MF Gooi en Vechtstreek deel *76*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo nachtje doorgehaald en om 7 uur naar annashoeve om te vissen.
verdomme geen enkele vis aan de haak gehad
dus dat was een domper, daarna wedstrijd nederland... ook een domper.
Ben zo brak als een drol.
Wil...slapen...moet...wakker...blijven...
 
Pff Jego zit je niet mee -O-
Sterkte weer, maar met jouw 2 rechterhanden komt dat vast weer goed ;)
Repareren gaat niet werken. hij is gewoon op, of ik moet een revisie laten doen.
Maar heb hem maandag weer nodig, dus ik ben opzoek naar een andere.
 
KLinkt goed man.
leuk dat je het naar zin hebt gehad *D

veel plezier overmorgen alvast ;)






Gister al even bezig geweest met meten waar het startprobleem van de kawa vandaan kwam.
Toen erachter gekomen dat het in de startmotor moet zitten.

Vanavond begonnen met het demonteren van de startmotor.
Toen die eruit was op de werkbank open gemaakt.

Er kwam meteen een stroom olie uit ;(
Dit is dus niet de bedoeling -O-
Waarschijnlijk was dit al langer en werd het startprobleem veroorzaakt door de koolborstels, deze zijn namelijk helemaal op.
1 ervan was zelfs bijna weg.

Dus ik mag weer op zoek naar een nieuwe, en wel voor maandag.
Ik heb nog wel een reserve startmotor, maar dat zal bij jou nie passen nie. -O- Mocht de nood echt aan de man zijn, dan kan Auto-electric aan de Havenstraat waarschijnlijk wel iets voor je betekenen....... :? Sterkte er mee iig!
 
Mooie foto Jan! :Y , zie ik mezelf nog niet doen :N

:W en weer terug, met wat kleine weggetjes in Zandvoort terecht gekomen, dus even bij Rabassa (leuk, weer een gezicht erbij) en Tosie wezen kijken. Ze hadden iig. heerlijk weer en tot 16:10 alles heel gehouden ;)

Op de heenweg nog twee kale heren in een bootje gezien in Vreeland...
Ze hadden iig. genoeg hengels uitstaan om de vecht leeg te halen :+
Dus die 2 loze vissertjes kom ik strax nie tegen nie bij de Karpervijver in noord! })

Zandvoort was lekker vandaag. Kop verbrand en lekker op de brommert gezeten. Eerste 3 sessies achter de Marshall dus alle tijd om weer effies aan de houding/kijntjes te werken.

Laatste 2 sessies los en er maar eens voor gaan zitten (helaas met enige reserve want overmorgen een daggie Race Academie en dan is een werkende motor wel handig) maar toch een prima resultaat weten neer te zetten waar hopelijk nog wat rek in zit. Bandjes zijn super en bij lange na nog niet aan de grens gehad.

Zo nog een biertje en dan ben ik gaar... :P
Klinkt als een lekker daggie Toos en jou stijl een beetje kennende, zal het de willekeurige toeschouwer vast niet opgevallen zijn dat jij nog reserves had! :+ ;)
 
Zandvoort was lekker vandaag. Kop verbrand en lekker op de brommert gezeten. Eerste 3 sessies achter de Marshall dus alle tijd om weer effies aan de houding/kijntjes te werken.

Laatste 2 sessies los en er maar eens voor gaan zitten (helaas met enige reserve want overmorgen een daggie Race Academie en dan is een werkende motor wel handig) maar toch een prima resultaat weten neer te zetten waar hopelijk nog wat rek in zit. Bandjes zijn super en bij lange na nog niet aan de grens gehad.

Zo nog een biertje en dan ben ik gaar... :P
*D Lekker bezig.

Na dat biertje kan je jezelf wel oprapen denk ik _O- :9
 
Ik heb nog wel een reserve startmotor, maar dat zal bij jou nie passen nie. -O- Mocht de nood echt aan de man zijn, dan kan Auto-electric aan de Havenstraat waarschijnlijk wel iets voor je betekenen....... :? Sterkte er mee iig!
Nee, weinig kans dat dat gaat passen inderdaad.

Auto-electric heb ik ook even aan zitten denken, maar reviseren zal ook wel flink wat gaan kosten, als het uberhaubt nog mogelijk is.

Het gedeelte waar de koolborstels overheen glijden is ook helemaal ingesleten.
Het ziet er echt niet lekker meer uit.

Als er echt nood aan de man is, draai ik wel een afdichtschijfje, zodat er in iedere geval geen vuil in kan komen.
Maarja dan moet ik hem tijdens de nachtrit en maandag op CPZ iedere keer aanduwen. -O-

maar thnx voor het meedenken.

Ik bel morgen Ro even, is zien wat er mogelijk is.
 

Dat is zeker kort. :Y

Balen van de startmotor JeGo. Dus jij gaat weer sloperijen afstruinen?

Als je op Motorparts-online.nl (oid.) kijkt staan er meerdere (heb stiekem al even gekeken) dus dan hoef je geen sloperijen af te struinen. Nadeel is wel dat het wat prijziger is en dat ze natuurlijk een levertijd hebben.
 
-O- minder zeg!!

Via onderdelenzoeker.nl al een oproep geplaatst?

Mooie foto Jan!! :]
Ideale site inderdaad. ;)
Heb ik ook met mijn blok gedaan, en nog iets maar weet niet meer wat. :P

Maar dit was al een 2dehands startmotor. ongeveer anderhalf jaar geleden erin gegaan.
Misschien kunnen jullie je nog wel herrinneren dat ik mijn motor iedere keer moest aanduwen als hij warm was. ;)

Probleem is dat als ik er weer een via een sloperij koop, het weer een 12 jaar oude motor is.
Ik ga nu toch ook is kijken wat ik ongeveer voor een nieuwe kwijt ben.
 
Dat is zeker kort. :Y

Balen van de startmotor JeGo. Dus jij gaat weer sloperijen afstruinen?

Als je op Motorparts-online.nl (oid.) kijkt staan er meerdere (heb stiekem al even gekeken) dus dan hoef je geen sloperijen af te struinen. Nadeel is wel dat het wat prijziger is en dat ze natuurlijk een levertijd hebben.
Die site heb ik al gezien jah, maar heb nu liever een nieuwe.
Als ik toch echt van een sloop moet halen, ga ik zelf heen en weer.
Ik wil het risico niet nemen dat hij te laat binnen komt ;)
 
Ideale site inderdaad. ;)
Heb ik ook met mijn blok gedaan, en nog iets maar weet niet meer wat. :P

Maar dit was al een 2dehands startmotor. ongeveer anderhalf jaar geleden erin gegaan.
Misschien kunnen jullie je nog wel herrinneren dat ik mijn motor iedere keer moest aanduwen als hij warm was. ;)

Probleem is dat als ik er weer een via een sloperij koop, het weer een 12 jaar oude motor is.
Ik ga nu toch ook is kijken wat ik ongeveer voor een nieuwe kwijt ben.
Tja, wat is het prijsverschil? En hoe lang wil je er uiteindelijk nog mee rijden? En wat heb je er voor over om maandag niet te hoeven duwen :P


Succes iig :+
 
Wat 'n kutwedstrijd zeg :X
Van Gelder liet het nog wel redelijk leuk overkomen :+






vroeg naar huis om voetbal te kijken, dat is bijna net zo erg als een wereldontvangertje meenemen zodat je tijdens het vissen nog voetbal kunt luisteren :') :+
full




















Topdagje gehad, wat een prachtig weer !



K*tsnoeken wilde echter echt niet vandaag.
Baars, baars ,baars, baars en een beste brazem B| in z'n staart |(







Mooie snoekbaars voor Chris, dat dan weer wel *D
 
:W en weer terug, met wat kleine weggetjes in Zandvoort terecht gekomen, dus even bij Rabassa (leuk, weer een gezicht erbij) en Tosie wezen kijken. Ze hadden iig. heerlijk weer en tot 16:10 alles heel gehouden ;)

Op de heenweg nog twee kale heren in een bootje gezien in Vreeland...
Ze hadden iig. genoeg hengels uitstaan om de vecht leeg te halen :+
En terug gespot _O-



:W
 
Zandvoort was lekker vandaag. Kop verbrand en lekker op de brommert gezeten. Eerste 3 sessies achter de Marshall dus alle tijd om weer effies aan de houding/kijntjes te werken.

Laatste 2 sessies los en er maar eens voor gaan zitten (helaas met enige reserve want overmorgen een daggie Race Academie en dan is een werkende motor wel handig) maar toch een prima resultaat weten neer te zetten waar hopelijk nog wat rek in zit. Bandjes zijn super en bij lange na nog niet aan de grens gehad.

Zo nog een biertje en dan ben ik gaar... :P
Was er wel een topdag voor!


Goed te horen dat het leuk was.
 
Héérlijk, niet kunnen slapen voor je nachtdienst. Misschien wat te maken met mn verbrande rug...... :Y

Topdagje wat weer betreft vandaag........ ah zie dat X al is geweest *D
Doe is de foto van de snoekbaars X....... *O*

Toos: topdagje voor op Zandvoort. Goed te horen dat het genieten was.

Jan: Klasse :}

Frisco : spot on

Jeroen: Gisteren de VFR in de schuur gezet en volgende week pas strippen. In eerste instantie, remmetjes reviseren, 25kw setje demonteren, beurtje, poetsen. De accu staat aan de lader want die hebben we gister leeggestart. Genoeg te doen in mn vakantie *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan