Kawasaki Z1000 - Z750 [S] Plaza *57

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb dit probleem ook, niet eens al te lang stil bij gestaan maar als ik lees dat het dus meer voorkomt.
Misschien ga ik eerst is bij de dealer langs kijken hoe hij er over denkt. Het is op zich wel frapant ja dat de verf er zo makkelijk vanaf springt. En aantippen is ook niet alles iig niet met mijn aantip skill haha.

kijken of ik morgen even langs kan gaan dus.
 
+1 :W

@ ^S ....tja dat is behoorlijk heftig zeg?

@ Milenko... Hoop dat je modje zelfde "gelheidsgehalte" heeft als de voorlamp :P
Hier thuis best wel druk. Toch wel impact twee kleine meiden in huis, naast die hele grote en dat samen met een drukkere baan... vrijdag en zaterdag even bij de oosterburen uitwaaien met de brommert....


Euhm......modificaties......tsja.....spannend......

Moet er in ieder geval opnieuw voor op de Dyno.... :W


Hier thuis best wel druk. Toch wel impact twee kleine meiden in huis, naast die hele grote en dat samen met een drukkere baan... vrijdag en zaterdag even bij de oosterburen uitwaaien met de brommert....


Goed dat je ook aan jezelf denkt *O*
 
:)
als 't wat gerust stelt ik heb ook op m'n Z wat steenslag :S
En de coating op de velg is ook niet Juh van Het . . keer het schijfremslot laten donderen op m'n velg en gelijk een plekje :X

Heb voor mijn kontje (ja heb hem een keer laten donderen ;( ) Bijpassende kleurlak gekocht, dit netjes aangebracht binnenshuis ( dus verwarmd) daarna helemaal nagewerkt met waterproof / commandant, en gepoetst tot ik d'r gek van werdt. . het is nu glad en niet voelbaar. Maar je blijft toch een klein kleurverschil zien vind ik. Het is netter dan een "krasje" maar dan nog ik zou het nooit op mijn tank verven, die krijg je volgens mij nooit zo mooi vlak "gepollijst"
( heb het op een plekje onderaan m'n tank uit het zicht geprobeerd en vond het niet mooi dan valt een stukje steenslag in mijn ogen minder op / lijkt natuurlijker dan een "vreemd" kleurverschilletje" )

En ja ik heb de juiste kleur besteld bij de dealert :+ Maar rood verkleurt in de loop van de jaren :+



Maar daarintegen, heb ook steenslag op 't vizier van m'n helm. Dus vertel maar eens waar 't niet komen kan ;) Het enige wat kan helpen is een of andere folie ofzo waar ik eens wat over gelezen heb :9
 
het is alleen erg opvallend (nu het een topic is) dat er een paar fietsen die relatief nieuw zijn dit al hebben. ('08 '09)
niet goed ontvet?
te weinig lagen kleur?
te weinig lagen transparant?
geen idee ik ben geen expert, daarom stond ik er ook niet bij stil. Nu dus even wel.

een vraag die bij me opkwam was, hoe ziet mijn tank er over 2jaar uit? groen, zwart, wit lijntje en allemaal donkere vlekjes van verdwenen verf ; ;
 
nou de komende tijd geen motorrijden meer voor mij. Gister met de motor langs een dijk beland.. Ik reed 20-30km/uur in de bocht en op één of andere manier kwam ik niet helemaal lekker uit in de bocht, gevolg naast de bocht zo de dijk af.

Ik eindigde halverwege de dijk en de motor onderaan de dijk.. Resultaat: een onderbeen wat twee keer zo dik is als normaal en flinke pijn in de schouder. Gelukkig niets gebroken en is hopelijk mijn letsel snel weer genezen.. Lig nu met coolpack op de bank.. Terwijl nu juist mooi weer word :( !!

De motor daarintegen.. Die heeft het minder naar haar zin :( !!

Wat foto's:
been.jpg

Mijn onderbeen(tje)

hendel.jpg

koppelpendaal verbogen.. :(

koplamp.jpg

koplamp stuk uit..

stuur.jpg

ik weet niet of mijn stuur kapot is, want ziet er na uit dat die gekanteld is..

motorkapoet.jpg

Het trieste totaal :( !!

daarnaast zit er een barst in de kontkap en een schaafplek op de tank (gelukkig geen deuk)

Tevens doe ik een oproep voor onderdelen, wat ik sowieso nodig heb is:
-orginele voorremhendel;
-orginele koppelpendaal;
-orginele koplamp of koplampglas (weet niet of dat los is);
-wellicht een orgineel stuur (moet ik nog even checken als ik weer kan lopen);
-orginele linker radiatorcover.

dat was het wel zover ik gezien heb.. als ik eenmaal weer herstelt ben ga ik een diepere inspectie uitvoeren.. Op langer termijn (3-4 weken) zoek ik ook nog een voordelige spuiter die eventueel spotrepair kan uitvoeren?

mocht je iets hebben liggen laat het aub weten, want weer zo snel mogelijk weer de weg op..

Alvast bedankt,

Groeten,

Martijn
 
Jeetje... HEFTIG!! Gelukkig heb jij minder schade dan de motor.

Heb volgens mij nog ergens een origineel stuur (Z750 2004) liggen. Weet niet of dit past.

Beterschap!
 
Laatst bewerkt:
Jeetje... HEFTIG!! Gelukkig heb jij minder schade dan de motor.

Heb volgens mij nog ergens een origineel stuur (Z750 2004) liggen. Weet niet of dit past.

Beterschap!

was inderdaad schrikken, maar komt allemaal wel goed.. Ik weet zelf ook niet of een stuur van de z750 en de z1000 matchen? Misschien iemand anders die dit weet?
 
was inderdaad schrikken, maar komt allemaal wel goed.. Ik weet zelf ook niet of een stuur van de z750 en de z1000 matchen? Misschien iemand anders die dit weet?


Lullig om dit allemaal te lezen man, d'r zijn al zo weinig Rooie Zetjes. Hou ze heel ;)
Gelukkig ben je d'r zelf nog goed (niets gebroken ed ) vanaf gekomen.
Hoe zit het met je pak / helm ed ??
Maaruh de bocht niet goed uitgekomen? Ben je rechtdoor gereden of gaan glijden?



wat betreft het stuur, je kunt ook een of the market (zal geen reclame maken) stuurtje kopn en d'r op bouwen, zijn hem de kosten niet met een paar mooie stuurdempers d'r op. 8-)

Volgens mij had je deze Z toch nog maar net?

Iig sterkte met je herstel!
En hopen dat je snel weer lekker kan :]
 
nou de komende tijd geen motorrijden meer voor mij. Gister met de motor langs een dijk beland.. Ik reed 20-30km/uur in de bocht en op één of andere manier kwam ik niet helemaal lekker uit in de bocht, gevolg naast de bocht zo de dijk af.

Ik eindigde halverwege de dijk en de motor onderaan de dijk.. Resultaat: een onderbeen wat twee keer zo dik is als normaal en flinke pijn in de schouder. Gelukkig niets gebroken en is hopelijk mijn letsel snel weer genezen.. Lig nu met coolpack op de bank.. Terwijl nu juist mooi weer word :( !!

De motor daarintegen.. Die heeft het minder naar haar zin :( !!

Wat foto's:
[afbeelding]
Mijn onderbeen(tje)

[afbeelding]
koppelpendaal verbogen.. :(

[afbeelding]
koplamp stuk uit..

[afbeelding]
ik weet niet of mijn stuur kapot is, want ziet er na uit dat die gekanteld is..

[afbeelding]
Het trieste totaal :( !!

daarnaast zit er een barst in de kontkap en een schaafplek op de tank (gelukkig geen deuk)

Tevens doe ik een oproep voor onderdelen, wat ik sowieso nodig heb is:
-orginele voorremhendel;
-orginele koppelpendaal;
-orginele koplamp of koplampglas (weet niet of dat los is);
-wellicht een orgineel stuur (moet ik nog even checken als ik weer kan lopen);
-orginele linker radiatorcover.

dat was het wel zover ik gezien heb.. als ik eenmaal weer herstelt ben ga ik een diepere inspectie uitvoeren.. Op langer termijn (3-4 weken) zoek ik ook nog een voordelige spuiter die eventueel spotrepair kan uitvoeren?

mocht je iets hebben liggen laat het aub weten, want weer zo snel mogelijk weer de weg op..

Alvast bedankt,

Groeten,

Martijn

Dat is klote zeg man! :/
Sterkte in ieder geval!
Ik ga zo ritje op de dijk maken, zal maar ff extra voorzichtig doen O-)

Wat betreft de remhendel, daar moet je ff bij Optitune voor kijken!
Daar kan je een setje voor 30 euro ofzo kopen (ook in allerlei kleuren)

Succes! :)
 
Dat is klote zeg man! :/
Sterkte in ieder geval!
Ik ga zo ritje op de dijk maken, zal maar ff extra voorzichtig doen O-)

Wat betreft de remhendel, daar moet je ff bij Optitune voor kijken!
Daar kan je een setje voor 30 euro ofzo kopen (ook in allerlei kleuren)

Succes! :)

ok bedankt ga eens kijken op optitune.. ja blijkbaar niet goed naar het einde van de bocht gekeken en daardoor vervelend uitgekomen..

Lullig om dit allemaal te lezen man, d'r zijn al zo weinig Rooie Zetjes. Hou ze heel ;)
Gelukkig ben je d'r zelf nog goed (niets gebroken ed ) vanaf gekomen.
Hoe zit het met je pak / helm ed ??
Maaruh de bocht niet goed uitgekomen? Ben je rechtdoor gereden of gaan glijden?



wat betreft het stuur, je kunt ook een of the market (zal geen reclame maken) stuurtje kopn en d'r op bouwen, zijn hem de kosten niet met een paar mooie stuurdempers d'r op. 8-)

Volgens mij had je deze Z toch nog maar net?

Iig sterkte met je herstel!
En hopen dat je snel weer lekker kan :]

De z had ik pas vanaf 1 maart en het vervelende is dat ik aankomend weekend op pad ging voor een motorpak haha.. de helm is nog intact..

welke suggestie heb jij dan voor stuur en gewichtjes?? hij blijft ook rood, gister wel direct wilde idee gehad om hem oranje te spuiten.. maar toch maar terug van gekomen, nu nog een spuiter vinden..
 
nou de komende tijd geen motorrijden meer voor mij. Gister met de motor langs een dijk beland.. Ik reed 20-30km/uur in de bocht en op één of andere manier kwam ik niet helemaal lekker uit in de bocht, gevolg naast de bocht zo de dijk af.

Ik eindigde halverwege de dijk en de motor onderaan de dijk.. Resultaat: een onderbeen wat twee keer zo dik is als normaal en flinke pijn in de schouder. Gelukkig niets gebroken en is hopelijk mijn letsel snel weer genezen.. Lig nu met coolpack op de bank.. Terwijl nu juist mooi weer word :( !!

De motor daarintegen.. Die heeft het minder naar haar zin :( !!

Wat foto's:
[afbeelding]
Mijn onderbeen(tje)

[afbeelding]
koppelpendaal verbogen.. :(

[afbeelding]
koplamp stuk uit..

[afbeelding]
ik weet niet of mijn stuur kapot is, want ziet er na uit dat die gekanteld is..

[afbeelding]
Het trieste totaal :( !!

daarnaast zit er een barst in de kontkap en een schaafplek op de tank (gelukkig geen deuk)

Tevens doe ik een oproep voor onderdelen, wat ik sowieso nodig heb is:
-orginele voorremhendel;
-orginele koppelpendaal;
-orginele koplamp of koplampglas (weet niet of dat los is);
-wellicht een orgineel stuur (moet ik nog even checken als ik weer kan lopen);
-orginele linker radiatorcover.

dat was het wel zover ik gezien heb.. als ik eenmaal weer herstelt ben ga ik een diepere inspectie uitvoeren.. Op langer termijn (3-4 weken) zoek ik ook nog een voordelige spuiter die eventueel spotrepair kan uitvoeren?

mocht je iets hebben liggen laat het aub weten, want weer zo snel mogelijk weer de weg op..

Alvast bedankt,

Groeten,

Martijn
Ow dat is balen.
Gelukkig valt het allemaal nog mee.
Sterkte met je herstel..
 
Wat betreft de remhendel, daar moet je ff bij Optitune voor kijken!
Daar kan je een setje voor 30 euro ofzo kopen (ook in allerlei kleuren)

Die hendels zijn die goed?
Ik heb namelijk een Z750 en mijn rem hendel trilt heel erg, en een titax of dergelijke vind ik veel te duur. Heb al eens een nieuw busje geplaats maar het trillen blijft.
Hoor het soms wel boven het motor geluid uit :S
 
ok bedankt ga eens kijken op optitune.. ja blijkbaar niet goed naar het einde van de bocht gekeken en daardoor vervelend uitgekomen..De z had ik pas vanaf 1 maart en het vervelende is dat ik aankomend weekend op pad ging voor een motorpak haha.. de helm is nog intact..

welke suggestie heb jij dan voor stuur en gewichtjes?? hij blijft ook rood, gister wel direct wilde idee gehad om hem oranje te spuiten.. maar toch maar terug van gekomen, nu nog een spuiter vinden..


Nja voor stuur + gewichtjes, kan je gewoon bij de lokale dealert kijken. Ik heb er zelf een streetbar stuur opgezet van LsL met rizoma stuurgewichtjes. Het enige nadeel waar ik tegenaan loop is dat dat stuur minder masief is dan het orginele en dus in het toerengebied waarin de Z al btje trilt je stuur behoorlijk mee kan trillen.

Je kan Voor een hoop verschillende sturen gaan. Van standaard vorm tot bijna recht, net wat jij lekker vind zitten :) Ik vond de stuureigenschappen wat beter worden met m'n streetbar.

Als je een standaard dikte neemt (zelfde als je nu heb) dan past ie inprincipe gewoon onder je kroonplaat (paar imbusjes met het 2004 model) maar let er wel op dat je je stuur netjes in het midden steekt :+
EN als je gaat sleutelen op die plek leg aub ff een doek over je tank want voor je 't weet valt d'r een schroefje / sleuteltje en heb je een chip uit je tank :+
( Ok mss overbodig bij jouw als je toch gaat overspuiten ).

En sja voor al je plastiek kijk eens rond op wat sites met of the market spullen he mss vind je wat moois :) (radiator covers enzo)
 
nou de komende tijd geen motorrijden meer voor mij. Gister met de motor langs een dijk beland.. Ik reed 20-30km/uur in de bocht en op één of andere manier kwam ik niet helemaal lekker uit in de bocht, gevolg naast de bocht zo de dijk af.

Ik eindigde halverwege de dijk en de motor onderaan de dijk.. Resultaat: een onderbeen wat twee keer zo dik is als normaal en flinke pijn in de schouder. Gelukkig niets gebroken en is hopelijk mijn letsel snel weer genezen.. Lig nu met coolpack op de bank.. Terwijl nu juist mooi weer word :( !!

De motor daarintegen.. Die heeft het minder naar haar zin :( !!

Wat foto's:
[afbeelding]
Mijn onderbeen(tje)

[afbeelding]
koppelpendaal verbogen.. :(

[afbeelding]
koplamp stuk uit..

[afbeelding]
ik weet niet of mijn stuur kapot is, want ziet er na uit dat die gekanteld is..

[afbeelding]
Het trieste totaal :( !!

daarnaast zit er een barst in de kontkap en een schaafplek op de tank (gelukkig geen deuk)

Tevens doe ik een oproep voor onderdelen, wat ik sowieso nodig heb is:
-orginele voorremhendel;
-orginele koppelpendaal;
-orginele koplamp of koplampglas (weet niet of dat los is);
-wellicht een orgineel stuur (moet ik nog even checken als ik weer kan lopen);
-orginele linker radiatorcover.

dat was het wel zover ik gezien heb.. als ik eenmaal weer herstelt ben ga ik een diepere inspectie uitvoeren.. Op langer termijn (3-4 weken) zoek ik ook nog een voordelige spuiter die eventueel spotrepair kan uitvoeren?

mocht je iets hebben liggen laat het aub weten, want weer zo snel mogelijk weer de weg op..

Alvast bedankt,

Groeten,

Martijn
Allemachtig man, '(
Ik hoop dat je snel zult herstellen en je bike ook natuurlijk. :Y

BETERSCHAP!!!!!!!!!! :j
 
nou de komende tijd geen motorrijden meer voor mij. Gister met de motor langs een dijk beland.. Ik reed 20-30km/uur in de bocht en op één of andere manier kwam ik niet helemaal lekker uit in de bocht, gevolg naast de bocht zo de dijk af.

Ik eindigde halverwege de dijk en de motor onderaan de dijk.. Resultaat: een onderbeen wat twee keer zo dik is als normaal en flinke pijn in de schouder. Gelukkig niets gebroken en is hopelijk mijn letsel snel weer genezen.. Lig nu met coolpack op de bank.. Terwijl nu juist mooi weer word :( !!

De motor daarintegen.. Die heeft het minder naar haar zin :( !!

Wat foto's:
[afbeelding]
Mijn onderbeen(tje)

[afbeelding]
koppelpendaal verbogen.. :(

[afbeelding]
koplamp stuk uit..

[afbeelding]
ik weet niet of mijn stuur kapot is, want ziet er na uit dat die gekanteld is..

[afbeelding]
Het trieste totaal :( !!

daarnaast zit er een barst in de kontkap en een schaafplek op de tank (gelukkig geen deuk)

Tevens doe ik een oproep voor onderdelen, wat ik sowieso nodig heb is:
-orginele voorremhendel;
-orginele koppelpendaal;
-orginele koplamp of koplampglas (weet niet of dat los is);
-wellicht een orgineel stuur (moet ik nog even checken als ik weer kan lopen);
-orginele linker radiatorcover.

dat was het wel zover ik gezien heb.. als ik eenmaal weer herstelt ben ga ik een diepere inspectie uitvoeren.. Op langer termijn (3-4 weken) zoek ik ook nog een voordelige spuiter die eventueel spotrepair kan uitvoeren?

mocht je iets hebben liggen laat het aub weten, want weer zo snel mogelijk weer de weg op..

Alvast bedankt,

Groeten,

Martijn

Djees :/

Beterschap.
 
ok bedankt ga eens kijken op optitune.. ja blijkbaar niet goed naar het einde van de bocht gekeken en daardoor vervelend uitgekomen..

Tjah, kan ons allemaal overkomen.. helaas :N

Die hendels zijn die goed?
Ik heb namelijk een Z750 en mijn rem hendel trilt heel erg, en een titax of dergelijke vind ik veel te duur. Heb al eens een nieuw busje geplaats maar het trillen blijft.
Hoor het soms wel boven het motor geluid uit :S

Ja ik ben er zeer tevreden mee, heb matzwarte erop zitten.

DSC00102.jpg


Ik merk niets van trillingen oid.
Zooo.. dat is wel HEEL irritant |(

Hier trouwens de link: Alles voor de motorrijders Ma_raboda Home page
 
Laatst bewerkt:
Nja voor stuur + gewichtjes, kan je gewoon bij de lokale dealert kijken. Ik heb er zelf een streetbar stuur opgezet van LsL met rizoma stuurgewichtjes. Het enige nadeel waar ik tegenaan loop is dat dat stuur minder masief is dan het orginele en dus in het toerengebied waarin de Z al btje trilt je stuur behoorlijk mee kan trillen.

Je kan Voor een hoop verschillende sturen gaan. Van standaard vorm tot bijna recht, net wat jij lekker vind zitten :) Ik vond de stuureigenschappen wat beter worden met m'n streetbar.

Als je een standaard dikte neemt (zelfde als je nu heb) dan past ie inprincipe gewoon onder je kroonplaat (paar imbusjes met het 2004 model) maar let er wel op dat je je stuur netjes in het midden steekt :+
EN als je gaat sleutelen op die plek leg aub ff een doek over je tank want voor je 't weet valt d'r een schroefje / sleuteltje en heb je een chip uit je tank :+
( Ok mss overbodig bij jouw als je toch gaat overspuiten ).

En sja voor al je plastiek kijk eens rond op wat sites met of the market spullen he mss vind je wat moois :) (radiator covers enzo)


Klote man zon crash! :r

Ik heb nu ook een nieuw Rizoma stuur. Prachtig afgewerkt :P maar inderdaad het is zoo ontzettend veel lichter dan het oude stuur. Bij de 7000 toeren begint dit stuur wat te trillen terwijl ik het met die oude helemaal niet had. Heb ook Rizoma stuurgewichten, dingen wegen ook zowat niks :+ Maar voor de rest goed te doen ;)
 
nou de komende tijd geen motorrijden meer voor mij. Gister met de motor langs een dijk beland.. Ik reed 20-30km/uur in de bocht en op één of andere manier kwam ik niet helemaal lekker uit in de bocht, gevolg naast de bocht zo de dijk af.

Ik eindigde halverwege de dijk en de motor onderaan de dijk.. Resultaat: een onderbeen wat twee keer zo dik is als normaal en flinke pijn in de schouder. Gelukkig niets gebroken en is hopelijk mijn letsel snel weer genezen.. Lig nu met coolpack op de bank.. Terwijl nu juist mooi weer word :( !!

De motor daarintegen.. Die heeft het minder naar haar zin :( !!

Wat foto's:
[afbeelding]
Mijn onderbeen(tje)

[afbeelding]
koppelpendaal verbogen.. :(

[afbeelding]
koplamp stuk uit..

[afbeelding]
ik weet niet of mijn stuur kapot is, want ziet er na uit dat die gekanteld is..

[afbeelding]
Het trieste totaal :( !!

daarnaast zit er een barst in de kontkap en een schaafplek op de tank (gelukkig geen deuk)

Tevens doe ik een oproep voor onderdelen, wat ik sowieso nodig heb is:
-orginele voorremhendel;
-orginele koppelpendaal;
-orginele koplamp of koplampglas (weet niet of dat los is);
-wellicht een orgineel stuur (moet ik nog even checken als ik weer kan lopen);
-orginele linker radiatorcover.

dat was het wel zover ik gezien heb.. als ik eenmaal weer herstelt ben ga ik een diepere inspectie uitvoeren.. Op langer termijn (3-4 weken) zoek ik ook nog een voordelige spuiter die eventueel spotrepair kan uitvoeren?

mocht je iets hebben liggen laat het aub weten, want weer zo snel mogelijk weer de weg op..

Alvast bedankt,

Groeten,

Martijn


Eerst beterschap !!!


Org stuur heb ik liggen


Koplamp staat op mp een voor € 250.00
 
Eerst beterschap !!!


Org stuur heb ik liggen


Koplamp staat op mp een voor € 250.00


allereerst iedereen bedankt voor de reacties!

Is dat een zwart stuur of een goud stuur (die staat namelijk ook op mp).. En voor de koplamp, 250,- is dat duur? of zijn ze nieuw het dubbele?

Alvast bedankt,

Groeten,

Martijn
 
Laatst bewerkt:
was inderdaad schrikken, maar komt allemaal wel goed.. Ik weet zelf ook niet of een stuur van de z750 en de z1000 matchen? Misschien iemand anders die dit weet?


oeps, Martijn sterkte met herstel.

Ik heb liggen:

een ongespoten kont (dus niet de seatcover) ongebruikt.

zwart z750 stuur '04
goud z1000 stuur '03
beide origineel
sturen zijn hetzelfde en uitwisselbaar.

een rvs undertail. 03-'06

waarschijnlijk ook nog een origineel remhendel. '03-'06

een rempedaal '03-'06
een schakelpedaal '03-'06

gr.

ps. reactie, zie profiel voor mailadres
 
Laatst bewerkt:
Zo heb dan eindeiljk eens een nieuw fotowtje voor in de OP
En een foto van m'n monster startmotor :')

Voor in de op :)


Monster :)



En voor de poetsnerds onder ons. Ja ik had beter rond m'n startmotor kunnen poetsen maar ging vandaag toch liever ff een rondje om met dit mooie weer :') 8-)


Ik ben nog iets aan 't bedenken voor op m'n achterbrug onder my HP sticker, zat te denken aan iets met witte letters maar weet niet wat :P
 
allereerst iedereen bedankt voor de reacties!

Is dat een zwart stuur of een goud stuur (die staat namelijk ook op mp).. En voor de koplamp, 250,- is dat duur? of zijn ze nieuw het dubbele?

Alvast bedankt,

Groeten,


Goud stuur staat idd op mp.

Ff bij de dealer informeren wat een koplamp kost.
Martijn
 
oeps, Martijn sterkte met herstel.

Ik heb liggen:

een ongespoten kont (dus niet de seatcover) ongebruikt.

zwart z750 stuur '04
goud z1000 stuur '03
beide origineel
sturen zijn hetzelfde en uitwisselbaar.

een rvs undertail. 03-'06

waarschijnlijk ook nog een origineel remhendel. '03-'06

een rempedaal '03-'06
een schakelpedaal '03-'06

gr.

ps. reactie, zie profiel voor mailadres

heb een email verzonden! :) Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan