Belgische Scooterclubs

Hallo scooter fans,

Ik ben net zoals jullie op zoek naar scooter rijders, om dag ritten en- of eventueel meerdaagse ritten te gaan maken, of eventueel een Limburgse club op te richten.
Zelf heb ik een Burgman 650, en de meeste tijd dat we gaan touren is samen met een maat van mij die een Honda Silverwing 600 heeft, maar vermits die 2 op 4 weekenden moet werken, ga ik samen met mijn vrouw alleen toeren.
We zijn in augustus naar het zwarte woud geweest, vorig weekend nog naar Cochem getoerd, leuke ritten :)

Ik kijk uit naar jullie reactie's
Groetjes (Patje) patrick

Ik heb sinds enkele maanden ook een bugman 650 en zou best, in de zomer willen gaat toeren , mijn vrouw vind het ook leuk om mee te gaan .
laat even wat van je horen .
Ik woon in de omgeving Sittard

groet harry
 
Hallo (Patje) patrick.
Ik heb sinds de zomer ook een burgman 650, en het is misschien leuk om samen te gaan van de zomer, en zien dan wel hoe het verder gaat.
woon je ook in de omgeving van Sittard.
 
Hoi

Wil je echt alleen maar in de omgeving van Sittard gaan touren? ;(
Er worden namelijk zo nu en dan tours georganiseerd o.a door Dutch big scoots
en Mp3 club door heel Nederland.
En dan word er verzameld zodat er al een grote groep bij de start van een tour
aankomt *O*

Ik heb er 2 meegemaakt en je komt op plekjes waarvan je niet eens wist dat ze bestonden ;)
En er komen scooters uit heel Nederland
bijv: Zwolle, Rotterdam, Goes, Amsterdam
En het hangt ervan af waar de tour is of je ver of wat minder ver moet rijden om bij een tour te komen

groetjes Caroline
 
Laatst bewerkt:
Ik wil zeker verder gaan toeren door Nederland. maar ook zeker richtig de moezel of de ardennen want hier is het mooi toeren.
Het hoeven ook niet alleen burgman 650 zijn gewoon gezellig toeren, dat is wat ik bedoel.
Ben met mijn BMW wel bij een clubje geweest, maar daar was het doel km rijden en het liefst ook harden dan aangegeven langs de weg, en ik ben van mening dat er meer is als alleen maar naar de weg te kijken.
Ik bedoel met in de omgeving Sittard , als opstap plaats, maar het is ook leuk om de kennise kring wat groter te maken.
Als de opstapplaats bv Zwolle, Rotterdam, Amsterdam. is al een toer om er naar toe te gaan en eigelijk niet haalbaar, maar dat is ijn mening.
 
Ik wil zeker verder gaan toeren door Nederland. maar ook zeker richtig de moezel of de ardennen want hier is het mooi toeren.
Het hoeven ook niet alleen burgman 650 zijn gewoon gezellig toeren, dat is wat ik bedoel.
Ben met mijn BMW wel bij een clubje geweest, maar daar was het doel km rijden en het liefst ook harden dan aangegeven langs de weg, en ik ben van mening dat er meer is als alleen maar naar de weg te kijken.
Ik bedoel met in de omgeving Sittard , als opstap plaats, maar het is ook leuk om de kennise kring wat groter te maken.
Als de opstapplaats bv Zwolle, Rotterdam, Amsterdam. is al een toer om er naar toe te gaan en eigelijk niet haalbaar, maar dat is mijn mening.
 
Ja dat klopt
Maar er zijn er dus die dat doen, en dan rij je zomaar op een dag 3 a 400 km :]
Eerst een eind rijden en dan de tour en dan weer terug.
Bij ons gaat t juist niet om hard rijden en zoveel mogelijk snelweg vermijden
Leuke binnen weggetjes en gezellig en rustig touren met veel scooters en elkaar beter leren kennen als we ergens een drink of en eetpauze houden

Kijk maar, Niks moet alles mag, misschien heb je een keer zin om mee te rijden met een tour 8-)

Gr Caroline
 
Bedank voor de uitnodiging , was het niet dat Amsterdam erg ver uit de buurd is , maar het idee van motor rijden heb ik ook.
Vandaar dat ik ook aan gaf dat ik op zoek ben naar rustige rijders, in de omgeving van Sittard en dan mooi richtig moezel of de eifel Via rustige wegen en op zijn tijd koffie .

Gr Harry
 
Bedank voor de uitnodiging , was het niet dat Amsterdam erg ver uit de buurd is , maar het idee van motor rijden heb ik ook.
Vandaar dat ik ook aan gaf dat ik op zoek ben naar rustige rijders, in de omgeving van Sittard en dan mooi richtig moezel of de eifel Via rustige wegen en op zijn tijd koffie .

Gr Harry
Ik toer daar ook vaak met mijn partner heel mooi daar.
 
hoi, aan allen , Belg of Nederlander , het maakt niet uit !
k'weet het , ik heb het een beetje bond gemaakt op dit forum .... ( er zijn er nog twee , die het bond maken op dit Forum ) .....maar swat .
vraagje : wie gaat er eens mee toeren , als het een beetje beter weer is , ik zelf ben van de kanten van Turnhout - Belgie , en toer zelfs soms met een paar Nederlandse buren , uit Asten Nederland
greeetz,
 
zet maar een mooie tour uit :]
met voorrijden vn je zelf zodat je weet hoe de groep moet rijden
en dan melden op het forum
waar t start punt is, waar t eindigt en hoe de tour loopt
en een datum prikken
en dan een inschrijflijst maken
dan merk je vanzelf wie er mee gaan/ willen
is best nog een hele klus hoor ;)

sterkte ermee

groetjes Caroline
 
zet maar een mooie tour uit :]
met voorrijden vn je zelf zodat je weet hoe de groep moet rijden
en dan melden op het forum
waar t start punt is, waar t eindigt en hoe de tour loopt
en een datum prikken
en dan een inschrijflijst maken
dan merk je vanzelf wie er mee gaan/ willen
is best nog een hele klus hoor ;)

sterkte ermee

groetjes Caroline

ja, Caroline het is een hele klus , maar ik wacht nog even af , hoeveel mensen hier op gaan reageren , als er mee willen toeren , zoals u bv : van Amsterdam , en michien een paar van de kanten van Antwerpen moet ik ergens een centraal punt vinden , om samen te komen he
alvast bedankt voor deze snelle reactie , groeten, Danny alias Race Max 8-)
 
hoeveel km maken mij niet uit , ik heb al vaker tussen de 600 en de 700 km op 1 dag getoerd , deze zomer wil ik naar zuid/west Frankrijk toeren , toch ongeveer 1100 km , en dan wel ergens halverwege een overnachting doen
greeetz,
 
hoi, aan allen , Belg of Nederlander , het maakt niet uit !
k'weet het , ik heb het een beetje bond gemaakt op dit forum .... ( er zijn er nog twee , die het bond maken op dit Forum ) .....maar swat .
vraagje : wie gaat er eens mee toeren , als het een beetje beter weer is , ik zelf ben van de kanten van Turnhout - Belgie , en toer zelfs soms met een paar Nederlandse buren , uit Asten Nederland
greeetz,

Als de datum goed zit ben ik er bij (ben van het Antwerpse)
 
ja , iedereen die er dan zin in heeft kan mee natuurlijk , denk dat het een toerke Belgie / Nederland gaat worden , met zo weinig mogelijk autosnelweg en zoveel mogelijk binne door , ik heb al iets ingedachte , als ik een datum heb open ik een topic , waar ik vraag wie wil er mee een leuk Belgisch Nederlands toerke gaan doen op ..............2011
greeetz,
 
heb ook interresse voor 1 keer mee te gaan .
heb mijn burgman 400 k8 wel niet meer maar als een bandit 650 mee mag ........

ben wel den type om zich zo goed mogelijk aan de snelheid te houden .
ben van dilsen-stokkem
 
maakt natuurlijk niet uit , wie of met wat voor motor je rijdt , iedereen kan dan mee toeren
het gaat iets voor April of Mei worden , had gedacht een toerke Stabroek Antwerpen langs de Schelde binne door naar de kust van Domburg Nederland , ik ben het nog aan't plannen !
greeetz,
 
Terug
Bovenaan Onderaan