Triumph Speed Triple topic deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op verzoek: 1/2 nieuwe cockpit Speed Triple 2010
full
 
Van inrijden krijg je dorst: Dus pit-stop in Duitsland, samen met "Tarmac"[afbeelding]

Nu begint er ineens een lampje te branden over het plastic power ritje. Tarmac is Astrid. Wist ik veel. :X Leuk dat ze zich heeft aangemeld en volgende week gaat ze toch ook mee?
Die ene actie foto is ook vet. Dan heeft ze al aardig wat geleerd het afgelopen jaar. Goed zeg.
 
Nu begint er ineens een lampje te branden over het plastic power ritje. Tarmac is Astrid. Wist ik veel. :X Leuk dat ze zich heeft aangemeld en volgende week gaat ze toch ook mee?
Die ene actie foto is ook vet. Dan heeft ze al aardig wat geleerd het afgelopen jaar. Goed zeg.


Ahaaaaaaaaaaaaaaaaa dus "Tarmac" is . . . . . . YEP :Y ! Gaaf he !
We kunnen nu mooi met z'n :] tweeen :] rijden. Zelf heeft ze er al een ruime 6.500km opzitten vanaf juni vorig jaar. Twee weekenden terug heeft ze de VRO1 ladies-day gereden.
 
De vorige cockpit was zeker mooi !

Op zich was ik er ook niet op uitgekeken, echter de tellerstand bleef na 12 maanden plotseling stil staan op 16.614km . . . . snap er niets van ;) [afbeelding]
_O- _O- _O- _O-
je moet me niet verkeerd begrijpen door te denken dat ik m lelijk vind -O- dat zeker niet. Die bike is helemaal :9~
 
Op verzoek: 2/2 nieuwe cockpit Speed Triple 2010[afbeelding]

cool!!! niet toevallig iemand hier die zn 2010 cockpit wil ruilen voor een 2006 O-)

KAT Motoren

niemand, de 20-ste?
ikke wel hoor! trouwens er zijn ook relatief veel dames dit jaar!

had graag willen gaan, helaas heeft de 'baas' anders bepaald :(
zit btw ook nog met een open uitlaat probleem...

:W :W Ben er ook weer.

Voor wat betreft het Sauerland weekend (30 julit/m 1 augustus): Ik heb nu 5 man en 1 vrouw. Ik wil eind van dit weekend reserveren. Wie nog mee wil, moet dat dus ff melden.
Wie mee gaat:
Tripleklus
Fave
Thebeast
Trouble
Prikkie (de andere infiltrant)
Zoefzuki.


heb wel interesse in een weekendje sauerland!!! *O* :] *O*
wat is ongeveer het plan en wat worden ongeveer de kosten? neem aan dat r overnacht zal worden?
 
klinkt t volgende symptoom iemand bekend in de oren:

Luid getik uit motorblok, alleen bij hevige acceleratie, dus niet bij gas geven in zn vrij.klinkt een beetje als t normale kleppen getik, maar dan harder en onregelmatiger. heb er sinds een paar dagen (na een ritje in een plensbui) last van, en zit zelf te denken aan misschien water in mn tank :?


Is er een makkelijke manier om mn tank leeg te laten lopen om dat iig uit te sluiten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan