gehad in ieder geval ;)

RossiBrno2.jpg


ff kijken waar Stoner nou blijft :+
 
Laatst bewerkt:
Tjemig, ik ben een weekend bezig met de tuin en zo maar weer een nieuw deel.

Bij mij geen hortensia te bekennen :N. Nieuwe schutting en vlonder is een feit. :Y
Volgende week nog ff de zooi weg en dan is alles af :X

Ga nu lekker bank hangen, sorry ga ff niet bijlezen, hoop dat ik niets spannends heb gemist. :W

Michel doe is een leuk plaatje :X
 
Laatst bewerkt:
... :/

Kben weer thuis...maar hoe...kben zelf ok, met de motor is ook niks...maar kwam onderweg, bij Woudenberg n motor tegen waar geen centimeter meer van klopte, n auto waar voorspatbord, motorkap, voorruit, etc etc kapot was... :X
Het was echt net gebeurd...goddamn...de rest van het ritje heb ik wel even heel erg rustig gereden...als verdoofd...gatver... :X :X

Gewoon gevalletje geen voorrang verlenen voor zover ik het kon zien btw... :/ :X


Ik ga nog even verder de zin van het leven relatieveren...mooie bloemetjes en tuinen, mocht ik ooit huis met tuin krijgen dan roep ik jullie wel :9
 
Tja seizoen is weer vol geopend, deze week in almere ook twee motor rijders die minder fortuinlijk waren.

Maar ja bloed kruipt waar het niet gaan kan he.
full
 
Weer terug, was gezellig *O* :]

Jammer genoeg een beetje een klein groepje :+
13 man op dat tijdstip... had ik niet verwacht ;)
Was leuk jongus.


Lekker gereden en gezellig op terras.
Middag op 't water gezeten en uiteindelijk voor de 2e keer uit eten geweest vandaag :9




Topweekendje *D
 
Ola :W

Weer terug van de tweede trip Eifel.

In Blankenheim vertoeft voor het hapje en het bed. Blijft een mooi plekkie!!
Alleen maar zon gehad en zo veel dat we op de terassen aan het wegbranden waren.

Was weer dik genieten! *O*

Nu pootjes omhoog en morgen beetje bijlezen.

Zag in de gauwigheid de Hortensia's voorbijkomen........ beetje tegen lullen Coon, gaan ze van groeien. :P

En uit.
Goed te horen dat het weer bevallen is en jullie weer heel terug zijn :Y
 
:^ Ze spreken wel de waarheid!! Stond wel met beide benen op de grond weer...theeft wel effect... :/
Als je maar niet als 'n dweil gaat rijden, da's alleen maar gevaarlijk :N Gewoon koppie d'r bij en zorgen dat je oogcontact maakt en gezien wordt (plaatsing op de weg enz.).
 
Als je maar niet als 'n dweil gaat rijden, da's alleen maar gevaarlijk :N Gewoon koppie d'r bij en zorgen dat je oogcontact maakt en gezien wordt (plaatsing op de weg enz.).

Wat ik vanmiddag zag was geen geval van oogcontact maat gewoon iemand die echt volledig die motor over het hoofd had gezien, geen voorrang gegeven, n toch best overzichtelijke bocht op n 80 km weg...altans wat ik er uit op maak.
De auto voor mij was ook nogal geschokt door het zien ervan dus het tempo was er sowiezo compleet uit. En tja daarna op de terug weg weer gewoon gereden, kan er niks meer aan doen. Shit happens.... -O- -O-

Las dat morgen de expert komt, helm ook nog laten checken? Khoop dat het allemaal snel word afgehandeld voor je, toch de zomer weer rijden! :] :)
 
Als je dat soort dingen gaat zeggen doe ik juist het tegenovergestelde! }) Mij met m'n rokertje van de straat houden?! :N :P

Vanavond nog een rondje gedaan, wat valt Nederland tegen als je voor het laatst in de Eifel hebt gereden! :/
:^
Ik had m'n motor geen eens meer gezien na de Eifel dus kon het niet laten een klein rondje (100km) te rijden vanavond voor het eten. 100km teleurstelling na de Eifel :')
 
Wat ik vanmiddag zag was geen geval van oogcontact maat gewoon iemand die echt volledig die motor over het hoofd had gezien, geen voorrang gegeven, n toch best overzichtelijke bocht op n 80 km weg...altans wat ik er uit op maak.
Ik heb het al vaker getypt....

Ga er vanuit dat ze je niet / slecht kunnen zien.
Maak eens een zijdelingse verplaatsing op je eigen rijbaan, rij zeker niet dicht voor of achter een auto.

Pas je snelheid aan op de situatie, ervanuit gaande dat ze je niet zien.

Eenmaal voorbij de kruizing kan het gas er dan meestal weer vol op. :)
 
Ik heb het al vaker getypt....

Ga er vanuit dat ze je niet / slecht kunnen zien.
Maak eens een zijdelingse verplaatsing op je eigen rijbaan, rij zeker niet dicht voor of achter een auto.

Pas je snelheid aan op de situatie, ervanuit gaande dat ze je niet zien.

Eenmaal voorbij de kruizing kan het gas er dan meestal weer vol op. :)
:^ Precies, ga daar rijden waar je gezien wordt. Nog 'n tip; ga er in het donker van uit dat alle auto's hun lampen uit hebben.. Moet je 's opletten hoe oplettend jij door de BBK rijdt dan. Is iets wat me tijdens m'n lessen aangeleerd is en ik moet zeggen dat het wel werkt.
Wat ik vanmiddag zag was geen geval van oogcontact maat gewoon iemand die echt volledig die motor over het hoofd had gezien, geen voorrang gegeven, n toch best overzichtelijke bocht op n 80 km weg...altans wat ik er uit op maak.
De auto voor mij was ook nogal geschokt door het zien ervan dus het tempo was er sowiezo compleet uit. En tja daarna op de terug weg weer gewoon gereden, kan er niks meer aan doen. Shit happens.... -O- -O-

Las dat morgen de expert komt, helm ook nog laten checken? Khoop dat het allemaal snel word afgehandeld voor je, toch de zomer weer rijden! :] :)
Helm is opengetrokken, niks aan de hand :Y
 
Ik heb het al vaker getypt....

Ga er vanuit dat ze je niet / slecht kunnen zien.
Maak eens een zijdelingse verplaatsing op je eigen rijbaan, rij zeker niet dicht voor of achter een auto.

Pas je snelheid aan op de situatie, ervanuit gaande dat ze je niet zien.

Eenmaal voorbij de kruizing kan het gas er dan meestal weer vol op. :)

Is soms lastig maar ik probeer inderdaad in het zicht te rijden, echt naar de auto te kijken enzo. Gas eraf ook zeker. Mja soms bij drukte ofzo dan wil het ff niet lukken...

Blijft zuur en ik rijd iig nog met plezier :)
 
Morgen komt de schade-expert.. Ben benieuwd of ik al iets te weten kan komen.:^ ...

Vergeet je kleding niet mee te nemen + bonnetjes ervan mocht er wat kapot zijn. Als je zelf erbij bent trouwens :P

@ Rabasa: verschil moet er zijn he :P Ik ga er ook nog heel wat km's op maken iig :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan