Hét MF Motorweekend 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
:') het blijft een geniaal plaatje zo :+

Gelijk ook hier even m'n nieuwe aanwinst shown!

full
 
Laatst bewerkt:
Da's een echte... :}
Mooi hoor, leuk speledingetje en ze schijnen leuk door de bochten te kunnen...
Mits je de goede l... :+
 
Kicke karretje!

Is de soes al verkocht btw?
:N
Hij staat ook alleen op motorshopper. Eigenlijk wil ik er helemaal niet van af. Rationeel gezien weet ik dat ik hem weinig (ga) gebruik(en) en beter een KTM en circuitfiets kan kopen. Twee weken geleden nog even sportief over Scammies circuitje gereden en dan ben ik er weer helemaal verliefd op. Vervolgens na dat weekendje weg heeft de motor alleen nog maar in de schuur gestaan. Ik heb overwogen om dit weekend de Soes mee naar Valkenburg te nemen, maar het wordt toch de mini :)
Dinsdag Zandvoort worden weer z'n eerste meters na ruim 2 weken dus en zo gaat het helaas nu de hele tijd. Buitenland/circuit rijden en dan vervolgens in de schuur neerkwakken -O-
Tof man!!
Dat lijkt me verschrikkelijk primitief en leuk rijden! Heerlijk hobby autootje *D

1.3 Cooper halverwege jaren '90 modelletje??
:Y '92
 
Zo'n ding rijdt wel zó lekker ... ondanks dat er maar nét 60 PK in het blokje zit. Eigenlijk is het gewoon karten met zo'n "ding" })
 
geinig koekblik, ernst *D
Buitenland/ circuit rijden en dan vervolgens in de schuur neerkwakken - O -
Ach , zo doe ik het ook, maar dat het in nl minder leuk rijden is na al dat buitenlandse avontuur, ligt niet aan de motor ;) maar aan het nl-wegendek

Maarruh, als je de motor nu binnen 3 weken verkoopt, krijgen we dan een handig mini bagagewagen mee naar de dolomieten ? O-)
 
Laatst bewerkt:
denk dat ik na het weekend 2 keer in nl ben gaan rijden... :P
1 keer gewoon gaan rijden, maar dat was uiteindelijk meer ouwehoeren met mensen uit het eindhoven topic, en een keer om mn stalen remleidingen te testen...
 
:N
Hij staat ook alleen op motorshopper. Eigenlijk wil ik er helemaal niet van af. Rationeel gezien weet ik dat ik hem weinig (ga) gebruik(en) en beter een KTM en circuitfiets kan kopen. Twee weken geleden nog even sportief over Scammies circuitje gereden en dan ben ik er weer helemaal verliefd op. Vervolgens na dat weekendje weg heeft de motor alleen nog maar in de schuur gestaan. Ik heb overwogen om dit weekend de Soes mee naar Valkenburg te nemen, maar het wordt toch de mini :)
Dinsdag Zandvoort worden weer z'n eerste meters na ruim 2 weken dus en zo gaat het helaas nu de hele tijd. Buitenland/circuit rijden en dan vervolgens in de schuur neerkwakken -O-:Y '92



Jij dinsdag op Zandvoort?

Ikke misschien ff kijken, ik rij wel meer die kant op bij mooi weer.
 
:N
Hij staat ook alleen op motorshopper. Eigenlijk wil ik er helemaal niet van af. Rationeel gezien weet ik dat ik hem weinig (ga) gebruik(en) en beter een KTM en circuitfiets kan kopen. Twee weken geleden nog even sportief over Scammies circuitje gereden en dan ben ik er weer helemaal verliefd op. Vervolgens na dat weekendje weg heeft de motor alleen nog maar in de schuur gestaan. Ik heb overwogen om dit weekend de Soes mee naar Valkenburg te nemen, maar het wordt toch de mini :)
Dinsdag Zandvoort worden weer z'n eerste meters na ruim 2 weken dus en zo gaat het helaas nu de hele tijd. Buitenland/circuit rijden en dan vervolgens in de schuur neerkwakken -O-:Y '92
Gefeliciteerd! Leuk autotje :Y Ik heb toevallig even een nieuwe mini als vervangende auto voor de deur staan. Mijne moest voor de derde keer in 1,5 week naar de garage B| prutsers...

Bovenstaand verhaal klinkt erg herkenbaar... Ik zit ook flink te twijfelen over de 600rr. Ik vind het een super motor, maar het enige wat ik er mee doe is +/- 5 keer per een motorvakantie/weekend en heel soms een kort ritje. Verder op 't circuit, maar dan ga ik nu dus op de R6...
 
Gefeliciteerd! Leuk autotje :Y Ik heb toevallig even een nieuwe mini als vervangende auto voor de deur staan. Mijne moest voor de derde keer in 1,5 week naar de garage B| prutsers...

Bovenstaand verhaal klinkt erg herkenbaar... Ik zit ook flink te twijfelen over de 600rr. Ik vind het een super motor, maar het enige wat ik er mee doe is +/- 5 keer per een motorvakantie/weekend en heel soms een kort ritje. Verder op 't circuit, maar dan ga ik nu dus op de R6...


Dan maar een Varadero er bij :+
 
Leuk koekblikje!
Zit er ook zo'n herriepijp onder? :P

zo'n mini kan je prima de bocht om hoeken :Y
Ja hij klinkt best leuk. Snelheidsbeleving in dat ding is echt grandioos, het lijkt soms of je heel hard gaat (laag bij de grond, veel geluid en leven in de motor) en dan rijd je 60 :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan