Zijspan agenda (zie OP)

Leuk. Heel herkenbaar die sfeer daar ;) Beetje Jambers publiek dat wel _O-
 
Je bent en blijft een onbezonnen snaak. Zo'n projectie durf ik wel aan. 8-)

Ach hoezo, ik ben er zelf meerdere keren geweest om zo wel een duidelijk "gevoel" te kunnen hebben, net als SBS veel tokkie gerelateerde dingen uitzendt. Daar kan je over discusieren maar het niet anders..
 
Weet iemand welk motormuseum er tijdens de Berlaar tocht bezocht is?
ben er geweest waar weet niet waar het is of hoe het noemt .....

is wel kleinschaling , staan +/- 40 motoren binnen dacht ik.....en allemaal oude meuk , 1ste harley met of zonder zijspan , ducati's , en de tweetakt motor van harley van in de jaren 1970 , is de originele coursmotor van een of andere Italiaan , verongelukt in 1970 met een andere grote rijder van in die tijd , naam ????,
 
Thanks! Daar ga ik dus een keer een ritje naar toe uitzetten voor m'n cluppie. 1 van de mensen binnen de club heeft namelijk een Dollar 500, die zijn nogal zeldzaam en in dat museum zag ik er 1 staan op de foto.
 
Thanks! Daar ga ik dus een keer een ritje naar toe uitzetten voor m'n cluppie. 1 van de mensen binnen de club heeft namelijk een Dollar 500, die zijn nogal zeldzaam en in dat museum zag ik er 1 staan op de foto.



dat moet je zeker doen het is echte de moeite waard
 
klopt, dat was de mijne.
maar bakkie krijgt mooi 2e leven

Inderdaad!
De spannen gaan meestal veel langer mee dan de motoren.
Kees Kentrop heeft er drie, misschien vier aan FJ's gebouwd.
Ik heb zelf een jaar of 10 met zo'n span aan FJ gereden, zwarte combinatie met rode biezen. Beviel prima maar werd te klein door gezinsuitbreiding.
 
Zeker weten, maar de FJ raakt wat gedateerd. Maar lang niet zo gedateerd als andere leeftijdsgenoten. Maar die bak kan nog prima met een wat breder wieltje en een passende dak constructie ;)
 
Laatst bewerkt:
Ach hoezo, ik ben er zelf meerdere keren geweest om zo wel een duidelijk "gevoel" te kunnen hebben, net als SBS veel tokkie gerelateerde dingen uitzendt. Daar kan je over discusieren maar het niet anders..

Ik geloof je, jouw argumentatie en bewijsmateriaal staan als een huis en het scheelt mij, mijzelf onder het 'Jambers publiek' te begeven en een hoop onzin op de televisie bekijken. :W
 
Ach, zal wel weer een hoop poep praten. Vergeef mij heer Ting, ik zal beter op mijn woorden letten ;)
 
Ach, zal wel weer een hoop poep praten. Vergeef mij heer Ting, ik zal beter op mijn woorden letten ;)

Laat ik het dan zo verwoorden dat je vooral een enthousiaste spontane gast bent. En laten wij nu niet vervallen in potten, ketels en wat allemaal zwart kan worden, waar het beter is te dolen aan de oevers van het Zwarte - en het Ketelmeer. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan