Hét MF Motorweekend 2010 - Aftermeet 19 juni Leidsche Rijn

nee hoor :) werkt (nu) wel ....

186 km / 4u11 na herberekening van de gpxroute
Zoiets aan tijd had ik wel verwacht. TomTom roept natuurlijk weer dat ik er 5u21 over doe, maar die effecten zijn bekend.
Hebben we mooi tijd om te lunchen en ergens nog wat te drinken. 8-)

Alleen blijkt Garmin de buitenbochten te rijden.... :X
 
Laatst bewerkt:
Ik kom ná herberekenen in MS op 185 Km. / 4:10:41 (orgineel geeft aan dat het maar 163 Km. is). Met onderstaande instellingen.

rtnl04.jpg


Verschil zal 'm waarschijnlijk wel in onderstaand "hoekje" bij aanvang zitten..... De rest ziet er allemaal netjes/goed uit :Y

xatc0k.jpg


Maar inderdaad ... zoals Ted hieronder al zegt: We hoeven maar te volgen :Y
En nou "hop" naar buiten ... Weer eens "ff" een tank brandstof van de BP verspillen zolang we nog kunnen :+
 
Laatst bewerkt:
Zoiets aan tijd had ik wel verwacht. TomTom roept natuurlijk weer dat ik er 5u21 over doe, maar die effecten zijn bekend.
Hebben we mooi tijd om te lunchen en ergens nog wat te drinken. 8-)

Alleen blijkt Garmin de buitenbochten te rijden.... :X
in mijn mapsource wordt in de meern op de terugweg een extra lus gemaakt vanwege een routepunt op de zandweg . blijkbaar wil "mijn" mapsource niet over de zandweg of rijksstraatweg en wordt er door de buurt gereden zoals de heenweg (en door routepunt op zandweg dus 2 x : is dat eenrichtingsverkeer ofzo ?)

Of denkt mapsource bij de naam zandweg gelijk aan onverhard en dus mijden ? :+

Nou ja, rij gewoon achter voorrijder aan dus komt wel goed *D

EDIT : met weghalen rijksstraatweg & zandweg lijkt het beter tegaan, ook omdat er geen kruising iswaar ik dacht dat die er wel was :P

EDIT2: Op de dijk bij/onder Lopik gaat het ook niet helemaal lekker, vermoedelijk omdat het bij voorrijden ook niet goed ging (gezien tracklog) O-)

ook km of 2 na woerden lijkt er een verkeerde afslag tracklog piek in de route terecht gekomen te zijn ....
 
Laatst bewerkt:
hmmm. Vandaag kom ik op trapfiets in Vleuten. Daar zijn ze bezig met riolering. komen zelfs wij niet door. Liggen buizen over weg en stoep als tijdelijke voorziening. :(
route toch nog eens voorrijden. kan ik ook meteen die vreemde tussenpunten nalopen.
 
Het kan zijn dat ik wat later ben. Met wat pech kan ik mijn nieuwe aanwinst pas zaterdagochtend ophalen. (Of ik moet de beste man kunnen overtuigen dat hij vrijdag wel tijd heeft, waar ik zeker mijn best voor ga doen)
Als dit zaterdag pas lukt, haak ik dus wat later aan. Maar daar zijn gelukkig mobiele telefoons voor uitgevonden.

Ik laat dit nog wel weten als dit duidelijk is, dan wordt er tenminste niet voor niets gewacht.
 
Ooh ... ik zat er eigenlijk nét aan te denken je even een PM'etje te sturen met de vraag of ik even in Duketown langs moest rijden, zaterdag :+

Maar feli met de aankoop van je nieuwe Versys dan maar alvast, hè :Y
 
Laatst bewerkt:
Ooh ... ik zat er eigenlijk nét aan te denken je even een PM'etje te sturen met de vraag of ik even in Duketown langs moest rijden, zaterdag :+

Maar feli met de aankoop van je nieuwe Versys dan maar alvast, hè :Y


Je mag wel met ons oprijden :)

9.15 uur zijn wij bij de MAC in Rosmalen
( Pffffffffffff wat vroeg :o )
 
Zorg ik ervoor dat ik er iets eerder ben .... heb er een hekel aan als andere mensen op me moeten wachten :+

Note to myself: tijdig uitvoegen op de A2
 
Zorg ik ervoor dat ik er iets eerder ben .... heb er een hekel aan als andere mensen op me moeten wachten :+

Note to myself: tijdig uitvoegen op de A2

Mooi, dan kun je op ons wachten :)

Wij hebben zaterdag voor het eerst de verkeerde afslag genomen :( Meteen een hoop gedoe want vanaf de andere kant was ie afgesloten dus moesten we nog een keer rond :(
 
Met wat geluk red ik zaterdag gewoon en tuurlijk kom ik dan ook naar de mac. sjimmie is makkelijk te herkennen nu met die bloemen, dus Zal jullie vast kunnen vinden. ff afwachten
 
Met wat geluk red ik zaterdag gewoon en tuurlijk kom ik dan ook naar de mac. sjimmie is makkelijk te herkennen nu met die bloemen, dus Zal jullie vast kunnen vinden. ff afwachten

Ligt er aan of ze die bloemen tijdig water geeft... O-)
 
Ik heb zojuist gebeld, en ik kan vrijdag de machine ophalen. *O* Ik rij dus mee vanaf de mac. De tijd zoals hierboven genoemd staat nog?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan