Zijspan agenda (zie OP)

In dit topic kunnen we elkaar tippen over motor/zijspan gerelateerde evenementen en/of treffen of wat dan ook. Hoeft dus niet per definitie alleen zijspan evenement te zijn. Gewoon met ons ploegje zijspannen ook naar andere dingen. Altijd gezellig. Hou dus vooral deze OP in de gaten!

Was het een gezellige boel? Post dan hier je verhaal. MET FOTO'S!!!


Site Muizebal met nat. en internationale Rally's: Rally List - LPMCC.net


Wat is er zoal te doen de komende tijd:

6 & 7 april - 4e zijspantreffen Genemuiden
28 september - 24e Sintmarun


Als meerderen interesse hebben om ergens heen te gaan kunnen we (als die er nog niet is) er een topic over openen en de link hier plaatsen. In dat topic kunnen we dan namen zetten.


Agenda update 6-11-12

U bent van harte uitgenodigd ;)


EGT kan hier denk ik ook wel bij ? en slakkeweg?
 
Hoi Oma...ook eens mee in het zijspan :N

We hebben weer een mooi lijstje treffens op de site staan ...ruim 1750 in heel Europa.

Natuurlijk de normale rallylist Rally List - LPMCC.net
of als PDfje File Not Found: 404 - LPMCC.net

Maar nu ook voor slimme telefoons....www.lpmcc.net/mobile/rally.htm O-)

Gewoon de site bekijken kan ook , veel leuke verhalen en .....héééél veel badge's 8-) Welcome to the LPMCC Archive

'ut zelfde verhaal , maar nu met meer dan 2250 treffens :]
 
Koning Zelfbouw 2017: Koning Zelfbouw Dag 2013

gaan er nog zijspanners die kant op?

ik ga de mijne maar niet inschrijven (lijkt me een beetje zinloos) maar er rijden hier wel mooiere en strakker afgewerkte combi's rond die er toch niet zouden misstaan!


full
 
Ik denk niet dat mijn gebakje veel goedkeuring gaat krijgen in dat wereldje van airbrushen en
pin-stripen maar er zal best wel het nodige te zien zijn denk ik.
Helaas geen tijd de 25e, "mijn" honkbal team speelt dan een dubbel wedstrijd dus daar moet ik bij zijn. Ook heel leuk trouwens.
 
Nou, als de 'agenda' het toelaat heb ik nog wel plannen om even te gaan kijken. Lijkt me wel leuk. Maar waarschijnlijk inderdaad wel teveel airbrush........
 
En anders van die TRX wel ;)

Stond er laatst mee in motor magazine.
 
Oeps, nog maar twee weken om dat konijn van mij op 3 wielen te zetten dus...8-)
 
Hoi Oma...ook eens mee in het zijspan :N

We hebben weer een mooi lijstje treffens op de site staan ...ruim 1750 in heel Europa.

Natuurlijk de normale rallylist Rally List - LPMCC.net
of als PDfje File Not Found: 404 - LPMCC.net

Maar nu ook voor slimme telefoons....www.lpmcc.net/mobile/rally.htm O-)

Gewoon de site bekijken kan ook , veel leuke verhalen en .....héééél veel badge's 8-) Welcome to the LPMCC Archive


Oma wil ook mee ????

45 A4tjes vol treffens , meer dan 2600....niet zeggen dat je niks kon vinden voor de vakantie
 
Zaterdag 14 december 12X12" bij MC Genemuiden

12X12 is een full power rock formatie bestaande uit 3 leden. Allround gitarist en muziek docent Jerry hoekman krijgt het moeiteloos voor elkaar om in zijn eentje dit trio te vullen met een geweldige gitaarsound. De band bestaat bijna 10 jaar, maar sinds vorig jaar met Tim Vriesema, tevens muziekdocent op drums. Deze heren kennen elkaar van de conservatorium opleiding in Zwolle. Lead zanger bassist Jan-Willem Bennink zorgt voor vocaal geweld en begeleid zicht daar in op basgitaar om zo de strakke rocksound compleet te maken.

12X12" Zorgt voor een avond allround rock en muziek uit onverwachte hoek. Dat samen maakt het een extreem dansbaar repertoire voor iedereen.

Kom gerust binnen bij MC Genemuiden. Hier hebben de leden samen een fantastisch gebouw neergezet in 2008. Een aantal van jullie kent het wel van verschillende treffens.

133381668898.jpg


147%20Veel%20motoren%20en%20motorrijders.jpg


hqdefault.jpg



Hoezo zelfbevlekking O-)

Liefhebbers? Dan kunnen we over overnachtingen gaan nadenken.
Gezelligheid verzekerd :Y

Kan een lijstje maken, en u moge gewoon met de auto komen.

* Peuk
* Lasmoat
* Powerslave

* Etc.. Etc..
 
Zo oma even opruimen. Bovenstaand feestje was er weer een om in te lijsten trouwens. Optreden is achteraf een van de laatste. Ik heb besloten te gaan stoppen met de band. In zoverre, we speelden 25x per jaar gemiddeld via een boeker. Dat gaat stoppen, en maken de optredens die er in 2014 staan nog af.

Wel is het de bedoeling af en toe te spelen als er vraag naar is. Bijvoorbeeld, treffen, MC, feestjes enzo. Krijgen we mooi wat meer tijd voor gezin, zijspannerij en inzet evenementen bij MC.

Wat we ook nog gaan doen is een registratie maken van alle eigen nummers die we hebben gemaakt in het verleden (vanaf 2004) een aantal "garage" opnames staan op www.beatfish.nl maar er zijn er veel meer. Met de oude en nieuwe drummer duiken we binnenkort de studio in om de boel op te nemen bij een goede producer.

Zo maar een verhaal waar jullie niets mee kunnen ;)
 
Laatst bewerkt:
Maar waar ik dit topic ook voor omhoog schopte.., onder ons zijn inmiddels wel meer NVZ leden, waaronder wij met ons gezinnetje. Met hemelvaart weekend van 1 juni gaan we naar Hellenthal in de Eifel. Zijn er meer die de intentie hebben om die kant op te gaan? Als het weer en de rug het toelaten zijn Truus, Isa en ik van de partij. Van Sidebike weet ik dat die ook die kant op gaat met zijn meiden.
 
Is dat alleen voor leden? En hoe bevalt dat? Ik ben namelijk een iets ander soort treffens gewend denk ik, niet heel geschikt voor mijn dochter van 5. Die van 2 weken oud zal dan nog niet meegaan denk ik...
 
Denk dat jij de treffens gewend bent zoals komende zaterdag bij ons. Wat voor jou?

5e zijspantreffen Genemuiden 2014

NVZ treffens zijn meer voor de gezinnen met kinderen, maar hoeft niet natuurlijk. 's avonds ook gezellig een biertje aan het vuur natuurlijk ;) Ik denk dat je om je te orienteren vast wel een weekend mee kan, maar Sidebike (die nog wel reageert denk ik) zal dat wel weten.
 
Laatst bewerkt:
Hier is ie al....kreeg een app van JFJ...dus...

Het NVZ hemelvaartweekend is in principe voor leden, maar je bent welkom hoor, hoe moet je anders bekend raken met een zijspanclub....we hebben allemaal dezelfde hobby....

Eind Juni hebben we een open kidsweekend in Raalte...camping met kinderboerderij.....
 
JFJ, dat zijspantreffen had ik al gezien, is alleen nu even niet haalbaar. De jongste telg is vandaag 2 weken oud dus even wat extra werk thuis. Volgend jaar ga ik het zeker proberen!

Raalte eind juni lijkt me goed te doen, zal de oudste eens voorzichtig voorbereiden...

Ik had al eens vaker op de site van de nvz gekeken en zal t de dames eens voorleggen. Ben tenslotte de enige man in huis hè :+
 
Die tweede van mij is nog -30 weken dus ik kan lekker wel heen ;) Al beperkt mijn rug dat een beetje :(

Weekend van NVZ raalte is een leuk weekend om kennis te maken. Ik ben al bijna drie jaar lid, maar ben nog maar 1x meegeweest, dat was vorig jaar Raalte. Bedoeling is met hemelvaart naar Hellenthal te gaan, mits is weer mag motorrijden van de fysio.

Ben tenslotte de enige man in huis hè :+

Dat geld tot nu toe ook voor mij trouwens.. *D
 
Laatst bewerkt:
Die tweede van mij is nog -30 weken dus ik kan lekker wel heen ;) Al beperkt mijn rug dat een beetje :(

Weekend van NVZ raalte is een leuk weekend om kennis te maken. Ik ben al bijna drie jaar lid, maar ben nog maar 1x meegeweest, dat was vorig jaar Raalte. Bedoeling is met hemelvaart naar Hellenthal te gaan, mits is weer mag motorrijden van de fysio.Dat geld tot nu toe ook voor mij trouwens.. *D

En voor mij... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan