Zijspan agenda (zie OP)

gaan er nog veel zijspanners hier volgende week naar de nurburgring? (altes elefanten treffen)

Ikke, met wat `British` en `Deutscher`.

Platz 21, maar dat kan zich ter plekke wijzigen. Dat weet ik nooit van te voren.

Donnerstag!

Richard 8-)
 
wij gaan vrijdag; blauw gebaggerde cx650 met izs & Witte PC800 met DNEPR

gezien de weersverwachtingen;
MODDER !!! MODDER !!! MODDER !!! *O*
 
gezien de temperaturen heb ik alvast een koelbox geregeld om het bier en vlees koel te kunnen houden.... ;)

we gaan vrijdag, geen idee waar we ons gaan zettelen, maar ik verwacht ergens boven op de berg als daar tenminste plek is
 
Nu bijna 1700 treffens in heel Europa in 30 verschilende landen .
( 'k wist niet eens dat het er zoveel landen in Europa waren) :N
Nu ook als pdf te downloaden , en met QR code voor de smart foons . :W
www.lpmcc.net
 
ik maak eigenlijk nooit foto's.... de drie die ik via mijn maat heb gekregen staan al in mijn eigen topic.

heb trouwens de oude bak van kwastert ook nog wel zien staan aan een witte FJ (leek wel op de oude van lasmoat) daar had ik met mijn telefoon nog een kiekje van willen nemen, maar is er niet van gekomen
 
Zo, dus ze hebben hem rijdend gekregen? Da's mooi.

Die duitser die op het EGT is wezen kijken heeft vorige week ook nog gemaild. Hij wou toch m'n bak nog wel overnemen. :+ :+ Heb ik hem toch nog te vroeg verkocht...
 
De oude van Lasmoat is in delen verkocht maar staat nog op de zolder van de MC naast het bakkie van truus ;) Die kan je trouwens 6 april gewoon komen bekijken. Staat nu ook in haar topic.
 
leuk zo'n topic naderhand ontdekken;

heb nog wel een rondje gelopen om je PC te vinden, maar is me niet gelukt, terwijl ik hem nu achteraf (adv de foto's) toch wel heb zien staan geloof ik.....

slingertje zondag ochtend nog wel gesproken (onder het opruimen)
 
Op 25 maart as. is het weer zover. Dan hebben we weer onze jaarlijkse open zondag. Een dag vol nieuws en met vele activiteiten waarbij er voor een ieder wat wils is.

EZS opend die dag ook weer haar deuren en u bent van harte welkom om die dag een kijkje te komen nemen achter de schermen waar het "allemaal" gebeurt.

Zo zal de werkplaats volledig toegankelijk zijn en zullen we de laatste nieuwtjes laten zien van wat er de komende tijd weer gaat gebeuren. Geen geheimen, de deuren staan geheel open.

Wij zullen deze zondag de volgende noviteiten laten zien:
Proto-type van de Honda GL1800 Reverse Trike "Tranquille"
Model nieuwe 1-zitter "EZS-Clique"
Ducati Multistrada ombouw met EZS Rally LX

Verder zullen aanwezig zijn:
Zijspanrijschool Rob Teffer. U kunt bij hem met al uw vragen over het zijspanrijden terecht.
Zijspanclub "Het Derde Wiel". Zij zullen u kennis laten maken met het 'zijspan-leven'. De club, de mensen en de activiteiten.
Verder hopen wij op nog meer aanwezigen.

Wij hopen dat u de 25e maart weer de moeite wilt nemen om ons te komen bezoeken, ook bij MotoPort Zelhem en dat we er wederom een enorm succes van maken. Tot dan...


Nog liefhebbers die hier naar toe gaan?
Ben echt nog nooit bij EZS geweest, denk dat ik er wel een kijkje ga nemen. :)
 
Laatst bewerkt:
~Op 25 maart as. is het weer zover. Dan hebben we weer onze jaarlijkse open zondag. Een dag vol nieuws en met vele activiteiten waarbij er voor een ieder wat wils is.

Nog liefhebbers die hier naar toe gaan?
Ben echt nog nooit bij EZS geweest, denk dat ik er wel een kijkje ga nemen. :)


Ik ben er wel eens geweest :+

Jammer dat het nogal een eind weg is voor me, om 'even' te gaan kijken -O-
 
leuk zo'n topic naderhand ontdekken;

heb nog wel een rondje gelopen om je PC te vinden, maar is me niet gelukt, terwijl ik hem nu achteraf (adv de foto's) toch wel heb zien staan geloof ik.....

slingertje zondag ochtend nog wel gesproken (onder het opruimen)

het is al een vrij oud topic hoor! :P

ik moet overigens eerlijk toegeven, dat ik niet echt rondgekeken heb naar MF`ers. Al kunnen we om sommigen niet heen (hoop dat Dwaal niet meeleest hier) :D

Ik heb op zaterdag redelijk wat rondgetuft en her en der biertjes gedaan, dus zal niet raar zijn dat je pc juist niet hebt gespot. Volgende keer beter he! ;)
 
Nu bijna 1700 treffens in heel Europa in 30 verschilende landen .
( 'k wist niet eens dat het er zoveel landen in Europa waren) :N
Nu ook als pdf te downloaden , en met QR code voor de smart foons . :W
www.lpmcc.net

De teller staat op 1800 , het exscuus van... er is niets te doen...
bestaat dus niet meer . O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan