Hét MF Motorweekend 2010 - Aftermeet 19 juni Leidsche Rijn

als king een keer op zijn naaldhakken over je rug trippelt zal het wel over zijn met de rugpijn denk ik ;)

ps: tevens leuk voor de plaatjesdenkers natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Ik ga de rit helaas ook niet redden :( Collega is ziek en nu mag ik zaterdag-ochtend op de zaak passen. 5 minuten van je werk wonen heeft soms zo zijn nadelen... ;(

De bbq Ga ik zeker wel redden. Ik hoor graag hoe laat en waar dat is.
 
Ik ga de rit helaas ook niet redden :( Collega is ziek en nu mag ik zaterdag-ochtend op de zaak passen. 5 minuten van je werk wonen heeft soms zo zijn nadelen... ;(

De bbq Ga ik zeker wel redden. Ik hoor graag hoe laat en waar dat is.
Dat is jammer....

Maar voor de BBQ ben je welkom hoor. Je hebt PM voor het adres en tijd.
 
Eeehhhh, is er een vaste lunchplek? Dan kan ik daar evt aanhaken. Als ik zo'n last blijf houden durf ik een hele dag motrrijden niet zo goed aan maar een halve moet lukken :)
En hoeveel km is het dan nog ongeveer???
 
That's the Spirit :)

Niet denken in dingen die niet haalbaar zijn maar gewoon denken in zaken die wél kunnen :}
 
Laatst bewerkt:
Eeehhhh, is er een vaste lunchplek? Dan kan ik daar evt aanhaken. Als ik zo'n last blijf houden durf ik een hele dag motrrijden niet zo goed aan maar een halve moet lukken :)
En hoeveel km is het dan nog ongeveer???
Er is nog geen vast lunchpunt. Maar dat gaan we dus wel regelen!! *O*

En ook even zien dat je daar gemakkelijk kunt komen :Y :Y

Of vanaf een ander plek wordt opgepikt. :W
 
vuuk hel damned end deviel..... motor is niet klaar. Hele kuip ligt eraf maar nieuwe is er nog niet.... Nog spannend voor komende week dan, dinsdag moet ik ermee naar kopenhagen...

Kortom, vooralsnog word het alleen bbq voor mij...
 
Laatst bewerkt:
vuuk hel damned end deviel..... motor is niet klaar. Hele kuip ligt eraf maar nieuwe is er nog niet.... Nog spannend voor komende week dan, dinsdag moet ik ermee naar kopenhagen...

Kortom, vooralsnog word het alleen bbq voor mij...


Gaat lekker in huize Coder/Sjimmie :o


:+
 
Hee mensen,
Ik zou morgen gaan parachutespringen, alleen is door een aantal afmeldingen mijn groep gecancelled :( -O-

Maar..... Dat geeft nu natuurlijk ineens wel mogelijkheden om te komen BBQen O-)
Mag ik nog komen O-)

(alleen bbq want de R1 staat bij de dealer omdat ik die dit weekend toch niet nodig zou hebben B| )
 
Hee mensen,
Ik zou morgen gaan parachutespringen, alleen is door een aantal afmeldingen mijn groep gecancelled :( -O-

Maar..... Dat geeft nu natuurlijk ineens wel mogelijkheden om te komen BBQen O-)
Mag ik nog komen O-)

(alleen bbq want de R1 staat bij de dealer omdat ik die dit weekend toch niet nodig zou hebben B| )
Natuurlijk mag je komen!! Ik stuur je een PM.. :W
 
Ik denk dat ik voor morgen maar ergens een ski pak moet regelen...

Brrr, 14 graden :X

Ik zat er hier ook al weer over te denken om thermokleding onder m'n pak aan te trekken en de wintervoering weer terug te ritsen in m'n jas _O-
 
vuuk hel damned end deviel..... motor is niet klaar. Hele kuip ligt eraf maar nieuwe is er nog niet.... Nog spannend voor komende week dan, dinsdag moet ik ermee naar kopenhagen...

Kortom, vooralsnog word het alleen bbq voor mij...

Bummer dude. Moet ik morgenvroeg dan nog wel bij jullie langskomen? Of gelijk naar de Mac in Rosmalen om 09:15?
 
Bummer dude. Moet ik morgenvroeg dan nog wel bij jullie langskomen? Of gelijk naar de Mac in Rosmalen om 09:15?

Nee, dat hoeft niet... Ik heb geen brommer, en sjimmie sluit ALS ze rijd (ze wil wel) pas aan bij de lunch... (nog wel even tijd en adres please frank)

Ik weet niet wie er nou nog willen aansluiten bij de MAc eigenlijk.....?

edit: mudchains en wimmel geloof ik. Pik jij die even op bij de mac dan?
 
Laatst bewerkt:
@King: Wil je dan als je naar de bbq komt please m'n witte petje meenemen? Heb me idioot gezocht naar dat ding, begon al aan mezelf te twijfelen... :$

(had je sms vanochtend pas gezien, that's why...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan