Suzuki gsx-f Eiffel rit 2010 (plus friends)

Eiffel rit 2010

  • week 31 arrangement 1

    Stemmen: 4 44,4%
  • week 31 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 32 arrangement 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 32 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 33 arrangement 1

    Stemmen: 4 44,4%
  • week 33 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 34 arrangement 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 34 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • overig namelijk..

    Stemmen: 1 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Ik heb niet gestemd, is bij voorbaat allemaal lastig om vrij te krijgen :(

Maar zodra er een datum geprikt is ga ik wel proberen het te regelen!
 
Zo kan het ook! :9

@madnessy.
Heb hier thuis nog wel een Tom Tom 1 en nog een mio. Deze moeten ook wel instelbaar wezen lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
woehoe.. houder voior de rider II is gemonteerd..
zo maar eens wat routes erin zetten en dan binnekort even uit testen
 
Tot zover gaat het om week 31 en 33 spannen. Zo te zien. Week 33 is mij overigens ook prima.
Heb helaas nog niks van het hotel vernomen. Zal morgen zelf eens proberen te bellen ipv wachten op gebeld te worden.
Hou julle op de hoogte.
Als er mensen zijn die ook een alternatief hebben hoor ik het ook graag!
Uiterlijke datum poll wordt 18 juni . daarna is er nog ruim een week tijd voor degenen die nog vrij moeten vragen, dit (proberen) te regelen.
Mn bedoeling is dat ik dan na de gp Assen meteen een hotel kan gaan boeken. (na de laatste week van juni dus)
.
 
Laatst bewerkt:
Tof idee mensen! Ik heb gestemd voor week 31.
Echter moet ik dan wel vrij zien te regelen op mijn werk, het is voor mij dus nog wel even OVB...


Wat we ook zouden kunnen doen is een mooie (bestaande) route kiezen en dan zelf op de route een hotelletje reserveren waar je overnacht. Geen arrangement dus.
Dit heb ik vorig jaar gedaan met mijn neef en is erg goed bevallen!
Voordeel hiervan is dat je in meerdere omgevingen komt, wij hebben de eerste overnachting een paar uur over de grens gemaakt omdat wij op vrijdagavond vertrokken. Op zaterdag konden we de hele dag door de eiffel rijden en hebben gegeten in Trier. Toen nog half uurtje naar hotelletje met garage voor de motoren.
Op zondag via Luxemburg (erg mooi om te rijden!!!) en de Ardennen terug naar huis...
Je moet dan dus van te voren even twee hotelletjes op de route zoeken.

Opzich vind ik zo'n arrangement ook prima hoor :Y :]

:W
 
Laatst bewerkt:
nadel van op de bonnefooi is dat het met een grotere groep lastig kan worden emt beschikbare kamers/bedden

edit: Joyce mag dan wel bij mij in bed :P
 
Laatst bewerkt:
Tof idee mensen! Ik heb gestemd voor week 31.
Echter moet ik dan wel vrij zien te regelen op mijn werk, het is voor mij dus nog wel even OVB...


Wat we ook zouden kunnen doen is een mooie (bestaande) route kiezen en dan zelf op de route een hotelletje reserveren waar je overnacht. Geen arrangement dus.
Dit heb ik vorig jaar gedaan met mijn neef en is erg goed bevallen!
Voordeel hiervan is dat je in meerdere omgevingen komt, wij hebben de eerste overnachting een paar uur over de grens gemaakt omdat wij op vrijdagavond vertrokken. Op zaterdag konden we de hele dag door de eiffel rijden en hebben gegeten in Trier. Toen nog half uurtje naar hotelletje met garage voor de motoren.
Op zondag via Luxemburg (erg mooi om te rijden!!!) en de Ardennen terug naar huis...
Je moet dan dus van te voren even twee hotelletjes op de route zoeken.

Opzich vind ik zo'n arrangement ook prima hoor :Y :]

:W
Ook een optie!
Nadeel is wel dat we meerdere hotels moeten boeken.
In principe gaat het maar om drie dagen. Denk opzich dat je met het arrangement voldoende dagen te eisen hebt.
Welke hotels had je destijds? Voordeel is wel dat je al ervaring met die route hebt.
Heb je die routes evt ook nog in een bestandje? Kwa kosten zal het uiteindelijk niks maken verders denk ik.
 
savonds of overdag, ik schijn toch kleurenblind te zijn :+
Misschien pak ik dan wel n hotelletje voordat die afgrond bochtjes beginnen en rijd ik de dag erna vroeg naar jullie toe.

Ervaring krijg je maar op 1 manier en das gewoon gaan en doen haha.

Dus fluxie we share a room hoor ik net ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan