Hét MF Motorweekend 2010 - Aftermeet 19 juni Leidsche Rijn

Sow... Clowntje is ook al weer een half uurtje thuis... moest eerst de waf uitlaten eejjj...
Was gezellig... lekker lachen... heb me weer vermaakt... :)

Frank&Carla... thanxx voor de gastvrijheid en het heerlijke eten... :}

King&Sjimmie... tot over 13½ uur... :P




Ow... en voor al die nat geregende sukkels... je moet gewoon op de juiste tijd vertrekken... })
Ik kwam droog aan... en ben droog thuisgekomen... geen druppel gezien... :W

Over 13½ uur ben ik er niet, zit ik met de dames indepasinheesch :)
Over 12½ uur wel en als je King weer hier af komt leveren vast ook wel :)
 
Sow... Clowntje is ook al weer een half uurtje thuis... moest eerst de waf uitlaten eejjj...
Was gezellig... lekker lachen... heb me weer vermaakt... :)

Frank&Carla... thanxx voor de gastvrijheid en het heerlijke eten... :}

King&Sjimmie... tot over 13½ uur... :P




Ow... en voor al die nat geregende sukkels... je moet gewoon op de juiste tijd vertrekken... })
Ik kwam droog aan... en ben droog thuisgekomen... geen druppel gezien... :W

Iets met geluk en met wie 't is, zekers.... :9

@ Teun: En dat is helemaal niet voor te lachen... en dan hang je daar tussen 2 Limburgers in ....... dát zal die leuk vinden _O-
 
Laatst bewerkt:
En ik is ook weer "Back in Brabant" ... mét een nat pak :+

Was weer een gezellig dagje waarin ik weer eens een ander stukje Utrecht/Zuid-Holland te zien heb gekregen, uiteraard nogmaals dank voor de gastvrijheid Frank & Carla.

@ Dennis & Rob: Ik zag jullie in die bui ter hoogte van Culemborg niet mee in m'n spiegels (zág er überhaupt niets meer in behalve een hoop vaag licht én een hoop water) dus ben maar rustig door gereden..... Mag aannemen dat jullie beide de A2 óók gewoon doorgereden hebben?

Is helemaal goedgekomen, ben bij Zaltbommel eraf gegaan en langs de treurenburg gescheurd. Was an sich best fris :)

@ Frank en Carla, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid, het lekker eten en de moeite om het allemaal te doen.

@ allen: bedankt voor de gezelligheid. Was erg leuk.
 
Paar pica's van gister

Eten

full



Dame met zware rokerstem: Ff gauw bestellen want we gaan zo voetbal kijken :')
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan