MF Gooi en Vechtstreek deel * 75 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi hoi, ritje was geslaagd en gezellig. Wel is het wat uitgelopen vanwege stop om te drinken. Aan het eind werd wel aardig donker in de bossen.

Wel mooie route genomen, genoeg variatie aan de soort wegen.

@CF, bedoeling was bij mijn thuis bijdrinken. Ik vermoed dat je je zelf ook wat te drinken aan ons had aangeboden.
 
Zo, vloertje gelegd op de overloop, morgen nog 2 kleine stukjes erin en laat dan de boys van de trappenfabriek maar komen!

Ben wel af en gelukkig maar weinig bij te lezen. Ritje was een succes op het ene schaapje na? :X _O-

Truste all! :W
 
Zo alweer een nieuw deeltje.
Nou updatje over de GS morgen heb ik hem voor een dag. En wat een dag gaat dat worden zeg. Heerlijk weer en waarschijnlijk een heerlijke motor.

:W
Veel plezier morgen ;) :]


Yihaaaa *O*


Ik had het vermoeden dat de fan van mijn radiator het niet meer deed en dat mede daardoor (en eerst een te hoog koelvloeistof niveau) de boel overkookte. Vanavond even de klussers handleiding erbij gepakt en aan de slag gegaan. Eerste test (uitsluiten van de thermostaat schakelaar) had geen succes... geen beweging. Zekering ook gechecked, prima in orde. Dan maar de boel demonteren (kappen, tank, luchthuis...) en de stekkertjes checken en nameten. Best wat corrosie gevonden, even krabben... testen... broemmmmm *O* *O* *O* Doet ut weer *D


Morgen maar even wat contactspray halen om de stekkers mee in te spuiten. Iemand nog een tip voor een goede?
Goed bezig geweest. ;)
Ik ga morgen even kijken of ik kan vinden wat er met de lading van mij accu mis is.
Ik denk dat het de accu zelf is.
Als ik iets toeren maak namelijk, gaat de verlichting feller branden.
Dus denk dat de spanningregelaar en dynamo dan werken.

En weer mijn nest in :W
truste iedereen
 
@Morph & Orea: Gefeliciteerd! *O*
@Michiel: jij blijft aan het klussen he? _O-

[me="Jantah"]heeft net een verhelderend gesprek achter de rug :Y [/me]



Nu nog ff beetje lezen en dan pitten :W
 
Hoi hoi, ritje was geslaagd en gezellig. Wel is het wat uitgelopen vanwege stop om te drinken. Aan het eind werd wel aardig donker in de bossen.

Wel mooie route genomen, genoeg variatie aan de soort wegen.

@CF, bedoeling was bij mijn thuis bijdrinken. Ik vermoed dat je je zelf ook wat te drinken aan ons had aangeboden.

Daar dus Nocer :P

Haha sorry, niet helemaal begrepen, maareh jouw huis is hier in de buurt? Khad me al rot gezocht in de omgeving maar zag jullie niet meer. Sorry :$ Ik heb voor mezelf gezorgd iig ;) Volgende keer rijd ik braaf door haha! Nogmaals heel erg bedankt voor het voorrijden! :] :}
 
:+

Op internet ga ik niet zeggen waar ik woon. Enkel via PB, of mail en msn.

Iedereen hebben goed vermaakt, daar gaat 't om. :Y
 
Hallo nieuw deeltje!!! Moest nog ff aardig bijlezen zeg!!! :O
Vandaag lekker naar Snowworld geweest en in 1 uur leren snowboarden gaat me best wel goed af!!
Helaas kon ik het ritje niet mee vanavond! :'( maar heb een goede reden!!! :P
Ik heb meegedaan aan Kale Kop of Munt bij radio 538 vanavond!! En ik heb gewoon €300 gewonnen :D:D:D:D dus die nieuwe bandjes zullen er vast wel snel opzitten!!

Hoe was het ritje verder heb ik veel gemist??

En Spookz misschien zie ik je morgen bij van heerdt!! Kan morgen mijn nieuwe stepjes ophalen!!! :) dus kan ik weer lekker/comfortabel rijden HAHA :p
 
Hallo nieuw deeltje!!! Moest nog ff aardig bijlezen zeg!!! :O
Vandaag lekker naar Snowworld geweest en in 1 uur leren snowboarden gaat me best wel goed af!!
Helaas kon ik het ritje niet mee vanavond! :'( maar heb een goede reden!!! :P
Ik heb meegedaan aan Kale Kop of Munt bij radio 538 vanavond!! En ik heb gewoon €300 gewonnen :D:D:D:D dus die nieuwe bandjes zullen er vast wel snel opzitten!!

Hoe was het ritje verder heb ik veel gemist??

En Spookz misschien zie ik je morgen bij van heerdt!! Kan morgen mijn nieuwe stepjes ophalen!!! :) dus kan ik weer lekker/comfortabel rijden HAHA :p

Gezellig :P Denk dat ik er in de middag ergens ben :) Ligt er maar net aan hoe laat die uitlaat er is. Als hij morgen ook echt wordt afgeleverd daar...
 
Navond allen! :W

Lekker gereden, zo te lezen. Mooi weer was het er wel voor! :Y
Net was het gewoon nog schemerig toen ik naar huis ging.. Kon haast mn zonnevizier nog naar beneden doen 8-)
 
Erwin bedankt voor de route. Meeste weggetjes kende ik wel maar toch weer een paar verassende nieuwe... :P

Nice crib en de volgende keer is de koffie van mij. ;)




@Cor Freek: Iedereen ging rechts en jij rechtdoor dus ik dacht dat je afhaakte om naar huis te gaan... :?
 
Erwin bedankt voor de route. Meeste weggetjes kende ik wel maar toch weer een paar verassende nieuwe... :P

Nice crib en de volgende keer is de koffie van mij. ;)




@Cor Freek: Iedereen ging rechts en jij rechtdoor dus ik dacht dat je afhaakte om naar huis te gaan... :?
Thnx, koffie komt nog wel keertje.

Ja, dacht dat ie bed gaat opzoeken.
 
Huh, hoop politie hier ineens.

Aan alle aanwezigen hier dan ook gelijk het verzoek de idioot op een zwarte Hornet te laten gaan, die rijd zichzelf vanzelf wel stuk. :')

@ Erwin en aanwezigen, bedankt voor vanavond. Mooie route en goed gezelschap.
En je appartement is erg mooi geworden Erwin. :}

@ Morph en Orea; Gefeliciteerd, dat is al een beste periode. :}

@ BaRRt; Gefeliciteerd! Nieuwe banden? Zou je niet eerst stepjes doen? :+

@ Michiel; goed bezig weer! :}

@ JeGo; Is het niet normaal dan dat verlichting wat feller brand als je meer toeren maakt? :)

Dacht eigenlijk dat CF er bewust vandoor ging ivm tijd of iets dergelijks. Zag je nog wat zeggen tegen Erwin, en direct daarna ging je rechtdoor dus zocht er niet teveel achter. Zelf er nog bijna achteraan gegaan (kuddedier! :') ) tot ik opeens een KTM rechts zag rijden die me wel bekend voorkwam. :+

Hoe kan het nou dat je mist dat de man voor je afslaat? :)

Zo, even snel douche scoren en dan pitten. Al met al iets later dan ik oorspronkelijk bedacht had. Was wel de moeite waard. :9
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan