Hét MF Motorweekend 2010 - Aftermeet 19 juni Leidsche Rijn

Hier schijnt de zon al de hele ochtend ... Zometeen eens een lang touw zoeken en kijken of ik dat "ding" mee naar de Meern kan sleuren :+

En alles wat er nú valt ... krijgen we straks niet meer tijdens het rijden, hè
 
Laatst bewerkt:
Hier schijnt de zon al de hele ochtend ... Zometeen eens een lang touw zoeken en kijken of ik dat "ding" mee naar de Meern kan sleuren :+

En alles wat er nú valt ... krijgen we straks niet meer tijdens het rijden, hè


Hier schijnt de zon ook. *O*
 
Vrees dat sommigen de mac. in Rosmalen niet gaan bereiken (omleiding A2/A59). Ik wacht nog even tot 09:30 uur en rijd dan verder naar de Meern :)
 
Sow... nog 3 kwartiertjes en dan richting Utreg...
Moet wel ff door Vianen heen knalluh... om de omleiding op de A2 te omzeilen... ;)

Tazz... vanaf de A27 heb je er (op file na) weinig last van... ;)
 
BK en zijn lief zijn ook weer thuis :W

Frank en Carla; dank voor een geweldige dag! Fijn gereden, lekker gegeten, het was grandioos! Ook nooit verwacht dat het rondom Utreg zo mooi kon zijn.
@all: dank voor het meerijden en de gezelligheid. Deed me deugd jullie weer eens te zien! :)
 
En ik is ook weer "Back in Brabant" ... mét een nat pak :+

Was weer een gezellig dagje waarin ik weer eens een ander stukje Utrecht/Zuid-Holland te zien heb gekregen, uiteraard nogmaals dank voor de gastvrijheid Frank & Carla.

@ Dennis & Rob: Ik zag jullie in die bui ter hoogte van Culemborg niet mee in m'n spiegels (zág er überhaupt niets meer in behalve een hoop vaag licht én een hoop water) dus ben maar rustig door gereden..... Mag aannemen dat jullie beide de A2 óók gewoon doorgereden hebben?
 
En ik is ook weer "Back in Brabant" ... mét een nat pak :+

:^

Was weer een gezellig dagje waarin ik weer eens een ander stukje Utrecht/Zuid-Holland te zien heb gekregen, uiteraard nogmaals dank voor de gastvrijheid Frank & Carla.

Geen woorden aan toe te voegen :} :}

@ Dennis & Rob: Ik zag jullie in die bui ter hoogte van Culemborg niet mee in m'n spiegels (zág er überhaupt niets meer in behalve een hoop vaag licht én een hoop water) dus ben maar rustig door gereden..... Mag aannemen dat jullie beide de A2 óók gewoon doorgereden hebben?

Yep :Y :Y

Op een gegeven moment zag ik ook niets dan een hoop water en wat lichtjes, ben dus wat rustiger gaan rijden. Wij hebben gewoon de A2 gevolgd :P
 
Kevin en ik waren om 23.00 uur ook thuis. Beetje water onderweg maar dat mag de pret van de hele dag niet drukken. :P

Frank, Carla en Tosca: bedankt voor de gastvrijheid, het was berengezellig. :Y
 
Iedereen weer bedankt! Weer heerlijk gereden en weer een gezellige dag gehad met deze gezellige groep mensen! *O*

Komt er nog een after-aftermeet?
 
DucBMW was dus allang thuis :Z zag onderweg ook eventjes niets meer door de regen... zette de radio wat harder, verwarming wat hoger [krantje erbij, kopje koffie, cruise control, rugmassage, voetjes omhoog...] en dat hielp ;)

Frank, Carla en Tosca... dank voor de gastvrijheid, al het geregel, en het voortreffelijke eten, was erg gezellig allemaal.
 
Laatst bewerkt:
En anders een rondje "Peel/Kempen/Meijerij" .... Klik ik hier wel even een keer wat in elkaar met een uitstapje naar Vlaams-Brabant :+

Maar aan de andere kant; Kevjan heeft binnenkort ook een Zümo en volgens mij is het daar in Noord-Holland óók best mooi rijden (West Friesland en dergelijken) :+
 
Laatst bewerkt:
En anders een rondje "Peel/Kempen/Meijerij" .... Klik ik hier wel even een keer wat in elkaar met een uitstapje naar Vlaams-Brabant :+

Maar aan de andere kant; Kevjan heeft binnenkort ook een Zümo en volgens mij is het daar in Noord-Holland óók best mooi rijden (West Friesland en dergelijken) :+

West Friesland... is dat nog Noord-Holland? Dacht dat dat al Denemarken was, maar vooruit... :+
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn hier nog even aan het nagenieten. Iedereen bedankt voor de gezellige dag/avond. *O*
 
Wij zijn er ook weer! Was lekker warm in de auto alhoewel ik nog steeds baal dat ik niet kon motorrijden :(
Maar de bbq was gezellie!

Frank en Carla Thanx :)

Trusten allemaal :W
 
Sow... Clowntje is ook al weer een half uurtje thuis... moest eerst de waf uitlaten eejjj...
Was gezellig... lekker lachen... heb me weer vermaakt... :)

Frank&Carla... thanxx voor de gastvrijheid en het heerlijke eten... :}

King&Sjimmie... tot over 13½ uur... :P




Ow... en voor al die nat geregende sukkels... je moet gewoon op de juiste tijd vertrekken... })
Ik kwam droog aan... en ben droog thuisgekomen... geen druppel gezien... :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan