Hét MF Motorweekend 2010 - Aftermeet 19 juni Leidsche Rijn

sorry, moet helaas afzeggen :( moet 's avonds uit eten voor een 25 jarig huwelijk van oom en tante...

dan ga ik 's middags ook gewoon voetbal kijken onder het genot van een paar pilsjes... moet toch op tijd weer in eindhoven zijn om te douchen enz.
Jammer dat je niet komt. Wel proficiat met oom en tante :Y Heb een leuk feestje...
 
Mag je dat nog een keer doen als je dat zou willen doen, bij mij mogen die OVB noteringen er ook bij weg ;)

En verder had ik eigenlijk ook nog dezelfde vraag als Bochtenkoning hierboven al een keer stelde, maar dat komt vást allemaal wel in orde.
 
Laatst bewerkt:
Mag je dat nog een keer doen als je dat zou willen doen, bij mij mogen die OVB noteringen er ook bij weg ;)

En verder had ik eigenlijk ook nog dezelfde vraag als Bochtenkoning hierboven al een keer stelde, maar dat komt vást allemaal wel in orde.
Done.

Komt inderdaad wel in orde.
 
shit... :( heb me heel niet gerealiseerd welke dag dit is.. nederland speelt dan om half 2, en heb de twijfelachtige eer dit WK de bbq/snacks etc te regelen tijdens/na de wedstrijd...........
mag een streep door m'n naam..
 
Hé, maar die BBQ is hier hoor :+

En snacks hebben we hier dan ook....

Maar we zullen je helaas van de lijst halen '(
 
Laatst bewerkt:
Voor diegenen die vanuit " 't Zuiden des Lands" richting Utrecht gaan rijden volgende week: De A2 is volgend weekend gedeeltelijk afgesloten tussen Deil en Everdingen. Lijkt er overigens op dat je wel zonder omleiding richting Utrecht kunt. klikje

Kwam er gisteren toevallig over en zag de borden staan waarop 't aangegeven stond, dus maar even verder gezocht naar wat info.
We hadden gisteren ook al een rit die starte bij AC restaurant de Meern .... via wat stukken lekdijk een rondje Utrecht (Provincie) gemaakt. Óók wel leuk sturen die kant in, alleen bepaalde stukken door de plaatsjes stonden wel érg veel verkeerslichten.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik met de DR naar de BBQ kom (het ritje wordt lastig i.v.m. NL die voetballen)... en met de DR ben ik niet te stoppen, ga overal doorheen/overheen... :P
 
De route is inmiddels inderdaad aangepast. Extra lusje om in Maarsen(broek) aan te komen bij dat restaurant is eruit gehaald. De route is volgens mij nu 182km.

Dat betekent dat als we om 10 uur verzamelen en 10:30 wegrijden we zo rond 18:00 uur rond zullen zijn.

Ik heb de routes hier staan.
Neem wat kleingeld mee voor pontjes....
 
Laatst bewerkt:
404 error .... :)

óf ik was sneller met klikken dan jij met plaatsen _O- .... nú doet 'ie 't wel :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan