Triumph Speed Triple topic deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
-O- ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, aan het watte :?

straks ff die nieuwe piepe der onder knooien
 
cool!!! niet toevallig iemand hier die zn 2010 cockpit wil ruilen voor een 2006 O-)had graag willen gaan, helaas heeft de 'baas' anders bepaald :(
zit btw ook nog met een open uitlaat probleem...heb wel interesse in een weekendje sauerland!!! *O* :] *O*
wat is ongeveer het plan en wat worden ongeveer de kosten? neem aan dat r overnacht zal worden?

Ik heb je ff een berichtje gestuurd
 
blaffende pijpen? lekker hoor!

Triple t: in het Sauerland gaan we niet overnachten, alleen eten en bier drinken , daarna rijden we weer door...

Dandruff: de twintigste moet ik waarschijnlijk overslaan...


:Y
full
:r :] O-)

full
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Sorry, mijn koffiedame wil op haar bike toch graag een killer -O-
Is joe blij met de sound :?

Die blommen zijn sehr schön ;)

sound is wel wat harder en feller en hij spuugt weer vlammen alleen wat groter en langer 8-)
 
sound is wel wat harder en feller en hij spuugt weer vlammen alleen wat groter en langer 8-)

niet teveel over die vlammen ajbanders worden we straks weer geplaagd met die youtube big flames filmpjes.. :r :X

maar eh, nice! :} hier een buurman met een open devil onder zn zrx 1200, één x gas dicht draaien en knalt al t glas in lood uit t portiek })

zit de koffiedame regelmatig achterop, of ga je de voetsteunen er nog afhalen?
 
niet teveel over die vlammen ajbanders worden we straks weer geplaagd met die youtube big flames filmpjes.. :r :X

maar eh, nice! :} hier een buurman met een open devil onder zn zrx 1200, één x gas dicht draaien en knalt al t glas in lood uit t portiek })

zit de koffiedame regelmatig achterop, of ga je de voetsteunen er nog afhalen?

waar zit die kerel met die Akraaaaaaaaaaaaas eigenlijk?

ben wel benieuwd naar die joetroep nachtfilmpies bigflames ;)

voetsteunen blijven zitten...heb regelmatig iemand achterop en vind het wel makkelijk op de snelweg met lange stukken rechtdoor.

Koffiedame rijd zelf
 
17000 in 12 mnd.. dat doe je snel!


ach "snel", wat zal ik zeggen ha _O- ha _O- ha _O- ha _O-
dat komt alleen maar omdat witte ook zo verschrikkelijk snel(ler) zijn dan schwa. . . . . ;)

maar ik moet nu toch wel bekennen _O- dat de Red/White one's blijken nog vééééééél snel(ler) te zijn
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan