Triumph Speed Triple topic deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eg wel !!!! Er zitten nu andere pinkers op en een dikke piep }) laser !!!! zonder DB killer :Y


brult goed

plaatje uit de oude doos

full


de rode was van mijn
 
Volgende week maandag gaat mijn 955i uit 2003 bij Ruud Fredriks op de Tovami testbank. Ik ben benieuwd of hij motorisch het e.e.a. kan verbeteren.
Zijn er hier meer die met een 955i op de testbank hebben gestaan en zijn daar dan aanpassingen aan gedaan?
 
klinkt t volgende symptoom iemand bekend in de oren:

Luid getik uit motorblok, alleen bij hevige acceleratie, dus niet bij gas geven in zn vrij.klinkt een beetje als t normale kleppen getik, maar dan harder en onregelmatiger. heb er sinds een paar dagen (na een ritje in een plensbui) last van, en zit zelf te denken aan misschien water in mn tank :?


Is er een makkelijke manier om mn tank leeg te laten lopen om dat iig uit te sluiten?

Uh ja het komt mij een soort of bekent voor '(

Weet nog niet wat het is. Motor is bij dealert geweest in Florida en daar hebben ze niets gevonden. Ik was bang op gedonder bij de kleppen. Maar niets!!

Alleen ik vind het meer geritsel bij veul gas geven tussen 4- 6000 rpm. Zelf denk ik dat de airbox wat werkt. deze was af fabriek scheef gemonteerd. Ik heb er specifiek naar gevraagd en ze hebben niets gevonden. Maak me er niet druk om. Het wordt ook niet erger nie. Maar misschien dat we het over totaal iets anders hebben :?

Maak leeg die tank anders kost het je brandstofpomp ;( Ook controleer bij tanken of "gemorste" benzine op de ring in de tank gewoon weg loopt en niet blijft staan. Ik rijd de tank leeg, haal hem eraf en draai hem om om het laatste eruit te schudden. Tis wat werk en bewerkelijk maar scheelt centen en niet zo weinig. En bij leeg schudden weet je zeker dat alles eruit ook het evt. water :')

:W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan