Kawasaki Z1000 - Z750 [S] Plaza *57

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.thetankslapper.biz/buy/tankprotector_3m/kawasaki.html (deze) is beter geprijsd

of nog iets http://www.thetankslapper.biz/buy/tankprotector_ts/kawasaki.html (goedkoper)

geen ervaring mee zelf.
 
Laatst bewerkt:
Shit, kom er net achter dat er een schroef in mijn achterband zit... Balen! Daar zaten nog wel een paar 1000 kms op.

Dealer gebeld en die zei dat ie sowieso vervangen moet worden. Die zit alleen in Bodegraven en zoek het liever iets dichter bij huis... Heeft iemand een adresje voor Den Haag? Thanks alvast!
 
Weet iemand of er folie (universeel) is om de tank te beschermen waar je benen tegenaan zitten? Of hoe het heet, waar je het koopt?
heb hier '40.000' afleverbonnen en ik kan het niet meer terug vinden.

heb het destijds via het duitse internet gekocht,was precies op maat en in de vorm van de tank,daar waar je knieen de tank raken.

tankschutzfolie oid heet het

Hier zie je het zitten,het valt een beetje op omdat de zon er vol op staat,normaal zie je het amper.

full
 
Zo heb dan eindeiljk eens een nieuw fotowtje voor in de OP
En een foto van m'n monster startmotor :')

Voor in de op :)
[~[url="http://img717.imageshack.us/img717/1162/picture001fy.jpg"]afbeelding~][/URL]

Monster :)
[~[url="http://img714.imageshack.us/img714/2600/picture004tg.jpg"]afbeelding~][/URL]


En voor de poetsnerds onder ons. Ja ik had beter rond m'n startmotor kunnen poetsen maar ging vandaag toch liever ff een rondje om met dit mooie weer :') 8-)


Ik ben nog iets aan 't bedenken voor op m'n achterbrug onder my HP sticker, zat te denken aan iets met witte letters maar weet niet wat :P


@ Stray

 
zooo...ben ook weer terug uit Schotland....2300km...5,5dagen regen...1,5 dag beter weer (lees: geen regen, maar wel wind, kou en nat wegdek)
MAAR....erg gaaf rijden daar in zeg!!!...veel moois gezien en erg gezellig geweest...
Ga zeker weer een keer terug!!!!!

zoo..en nu eerst fotos uitzoeken...

Welkom terug, en hoe was 't met Nezzy ;)
 
Shit, kom er net achter dat er een schroef in mijn achterband zit... Balen! Daar zaten nog wel een paar 1000 kms op.

Dealer gebeld en die zei dat ie sowieso vervangen moet worden. Die zit alleen in Bodegraven en zoek het liever iets dichter bij huis... Heeft iemand een adresje voor Den Haag? Thanks alvast!


Ik heb de mijne vorige week weer laten repareren, heb ik al vaker gedaan en al die banden helemaal opgebruikt! Maar goed, die discussie is al zo vaak geweest dat moet iedereen zelf weten...............



@ de rest, bedankt voor de reacties op de nieuwe motor van m'n vrouw!! :}
 
@Arie68

Ah repareren is toch ook een optie? Scheelt wel een hoop qua kosten denk ik? Heb nl pas 2250 km gereden. Is het misschien wel het proberen waard. Moet je daarvoor naar een motorzaak of kan dat ook ergens anders?
 
Weet iemand of er folie (universeel) is om de tank te beschermen waar je benen tegenaan zitten? Of hoe het heet, waar je het koopt?
Daar had ik bij mijn Gixxer plastic folie voor (origineel Suzuki accessoire). Probeerden we van de week bij de Z te toen (want bij zwart valt t nog mee op) maar een paar uur passen,meten en plakken heeft een hoop frustratie opgeleverd... Folie is echt dik dus de hoekjes zijn moeilijk, en door het ontvetten/poetsen heeft de tank stof aangetrokken. Dus allemaal bobbeltjes --> weer eraf trekken B|
Tja en dan ben ik het beu he....
 
Kvindt t nog steeds rare dingen :+ Net alsof je graag een tas op je stoere Zed wil plakken :P :X

naar mn werk, ardennen, eifel.. ja toch wel ;) o ja schotland zoals eerder genoemd :P


iig is het een optie, het punt was bescherming van de tank ivm met steenslag niet alleen wrijfplekjes van de benen :)

maar ik geef wel toe, het is een beetje vreemd hehe
 
Ik heb inmiddels een hoop topics over het repareren of vervangen van banden gelezen. De meningen zijn duidelijk verdeeld :) Ik weet het even niet, als beginnend motorrijder doe ik het nog lekker rustig aan en kom zelden boven de 120 km/u tijdens woon-werk verkeer en heeft het bandje het niet heel zwaar.

Daarnaast ben ik ook niet te beroerd om wat geld uit te geven voor (een gevoel van) veiligheid. Alleen natuurlijk niet teveel :) Wat is een goeie prijs voor achterband zonder specifieke eisen? Ga ik even rondneuzen in Den Haag en omstreken voor repareren of vervangen.

Ik wil trouwens niet de hele discussie weer aanzwengelen hoor, maar graag wat tips over waar ik terecht zou kunnen, ben echt een newbie namelijk ;)
 
@Arie68

Ah repareren is toch ook een optie? Scheelt wel een hoop qua kosten denk ik? Heb nl pas 2250 km gereden. Is het misschien wel het proberen waard. Moet je daarvoor naar een motorzaak of kan dat ook ergens anders?


Ik ga hier een dorp verderop bij een (vakman) lokale bandenboer. Ik moest €17,50 betalen. Zonder bon of garantie, dat dan weer wel

edit: niet ieder gat is te repareren, ik heb vorig jaar ook een hele jonge band moeten vervangen!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan