MF Gooi en Vechtstreek deel *76*

Status
Niet open voor verdere reacties.
moon91half.jpg
 
Laatst bewerkt:
:^ dat zeker. Misschien is het een goed teken. Normaal als ze in de eerste fase goed spelen is het daarna snel over :)
 
Nederland speelt altijd slechter later in zulke toernooien. Dat ze nu al vanaf het begin maar matig spelen betekent alleen maar dat het zometeen echt huilen met de pet op is. :')

Des te eerder zijn die kuttoeters en achterlijke vlaggetjes weer uit het straatbeeld verdwenen. :')
 
:W en weer terug, met wat kleine weggetjes in Zandvoort terecht gekomen, dus even bij Rabassa (leuk, weer een gezicht erbij) en Tosie wezen kijken. Ze hadden iig. heerlijk weer en tot 16:10 alles heel gehouden ;)

Op de heenweg nog twee kale heren in een bootje gezien in Vreeland...
Ze hadden iig. genoeg hengels uitstaan om de vecht leeg te halen :+
 
Sow middag...pfft moet nodig nu al lucht in mn bandjes pompen, 45 minuten over 15 km...das me te gortig..Michiel en Noor lopen dat nog sneller :')

Maar goed, gaan we nog rijden vanavond? Iemand? Eenmaal, andermaal!!! :]
 
:?

Lucht in je banden doen omdat je lang doet over een stukje rijden? Dat snap ik niet. :?

Kwas op de fiets naar t werk maar wat meer lucht in de bandjes zodat ze bol blijven=minder loopvlak op de weg=minder frictie=soepeler fiesten *D

Met de motor moet je er weinig van merken als de spanning iets zakt, altans, met de snelheid :P
 
:W en weer terug, met wat kleine weggetjes in Zandvoort terecht gekomen, dus even bij Rabassa (leuk, weer een gezicht erbij) en Tosie wezen kijken. Ze hadden iig. heerlijk weer en tot 16:10 alles heel gehouden ;)

Op de heenweg nog twee kale heren in een bootje gezien in Vreeland...
Ze hadden iig. genoeg hengels uitstaan om de vecht leeg te halen :+
Leuk dat je effies langs kwam... :Y


Volgende keer heb ik hopelijk wat meer tijd ;)
 
Zandvoort was lekker vandaag. Kop verbrand en lekker op de brommert gezeten. Eerste 3 sessies achter de Marshall dus alle tijd om weer effies aan de houding/kijntjes te werken.

Laatste 2 sessies los en er maar eens voor gaan zitten (helaas met enige reserve want overmorgen een daggie Race Academie en dan is een werkende motor wel handig) maar toch een prima resultaat weten neer te zetten waar hopelijk nog wat rek in zit. Bandjes zijn super en bij lange na nog niet aan de grens gehad.

Zo nog een biertje en dan ben ik gaar... :P
 
Zandvoort was lekker vandaag. Kop verbrand en lekker op de brommert gezeten. Eerste 3 sessies achter de Marshall dus alle tijd om weer effies aan de houding/kijntjes te werken.

Laatste 2 sessies los en er maar eens voor gaan zitten (helaas met enige reserve want overmorgen een daggie Race Academie en dan is een werkende motor wel handig) maar toch een prima resultaat weten neer te zetten waar hopelijk nog wat rek in zit. Bandjes zijn super en bij lange na nog niet aan de grens gehad.

Zo nog een biertje en dan ben ik gaar... :P

Klinkt goed, was ook een super daggie qua weer *D
Mooi man! en woensdag ook veel plezier 8-)
 
Zandvoort was lekker vandaag. Kop verbrand en lekker op de brommert gezeten. Eerste 3 sessies achter de Marshall dus alle tijd om weer effies aan de houding/kijntjes te werken.

Laatste 2 sessies los en er maar eens voor gaan zitten (helaas met enige reserve want overmorgen een daggie Race Academie en dan is een werkende motor wel handig) maar toch een prima resultaat weten neer te zetten waar hopelijk nog wat rek in zit. Bandjes zijn super en bij lange na nog niet aan de grens gehad.

Zo nog een biertje en dan ben ik gaar... :P
KLinkt goed man.
leuk dat je het naar zin hebt gehad *D

veel plezier overmorgen alvast ;)






Gister al even bezig geweest met meten waar het startprobleem van de kawa vandaan kwam.
Toen erachter gekomen dat het in de startmotor moet zitten.

Vanavond begonnen met het demonteren van de startmotor.
Toen die eruit was op de werkbank open gemaakt.

Er kwam meteen een stroom olie uit ;(
Dit is dus niet de bedoeling -O-
Waarschijnlijk was dit al langer en werd het startprobleem veroorzaakt door de koolborstels, deze zijn namelijk helemaal op.
1 ervan was zelfs bijna weg.

Dus ik mag weer op zoek naar een nieuwe, en wel voor maandag.
 
Laatst bewerkt:
Zandvoort was lekker vandaag. Kop verbrand en lekker op de brommert gezeten. Eerste 3 sessies achter de Marshall dus alle tijd om weer effies aan de houding/kijntjes te werken.

Laatste 2 sessies los en er maar eens voor gaan zitten (helaas met enige reserve want overmorgen een daggie Race Academie en dan is een werkende motor wel handig) maar toch een prima resultaat weten neer te zetten waar hopelijk nog wat rek in zit. Bandjes zijn super en bij lange na nog niet aan de grens gehad.

Zo nog een biertje en dan ben ik gaar... :P
Lekker dagje, het weer hadden jullie zeker mee! :]
 
Pff Jego zit je niet mee -O-
Sterkte weer, maar met jouw 2 rechterhanden komt dat vast weer goed ;)
 
Zandvoort was lekker vandaag. Kop verbrand en lekker op de brommert gezeten. Eerste 3 sessies achter de Marshall dus alle tijd om weer effies aan de houding/kijntjes te werken.

Laatste 2 sessies los en er maar eens voor gaan zitten (helaas met enige reserve want overmorgen een daggie Race Academie en dan is een werkende motor wel handig) maar toch een prima resultaat weten neer te zetten waar hopelijk nog wat rek in zit. Bandjes zijn super en bij lange na nog niet aan de grens gehad.

Zo nog een biertje en dan ben ik gaar... :P
Lekker dagje zo! :}


Proost! :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan