Het grote GSX-F topic deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- hahah nee.. maar ook heel goed nieuws *O* *O* was het bijna vergeten dacht dat het morgen donderdag was.. maar tis morgen vrijdag *O* *O*

Mijn goed nieuws was dat na ongeveer 6 maanden de vergunningen binnen zijn om een eigen oprit te maken en vandaag is er al iemand geweest voor een offerte.. :)
Eindelijk schot in de zaak *O*
whah.. En das nog maar gemeente moerdijk. Hier zou het nog langer duren :s
je had ook gewoon kunnen straten en niks kennen zeggen :9
uitondelijk is het toch nog een beetje motor gerelateerd hè!
Laat je goed informeren over het aanleggen van een oprit en maak een knap bestek met tekening. Ik heb al zoveel prutswerk gezien van stratenmakers en hoveniers bij particulieren

Dit is Brabant hè.. Hier wordt niet geprutst :9
 
hee jongens,
ik heb slecht nieuws....

ik wou vanmorge zo graag slagen, dat ik zo voorzichtig ben gaan rijden... dat ik uiteindelijk niet geslaagd ben :(

volgende kans... 10 augustus... balen zeg! Ik heb niets fout gedaan, maar gewoon te voorzichtig geweest met rijde n:(
Echt zonde!
Als dat het enigste was ga je de volgende keer echt slagen!!
Heb je mooi je a-tje voor de eifel nog!
 
je snapt dat de quote het archief ingaat en te pas en te onpas gebruikt gaat worden :+
:X

Binnekort eens zin om met je sleutel om de vering te verstellen, langs te komen trouwens? (als we het toch over prutsen hebben :9 )
of zal ik weer eens een stukje afgesloten lekdijk pakken ? :9
 
Hulde aan de rode f!
Snelheid zal je zo weer gewend zijn haha.
Als je nog ziektewet zit kan je morgen avond al rijden dan? :9
Yep de rode f, mijn allereerste motor *O*

Ja dat is waar maar goed ik rij ook beheerst met dit ding anders ben ik of me rbw kwijt of ik lig weer in ziekenhuis :+

Ziektewet? :N werk al weer van af 1.5 week na het ongeluk ;) morgen lekker thuiswerken *O* op de motor kan ik beter nadenken *O* ;)
 
:X

Binnekort eens zin om met je sleutel om de vering te verstellen, langs te komen trouwens? (als we het toch over prutsen hebben :9 )
of zal ik weer eens een stukje afgesloten lekdijk pakken ? :9

ik kom wel een keertje langstuffen. Zit alleen een beetje met gebrek aan tijd. Volgende week gaat de motor even helemaal uit elkaar om alle olien te vervangen en af te stellen en gelijk stalenmantel remleidingen te monteren. Van het weekend is het vooral regen begreep ik van Femke
 
Ik heb ook wel goed nieuws: een week na m'n vakantie begin ik toch alweer zin te krijgen om een stukje te gaan rijden (wat wil je ook met dit goede weer!)
 
http://www.ishetalvrijdag.nl/

:N



*O* *O* :Y *O* *O*

whah.. En das nog maar gemeente moerdijk. Hier zou het nog langer duren :s
je had ook gewoon kunnen straten en niks kennen zeggen :9
uitondelijk is het toch nog een beetje motor gerelateerd hè!Dit is Brabant hè.. Hier wordt niet geprutst :9

Was niet de gemeente was het waterschap :) Zit ook nog een sloot tussen van hun die deels gedemd moet worden :P

idd hier word niet geprutst *O* :P

Goooeedemorgen!

Goedemorgen :W Hoe was je vakantie :?
Ik heb ook wel goed nieuws: een week na m'n vakantie begin ik toch alweer zin te krijgen om een stukje te gaan rijden (wat wil je ook met dit goede weer!)

Lekker werken aan een oprit.. en onder een perenboom lekker een boekje lezen in de hangmat..
 
Laatst bewerkt:
Dit weekend weer een korte tour op zondag :9
Schijnt alleen maar dijkjes te zijn, helaas is de groep niet echt snel maar we zullen af en toe wel even wegknallen verwacht ik :+
 
Dit weekend weer een korte tour op zondag :9
Schijnt alleen maar dijkjes te zijn, helaas is de groep niet echt snel maar we zullen af en toe wel even wegknallen verwacht ik :+
Vervelend van die dijkweggetjes. Tempo is niet erg , kan je snoeten van t uitzicht.
Heb overigens van betrouwbare bronnen dat je de noordkant van de lekdijk off road kan rijden :9
:X

Binnekort eens zin om met je sleutel om de vering te verstellen, langs te komen trouwens? (als we het toch over prutsen hebben :9 )
of zal ik weer eens een stukje afgesloten lekdijk pakken ? :9

ik kom wel een keertje langstuffen. Zit alleen een beetje met gebrek aan tijd. Volgende week gaat de motor even helemaal uit elkaar om alle olien te vervangen en af te stellen en gelijk stalenmantel remleidingen te monteren. Van het weekend is het vooral regen begreep ik van Femke

Hoor het wel wanneer je tijd hebt :y
Zo WEEKKEEENNNDDD !!!! :W *O*
Plus 1 hoopjes dingen te doen. Zondag bij niet te warm weer ook maar weer
eens lekker touren
 
Vandaag even naar school geweest (Arnhem)
Nam ik de afslag... merkte ik, dat ik bijna niet meer kon koppelen!
Alleen de laatste cm van m'n koppelingshendel deed 't.
Toch nog naar de dealer kunnen rijden en wat bleek...
De koppelingskabel zit in zo'n behuizing vast (plaatje) en de 2 schroeven zijn eruit getrild.

En de ketting ratelt niet meer! (Dit was alleen iets meer de ketting smeren).
 
Laatst bewerkt:
hallow!

Zo ik zit hier gewoon nog lekker te balen, dat ik niet een beetje door heb kunnen rijden. Ik snapte ze wel want doordat ik zo voorzichtig was heb ik gewoon langzaam opgetrokken en dat soort dingen, ook bij de snelweg veel te langzaam (om maar genoeg overzicht te houden, dat ik alles goed kon doen) was toch wel jammer. 10 augustus weer een kans :)

Van het weekend weer proberen te starten, blijkbaar is alle drap me caberateur in gegaan hierdoor loopt die maar op 2 poten i.p.v. 4, niet echt lekker. zal morgen wel wat meer er over posten.... nu vrijdag en aan het bier :)
 
Middag :W
nu is het pas echt veelste warm -O-
vanochtend was het nog wel te doen hoor.. lekker de tuin leeg gehaald (lees 2 aanhangwagens vol met vaste planten die we weg hebben gebracht *D )
 
Laatst bewerkt:
Zojuist trouwens in alle hitte een winkel met airco opgezocht en kwam mn laarzen naar wens tegen.

*O*
full


nu is mn F je natuurlijk nog veeel sneller :9
 
Laatst bewerkt:
Mooie ruil gemaakt bij motoport:

inclusief rijklaar maken werd de scooter 2200-2300 euro. Maar ze willen 1 op 1 ruil doen met hoge uitzondering. Want dat deden ze nooit ofzo. En ik krijg korting op een accesoire oid.

Me hugger en zadel+duozitcover ga ik even in verkoopstaat maken, en hier cq op marktplaats/ebay aanbieden

Zo kom ik toch in de buurt van de 2400 euro die ik ervoor wilde hebben, alleen dan nu in een andere volgorde *D

scootersjop32.jpg


inclusief rijklaar maken werd het 2200-2300 euro. Maar ze willen 1 op 1 ruil doen met hoge uitzondering. Want dat deden ze nooit ofzo. En ik krijg korting op een accesoire oid.

Me hugger en zadel+duozitcover ga ik even in verkoopstaat maken, en hier cq op marktplaats/ebay aanbieden
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan