Zijspan agenda (zie OP)

Ad wel lezen halflive |(
Het is mijn allergie voor merkenclubs. En dan ook nog voor één model binnen dat merk. Daar krijg ik jeuk van.
Denk jij dat ze me daar als een gelijke gaan behandelen? Een zijspan is al raar, en als je dan ook nog zonder CBR komt ben je wel heel apart.
Het ritje, de organisatie en de afstand spreken me wel aan. Als er bekenden naartoe gaan heb ik er wel zin in, maar om daar bij de CBR club te gast te zijn hoeft van mij niet.
Het is dus geen lezen, het is jeuk.
 
De teller staat op 1800 , het exscuus van... er is niets te doen...
bestaat dus niet meer . O-)


1900... en op naar de 2000...veel leuke vakantie bestemmingen…
Wit Rusland … De Oekraïne , Murmansk…noem maar op , men
vraagt en wij draaien ( ook op pdf bestand ) :]
www.lpmcc.net
 
Laatst bewerkt:
gekkenwerk!


keep up the good work!


(er is genoeg te doen, nu nog tijd vinden ;) )
 
:} voor de treffens-site! Ik maak er dankbaar gebruik van.
heb reeds de planning voor de zomervakantie een beetje aangepast, opdat mijn vrouw en ik nog een treffen in Frankrijk kunnen meepakken.


de 12e is weer de Zeelandiarun.
Zelf moet mijn uitlaat nog het nodig laswerk krijgen. Maar dat zal wel weer in orde komen.

Indien er nog meer (niet) MF-ers willen komen en je hebt je nog niet aangemeld. Meld je dan alsnog zsm op ;) Opdat de orga je alsnog een bijrijder kan verzorgen.

http://www.zeelandiarun.nl/
 
:} voor de treffens-site! Ik maak er dankbaar gebruik van.
heb reeds de planning voor de zomervakantie een beetje aangepast, opdat mijn vrouw en ik nog een treffen in Frankrijk kunnen meepakken.


de 12e is weer de Zeelandiarun.
Zelf moet mijn uitlaat nog het nodig laswerk krijgen. Maar dat zal wel weer in orde komen.

Indien er nog meer (niet) MF-ers willen komen en je hebt je nog niet aangemeld. Meld je dan alsnog zsm op ;) Opdat de orga je alsnog een bijrijder kan verzorgen.

http://www.zeelandiarun.nl/

Ik heb de bevestigingsbrief al weer binnen. Ik hoop dat ze wel weer dezelfde band hebben....NOT!
 
Hier is het probleem van iets grotere aard; 2 doorgerotte uitlaatpijpen, vlak aan de tussendemper. Nog ff een paar avondjes freumelen ;)

beetje mzl wordt het mooi weer dit weekend *O*
 
Als er ergens in de buurt maar wat goed vlees zit, anders ben je verder van huis. Dan word het kit en plakwerk :(
 
Als er ergens in de buurt maar wat goed vlees zit, anders ben je verder van huis. Dan word het kit en plakwerk :(

heb van alu verbindingspijpjes gewalst, echter sluit nog niet mooi af. :(
denk dat ik maar wat alukit ertussen prop, in de hoop dat het deze zomer uithoud.
Wel een hoop gepruts trouwens, liggende onder de motor. Wat hebben die PC`s een pokke-uitlaatsysteem. Kon dat nou niet gewoon simpel: 2 pijpen direct naar 1 normale einddemper ipv zo`n lomp blok roestbak.
 
Kan je niet beter naar een vervanger zoeken?
Als ik jou zo hoor is het niet veel meer.

Maar ontopic, nog twee dagen tot het 3e slakkerweg zijspantreffen *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan