MF Gooi en Vechtstreek deel dubbel zeven. ZOMER!!!!!!!

Jaappies krullekes

  • Gaan eraf! Jack-Ass style!

    Stemmen: 26 83,9%
  • Gaat ie vast zelf doen, is handiger dan Jack-Ass style :')

    Stemmen: 0 0,0%
  • Laat zitten joh. Straks past lollyhelm nie meer :/

    Stemmen: 1 3,2%
  • Poikie heeft een grote muil, eraf dat haar...

    Stemmen: 1 3,2%
  • Ritje *O* met haar mag ie nie mee.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik wil een ijsje -O-

    Stemmen: 3 9,7%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja allang, alleen nog naaktrijder :P
Technisch is ie prima. Ik ga zo een nieuwe gas en koppeling kabel erop zetten, het schijnt dat de binnenste hulst van de kabel op is "het glij laagje" :P (waardoor de koppeling zo zwaar aan voelt en de gas kabel slecht terugschiet :X )
Het uiterlijk heb ik geen zin in, ik ga dat maar even sparen voor volgend jaar voor een andere. Maar deze gaat de deur niet uit :P Dus ik hoop dat de boot voor volgend jaar de deur uit is, dan is er tenminste ruimte :X
 
Laatst bewerkt:
Nah, zit wel te wachten op een "clash of the Titans" FZR versus VFR :]

EDIT: en doe eens een lekker toppie :9

Ik visualiseer mij een Achi die bij de AH aan mensen vraagt of hij hun beesies mag hebben. :')
Aan de andere kant kan je ze ook vorderen (wel zo makkelijk).

"Ik vorder uw beesie!"
 
Laatst bewerkt:
Ik visualiseer mij een Achi die bij de AH aan mensen vraagt of hij hun beesies mag hebben. :')
Aan de andere kant kan je ze ook vorderen (wel zo makkelijk).

"Ik vorder uw beesie!"
Heb hier nog van die grafbeessies, ook nog tig van die kutgogo's :')

Zelfs zo'n zilveren, die kreeg je bij 50 euro _O- _O-
 
Die zilveren, met het zonnetje op het water zal nog flink blinken dan..... Beesie aan je haakie, zilveren gogo erboven en vangen maar die handel *D
 
Ik visualiseer mij een Achi die bij de AH aan mensen vraagt of hij hun beesies mag hebben. :')
Aan de andere kant kan je ze ook vorderen (wel zo makkelijk).

"Ik vorder uw beesie!"

Werd vorige week aangesproken door een jonge man bij het verlaten van de AH: "Meneer heeft u beesies?"

Beesies vorderen voor opsporing van vis.......daar zit muziek in O-)
 
[me="Coonie"]wacht op het eerste kind wat bij de uitgang van de supermarkt vraagt: "mevrouw, mag ik uw kutgogo?" :')[/me]
:')


:W Er weer op kantoor :o Zelfs mn toegangspasje deed het nog!!


WAT een weertje zeg *O* Allemaal optijd naar huis, dan heb ik geen file straks :+
 
Ik visualiseer mij een Achi die bij de AH aan mensen vraagt of hij hun beesies mag hebben. :')
Aan de andere kant kan je ze ook vorderen (wel zo makkelijk).

"Ik vorder uw beesie!"
Hier liep net een jochie van een jaar of 4 mét beesie, had mezelf gelukkig goed in de hand :/
 
Ook gestemd.

Girl, gefeliciteerd met de laatste werkdag. Nu lekker rustig aan doen. *O*

Oh jah, dat wist ik Jazukki, dat had je inderdaad geschreven. GSX650F is wel érg mooi. Rijd er ééntje bij de Newbies met zo'n ding, blauw-wit. Zou het helemaal niet erg vinden als er op een dag zoiets hier op de oprit staat.

Examen was lastiger dan gedacht maar toch nog 83% weten te scoren, dus ik vind het allemaal wel best. Is er één gezakt met 74%, het is bijna onmogelijk om dat te doen met 130 vragen, maar dat is wel extra zuur. -O-
 
Gestemd })

En genoeg geweest voor vandaag... B|

Naar huis! *O* :W
 
Laatst bewerkt:
wijs kan prima :Y









ok, ff een noodoproep: wie helpt X aan een beesie? :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan