MF Gooi en Vechtstreek deel *76*

Status
Niet open voor verdere reacties.
vroeg naar huis om voetbal te kijken, dat is bijna net zo erg als een wereldontvangertje meenemen zodat je tijdens het vissen nog voetbal kunt luisteren :') :+

Baas zei vanmorgen: "Als jullie een beetje opschieten, kunnen jullie vroeg naar huis."
12 uur waren we klaar :+
En we mogen de hele dag schrijven :+
 
Gut zeg... was lekker rustig in de stad! Ff geshopt en nije foon gescoord! *D

Vanavond ff spelen met m'n HTC Desire! :9

S5: Welke had jij ook alweer uitgezocht of staat op je verlanglijstje?
 
Laatst bewerkt:
Gut zeg... was lekker rustig in de stad! Ff geshopt en nije foon gescoord! *D

Vanavond ff spelen met m'n HTC Desire! :9

S5: Welke had jij ook alweer uitgezocht of staat op je verlanglijstje?

Ben er nog niet uit :P

Legend/ Desire/ N97/ ???
Komen deze zomer heel veel toestellen uit :Y
En ik heb nog tot september :')
 
1e helft viel tegen... Ze hadden wel veel meer bal bezit, maar ik had het gevoel dat de creatieve spelers elkaar in de weg liepen. Heel leuk de grote 4, maar liever creatieve buitenspelers en statische spitsen.

2e helft begon met een eigen doelpunt van de denen. En verders kwam eliah erin en toen liep het wat lekkerder. Na goeie inzet van eliah pakt kuyt de afvangende bal en schoort.

2-0. Niet een super overweldigende overwinning... maar goed genoeg en op naar de volgende.
 
1e helft viel tegen... Ze hadden wel veel meer bal bezit, maar ik had het gevoel dat de creatieve spelers elkaar in de weg liepen. Heel leuk de grote 4, maar liever creatieve buitenspelers en statische spitsen.

2e helft begon met een eigen doelpunt van de denen. En verders kwam eliah erin en toen liep het wat lekkerder. Na goeie inzet van eliah pakt kuyt de afvangende bal en schoort.

2-0. Niet een super overweldigende overwinning... maar goed genoeg en op naar de volgende.
Waaaaaar heb je het in hemelsnaam over? :o


















:+
 
Ben er nog niet uit :P

Legend/ Desire/ N97/ ???
Komen deze zomer heel veel toestellen uit :Y
En ik heb nog tot september :')
N97, die mag van mij betreft wel uit het rijtje hoor! :Z

N8 komt van de zomer toch ook uit, daar was ik ook wel benieuwd naar, maar m'n N95 stond op instorten en ik mocht een nije uitzoeken! *D
 
Zijn die toeters van hart plastic gemaakt?? Wil ik ff weten zodat ik niet voor lul sta als ik er eentje door midden wil breken! B|


_O-


Geen idee, maar ik deel je mening!
Ze hebben ze hier in de buurt ook gevonden, en die snotjongens kunnen d'r niet eens een fatsoenlijk toontje uit halen. 't Lijkt elke keer wel of het ding verstopt zit.
Overigens.... niet echt een lekker achtergrond geluid tijdens de studie....

Intake van de kraamtoestand gehad.... kort maar bondig, ik vind het prima!

Diddle..... vanmiddag nog even lekker geslapen? ;)
 
Gingen bij collega voetbal kijken had er ook een zo'n ding krijgt er gewoon hoofdpijn van van die takkeherrie.
 
Ik sluit me aan bij de club :Z

Toos: thanks man :} VFR staat in de nieuwe stal. *O*
Leuk man,
moet er veel aan gebeuren?

@ Eifelaars mooi dat jullie het naar je zin gehad hebben, en weer heel thuis zijn. *D


Moggel, nieuw deeltje *D

Gisteren bij oma geweest en het gaat redelijk.. toen we net binnen kwamen was ze nog wel bij de tijd, maar na een half uurtje merk je wel dat het minder wordt.

Ze is wel thuis en het is nu wachten tot de volgende hartaanval zicht meld voordat ze gaan opereren..

Oma is een taaie dus komt wel goed..
Geeft toch niet echt een goed gevoel lijkt me '(
Hoop dat ze het kunnen verhelpen.


vanmiddag in de kantine op school voetbal gekeken, was toch best leuk *D
 
:W

Had vanmiddag training... :/ Naja, zonder mij hebben ze ook wel gewonnen dus... :+

Vanaaf als toetje zelfgemaakte tompouchen! :9
000640268001fral1006014.jpg
 
_O-

Geen idee, maar ik deel je mening!
Ze hebben ze hier in de buurt ook gevonden, en die snotjongens kunnen d'r niet eens een fatsoenlijk toontje uit halen. 't Lijkt elke keer wel of het ding verstopt zit.
Overigens.... niet echt een lekker achtergrond geluid tijdens de studie....

Intake van de kraamtoestand gehad.... kort maar bondig, ik vind het prima!

Diddle..... vanmiddag nog even lekker geslapen? ;)

Hier valt het heel erg mee met de toeters gelukkig. Ik dacht ook toen ik uit bed kwam dat ze verloren hadden omdat het zo stil is gebleven, ik heb dus heerlijk geslapen met Louise :+

Ik heb ook de intake vanochtend gehad. Bij welke organisatie zit jij? Ik bij De Waarden. Vorige keer was het persoonlijk, nu was het telefonisch.
 
Haha, nou hij moet er nog maar nét zo lekker uitzien als op het plaatje hoor.... :) Zal wel even fototje maken vanaaf! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan