Das erste Fehn Wochenende

:X

@ kleintje bizar: Er zijn ook nog andere mensen bij B|
ja? en? zei toch niet dat hij het moest doen?
alleen dat ALS hij dat zou doen, ik er een foto van wilde hebben :+
Wat denken jullie wel niet van mij B|

En daar bij, het is een motorfeestje. Naakt rond rennen :N Dan zo -->
zit je dan voor joker voor de hele wereld :+
maar vooral het einde is leuk _O-

Maar jij hebt toch niet zo'n motortje :/
 
Laatst bewerkt:
Gisteren heb ik deel twee van de route voorgereden. En er zit echt van alles in. Slingerwegen, dijkweggetjes, halfverhard, haarspelden, 5% heuveltjes, kortom, voor alle smaken wat.
Het grootste contrast is wel tussen waar men tot het einder kan kijken en de omgeving waar men tegen de heuvels aan kijkt.
Zoals het nu lijkt komt de tocht op een ruime 170 km. Maar er moet nog wat bijgeschaafd worden aan de route, dus die afstand ligt nog niet helemaal vast.

Nog even wat sfeer materiaal :

full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
o ja, dat is waar ook... ik sta nog als OVB _O-

Je het had over een lelijke man in motorpak met een foeilelijke motor. Aangezien ik mezelf in die omschrijving voor een flink deel herken, kan de OVB er wel vanaf *O*
Ik weet alleen nog niet zeker of ik vrijdags vrij krijg, dat weet ik pas op het laatste moment, dus òf ik rij vrijdag mee, òf ik kom vrijdagavond op eigen gelegenheid die kant op :]
 
o ja, dat is waar ook... ik sta nog als OVB _O-

Je het had over een lelijke man in motorpak met een foeilelijke motor. Aangezien ik mezelf in die omschrijving voor een flink deel herken, kan de OVB er wel vanaf *O*
Ik weet alleen nog niet zeker of ik vrijdags vrij krijg, dat weet ik pas op het laatste moment, dus òf ik rij vrijdag mee, òf ik kom vrijdagavond op eigen gelegenheid die kant op :]

Geef de notulen dan maar even door, dan zet ik jou erbij. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan