Hét MF Motorweekend 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.


Ik denk een typo en dat meneer FF 2610 bedoelde O-) (hap)

edit: eigenlijk heb ik stiekum wel heimwee naar m'n 2610 want dat was qua bediening x1000 keer beter apparaat dan welke Zümo dan ook. Veel meer in te stellen.
 
Laatst bewerkt:

Ted verveelt zich? Niets te doen zeker :)

ow wacht ik eigenlijk ook niet 8-)

edit: zullen we spijbelen en een stukkie gaan rijden Ted? Ik ben in A'Dam. Pikken we Hans ff op...
 
Laatst bewerkt:
Ted verveelt zich? Niets te doen zeker :)

ow wacht ik eigenlijk ook niet 8-)

edit: zullen we spijbelen en een stukkie gaan rijden Ted? Ik ben in A'Dam. Pikken we Hans ff op...
je zult het niet geleuv'n, maar ben nog best druk, oa hierdoor : Vleesmagazine , mag echter wel steeds 5 minuten wachten tot een rapportage uitgerekend is B|

Vanmiddag nog "even" in Rijssen geweest bij waypoint Notter voor nieuwe motorsteun en nieuwe headset, totaal 0,00 € , maar wel uur extra pauze ......

en vanaaf koffers etc pakken voor lang weekend Cochem met wat luitjes uit hometown Zwolle , lekker :] daar, maar wederom met dat warme zweetweer -O- hopelijk is die gele zooi nu weg ....
 
Laatst bewerkt:
klopt, ik werkte vroeger in het centrum van Amsterdam, was in 20 minuten op mijn werk.

maar we doen het gewoon eens een andere keer, ik blijf hier nog wel een tijdje ;)
 
Is je DR-Big alweer gefixt?


yup. Startmotor revisie zorgt voor het betere startwerk, en het andere issue, datt'ie steeds verzoop, bleek te liggen aan een gebroken choke-kabel-geleider-buisje (waar de choke kabel de carb in gaat zeg maar). Daardoor ging de choke niet helemaal dicht... Ehh open bedoel ik natuurlijk :+

Dat buisje is er nog niet maar de choke heb ik voorlopig ook nog niet nodig.

zal ff dat topic in techniek sectie bijwerken :)
 
Te vroeg zal niet lukken indeed :P
Zal wel meer terras hangen worden :+


terrashangen? Mwa tijdens de vrijdag en zaterdag wellicht want dan kun je gewoon de extra's oveslaan, maar heen- en de terug-reis zeker niet. Dat is gewoon knallen en geen tijd verliezen.
 
yup. Startmotor revisie zorgt voor het betere startwerk, en het andere issue, datt'ie steeds verzoop, bleek te liggen aan een gebroken choke-kabel-geleider-buisje (waar de choke kabel de carb in gaat zeg maar). Daardoor ging de choke niet helemaal dicht... Ehh open bedoel ik natuurlijk :+

Dat buisje is er nog niet maar de choke heb ik voorlopig ook nog niet nodig.

zal ff dat topic in techniek sectie bijwerken :)
Mooi dat ie het bijna weer doet _O-

Maar gelukkig wordt je DR steeds betrouwbaarder ;)
 
Zo ik ben er klaar voor , vanmiddag even nieuwe olie + filter gedaan. Remmen nagekeken en schoongemaakt + nieuwe rem olie. Ketting op spanning gezet , heb m alleen niet schoongemaakt en afgetankt :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan