Triumph Speed Triple topic deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er nu een carbon demper op zitten van Triumph, maar ik vind dat hij met de originele demper beter loopt, de dealer heeft er ook al een andere tune in gezet maar ik vind het nog niet geweldig. Ik hoop dat Ruud het beter krijgt zodat de carbon demper kan blijven zitten.

Aanstaande zaterdag rijd ik met mijn dochter en een groep van de SV club een route van 269 km over de Veluwe. Dat wordt dus een flinke rit voor ons want voor we aan het beginpunt van de route zijn hebben we er al ruim 200 km op zitten.
 
Uh ja het komt mij een soort of bekent voor '(

Weet nog niet wat het is. Motor is bij dealert geweest in Florida en daar hebben ze niets gevonden. Ik was bang op gedonder bij de kleppen. Maar niets!!

Alleen ik vind het meer geritsel bij veul gas geven tussen 4- 6000 rpm. Zelf denk ik dat de airbox wat werkt. deze was af fabriek scheef gemonteerd. Ik heb er specifiek naar gevraagd en ze hebben niets gevonden. Maak me er niet druk om. Het wordt ook niet erger nie. Maar misschien dat we het over totaal iets anders hebben :?

Maak leeg die tank anders kost het je brandstofpomp ;( Ook controleer bij tanken of "gemorste" benzine op de ring in de tank gewoon weg loopt en niet blijft staan. Ik rijd de tank leeg, haal hem eraf en draai hem om om het laatste eruit te schudden. Tis wat werk en bewerkelijk maar scheelt centen en niet zo weinig. En bij leeg schudden weet je zeker dat alles eruit ook het evt. water :')

:W

thanks, moet ook zeggen dat t bij mij ook juist in t middengebied t ergste is. tank inmiddels leeg gehad, no H20. Moet eind deze week toch nog even langs de dealer, misschien hebben ze daar een idee. zou best iets kunnen zijn met de airbox / aanzuigen valse lucht oid.
 
117-21c11a55b116a35b4bae85359b062a3b.jpeg
 
wie heeft er top block,s op z,n motor en heeft er foto,s van???
weet nog steeds ni goed welke valblokken ik erop neem.

of die van R&G
full
 
Laatst bewerkt:
wie heeft er top block,s op z,n motor en heeft er foto,s van???
weet nog steeds ni goed welke valblokken ik erop neem.

of die van R&G[afbeelding]

Doppen zijn alleen handig bij het omvallen van een motor.
Maak je een schuiver en blijf je ergens hangen dan ben je verder van huis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan